מלאך ספיר
זה על כמה ריבים לא על חברותי רק חלקית וגם מכל מני סיפורים שקראתי.

"את לא יודעת כלום!" אמרת והתאכזבת.

מלאך ספיר 04/04/2014 616 צפיות 10 תגובות
זה על כמה ריבים לא על חברותי רק חלקית וגם מכל מני סיפורים שקראתי.

" את לא יודעת כלום!" אמרת והתאכזבת ממני.
" אני רק שאלתי מה זאת המילה הזאת ומה פירושה? אבל בעצם אני לא רוצה לדעת
קללות!" אמרתי לה בחזרה אבל בפניה עדיין היה יאוש ממני.
" את לא מבינה? לא? החיים עכשיו הם המילים הללו והן בכלל לא נוראיות." אמרת.
לא נוראיות למי שלא מבין שזה נורא, אמרתי בליבי.
" את לא מבינה כמה התדרדר העולם?! לא?!" שאלתי בכעס " ' את לא יודעת קללות
ואין לך וואצפ ולא חיבור לערוצים, את לא יודעת כלום' "חיכיתי מישהי.
" את לא רואה שידע זה לא קללות ולא זבל מהטלוויזיה? ובוואצפ בכלל מקללים!"
אמרתי וניזכרתי במקרה שלי.
" אבל…" ניסית למצוא תירוצים " את לא ידעת כמה עולה אופנוע הארלי!" אמרת בזרועות שלובות.
" זה בכללל לא משנה! ואני יודעת הרבה מעבר למה שילדים אחרים יודעים! אני אלופה בטריוויה על הכל! הכל! וקללות זה דבר שימושי? אולי בשבילך. ולמה את מתלוננת הרי אמרת שאת אוהבת את הדור המיושן!" אמרתי והלכתי ודמעות בעני כשאני ממלמלת חרישית
" העולם משתגע…"


תגובות (10)

זה מאוד נכון, אבל קללות זה באמת שימושי, איך תעליבי את הילדים שמעצבנים אותך בלי קללות?
ולא אמרת לי מי את חושבת שהיא הרוצחת, אני שואלת את כולם ובסוף נראה מי צדק!

04/04/2014 12:29

אני לא מעליבה אף אחד. אני אחת הילדות שיכולות לעקוץ בלי קללות ( אם הן עושות את זה בכלל…).
והעולם באמת 'זבל' כולם מקללים ונהפחים להרסים, ואם זה יקרה מתישהו כשאני יהיה עוד בחיים… אני התאבד! את לא יודעת מה הם עשו לי למרות שיש גם טובים.

04/04/2014 12:35

אפשר להסתדר נפלא גם בלי קללות.
גם אם רוצים לפוע במישהו, אפשר לעשות זאת בדרך הרבה יותר יעילה בלי קללות. הרבה יותר ארסית.
אבל באמת היה יותר טוב אם לא הייתי שומעת קללות כל שנייה בבית הספר.

04/04/2014 12:41

אני יודעת שיש לי שגיעות רייצ'ל, תודה. ו א.מ.ש את צודקת זה מעצבן לישמוע את הקללות הללו כל יום.

04/04/2014 12:45

    סתם תיקנתי, את דיסלקטית או משהו? [בלי לפגוע, זו לא קללה, אני מכירה דיסלקטים שכותבים מצוין והם אנשים מדהימים, כמוך ^^]

    04/04/2014 12:49

באמת תודה! אני לא דיסלקטית! ונפגעתי! זאת באמת לא קללה אבל לא קשה לי לקרוא ולהבין!!! ובאמת תודה נראה לי שאת ואבא שלי דומים בדעה הזאת רק שהוא חושב כך על הנדסה, ביי ותודה שלא ניסית לפגוע אבל נפגעתי.

05/04/2014 18:12

    סליחה…
    איך אפשר להיות דיסלקטי בהנדסה?
    זה כמו ילד אחד שאומר שיש לו בעיות קשב וריכוז באנגלית, אבל רק באנגלית.

    06/04/2014 10:40

ואני קוראת המון ומבינה הכל ואפילו טוב מאוד!

06/04/2014 10:33

סתם אני מתכוונת לזה שאבא חושב שיש לי בעיה וזהו *_*
אבל מעניין אותי למה את חושבת שאני כזאת? יותר מעניין לי מאשר הכעס שאין לי עכשיו.

06/04/2014 10:52
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך