האביר שבלב
סיפור חדש על אהבה, אכזבה והבנה.

את יותר יפה בלי איפור 12 (18+)

האביר שבלב 25/08/2016 855 צפיות תגובה אחת
סיפור חדש על אהבה, אכזבה והבנה.

************************************************************************************
יום שישי (אתמול)

"נו כבר הכנת שולחן?" שאל אותי אודי.
"לא."
"הבנתי אתה קודם מכין את המיטה, אתה גאון!" הוא הוסיף.
"טוב די אודי היא לא מגיעה בסוף" אמרתי לו.
"מה לא מגיעה? אתה הולך אליה שוב?" הוא שאל ואני כבר מתחיל לחשוב שהמצב של אודי אבוד.
"שמעתי את אוריין מדברת אתמול בבית הקפה בטלפון, צועקת על מישהי שהיא לא יכולה לעשות את זה והיא לא יכולה ללכת לשלומי בשישי בערב, שהיא עושה טעות" הסברתי לו. "אז מי זה אם לא האקס של ספיר."
"אתה חייב למצוא דרך ללכת אליה" התעקש אודי.
"אין טעם אודי, בשלישי גם ככה אני עובר דירה עם ההורים, חבל רק שהרבה פעמים ספיר לא משתמשת בראש."
"מה זאת אומרת?" הוא שאל.
"היא חוזרת לשלומי ואני עוד תכננתי להציע לה לגור עם ההורים שלי ואיתי, כי היא גרה לה היום לבד באיזה חור."
"לא נורא אחי, תמצא שם מישהי טובה, רק אל תשכח אותי."
"האמת" רשמתי לו, "לא מתאים לי לעבור דירה עכשיו, עד שמצאתי עבודה שאני מתמיד בה, ובלי קשר עוד חודשיים אני מתחיל לימודים כאן, לא יהיה לי את זה בצפון."
"הייתי מציע לך לגור איתי, אבל את יודע אמא שלי משוגעת" אודי אמר לי.

כשספיר שלחה לי את ההודעה בשבת עברו בי רגשות מעורבים, לא ידעתי מה לענות לה. מצד אחד כבר נמאס לי ממה שקורה בינינו והיא עם שלומי, ומצד שני אני רוצה להישאר בעיר ולגור עם ספיר זאת יכולה להיות חוויה.
"אני לא יכול להחזיר לך תשובה עכשיו" עניתי לה.
"למה לא?" היא שאלה.
"את עם שלומי?" החזרתי לה בשאלה נגדית.
"אני חושבת, לא יודעת, אולי כן" היא אמרה.
"זאת בדיוק התשובה."
"אבל שותפים לא צריכים להיות זוג" היא ניסתה לשכנע אותי, "אתה הבן אדם הכי קרוב אליי, אחד האנשים שאני הכי אוהבת בעולם, בוא תגור איתי, אל תעזוב אותי."
רציתי להגיד לה ששוב היא חושבת על עצמה, כי שוב היא אמרה "אל תעזוב אותי", שוב זה "אותי".
ומה איתי? לפעמים נדמה לי שהיא שוכחת שגם אני בן אדם, שגם לי יש רגשות, שגם אני נפגע אם מבריזים לי מדייט ובמקום זה הולכים לגבר אחר.
"אני אחזיר לך תשובה מחר או מחרתיים" עניתי לה, כי באמת רציתי קצת זמן לחשוב על זה. לגור עם ספיר זה אחלה פתרון ללימודים ולעבודה, אבל מה עם הלב שלי?

"נו תלך לגור איתה" אמר לי אודי. "זה הזדמנות שלא תחזור על עצמה, ככה גם תשאר פה וגם תוכל להנות עם ספיר אם אתה מבין אותי."
"כן אני מבין" עניתי בייאוש.

************************************************************************************
יום שני

יובל ביקש לפגוש אותי.
"אני מסכים" הוא אמר לי, "בתנאי שגם אני משלם על האחזקה של הבית."
"יש!" עניתי לו בהתלהבות, שמחה מזה שאני לא מאבדת את החבר הכי טוב שלי.
"מחר בבוקר ההורים שלי יביאו אותי לכאן עם הקופסאות זה בסדר?" הוא שאל.
"כן" עניתי לו. "כרגע הבית עוד קטן ויש לי רק חדר שינה אחד, אבל אתה מוזמן לישון איתי על אותה מיטה, שלומי לא יכעס."
"אני מביא איתי מזרון אל תדאגי" הוא סיכם.
אני חושבת שדברים מתחילים להסתדר. יובל נשאר איתי ואפילו נגור יחד כמו החברים הכי טובים, שלומי כבר לא מקנא יותר ואפילו אמר לי שהוא מוכן לצאת עם יובל לפעמים.
"שלומי אמר שאתם תהיו חברים טובים" אמרתי לו.
"יש מצב" יובל ענה לי ועיקם את הפרצוף.
"אתה תלמד לאהוב אותו" אמרתי ליובל ונשקתי לו על הלחי.

יום שלישי

צפצוף של משאית נשמעה למטה. ירדתי בריצה כי ידעתי שזה יובל.
"לא הבאת הרבה דברים" אמרתי לו.
"אני לא אחד שתופס הרבה מקום" הוא ענה לי.
"שאני אקרא לשלומי לעזור לנו להעלות את הדברים?" שאלתי מתמימות.

************************************************************************************
"שלומי כאן?" שאלתי את ספיר.
"כן הוא ישן כאן איתי הלילה, אבל אל תדאג מעכשיו משום שאנחנו שותפים ואין הרבה מקום, הוא לא ישן פה יותר, זה רק אתה ואני" היא ניסתה להסביר לי.
שלומי ירד עם בוקסר בלבד, חצי ישן עוד.
"מה קורה אח שלי?" הוא שאל ונתן לי מין אגרוף חברי כזה.
"יש היום מסיבה מטורפת, מסיבת בריכה עוד כמה שעות, אתה בא איתי" הוא קבע.
"לא יודע" עניתי.
"ספיר את באה?" פניתי אליה.
"לא" היא ענתה, "אני במשמרת צהריים, אבל תהנו אתם" היא חייכה ומיד שלומי והיא התחבקו.
***********************************************************************************


תגובות (1)

מהמם מחכה להמשך !!!!

25/08/2016 21:21
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך