Just me:)
את מדהימה! כולכן!! (זה נכתב בלשון נקבה אבל מיועד גם לזכרים שבינינו..)

את מדהימה!!

Just me:) 30/06/2016 898 צפיות 12 תגובות
את מדהימה! כולכן!! (זה נכתב בלשון נקבה אבל מיועד גם לזכרים שבינינו..)

היי, את!
כן, כן, את.
את שקוראת אתזה עכשיו, אני לא יודעת מי את או מאיפה את, אבל אני יודעת בוודאות דבר אחד..
את מדהימה!
אני לא יודעת מה את חושבת על עצמך, או מה אחרים חושבים עלייך,
אבל את מדהימה בעיניי!
מעצם היותך את.
מעצם זה שאת את ולא משנה מה יקרה את תמיד תשארי את.
את מדהימה כמו שאת, אז אל תנסי להשתנות…
אל תנסי לשנות את הבלתי ניתן לשינוי.
אנשים אוהבים אותך כמו שאת, עם כל היתרונות ועם כל החסרונות.
ואם לא היו לך את החסרונות האלו היית שונה, לא היית את.
אז אל תנסי להיות מושלמת, כי אז את כבר לא תהיי בן אדם, את תהיי מלאך.
תשמחי על כל דבר לא מושלם בעינייך, כי זה מה שהופך אותך לאנושית.
ובעיניי אלו שאוהבים אותך זה מה שהופך אותך למיוחדת.
את מדהימה.
ושום דבר שאנשים יאמרו או שאת תחשבי לא ישנה אתזה!
את מדהימה שאת קמה כל בוקר בכוחות מחודשים לאותו יום, למרות שהיום שלפניו היה גרוע ולמרות שבכית כל הלילה.
את מדהימה בזה שאת קמה מהשברים ומחייכת!
אז מותר לך לבכות, מותר לך להישבר, מותר לך לצרוח אבל אסור לך לוותר!!
ולמה שוב הדמעות ממלאות את עינייך?
הדמעות האלו לא צריכות להיות מעצב.
עצב לא שווה את הדמעות שלך.
רק השמחה.
את צריכה להיות מאושרת!!
את צריכה לחייך. לצחוק.
לא משנה מה קרה, זה לא שווה את העצב.
אז עכשיו תאספי את שברי הלב שלך..
ועכשיו תחייכי. חיוך כזה על כל הפנים, חיוך כזה אמיתי..
חיוך ששווה אותך.
חיוך שהוא רק שלך.
כי שום דבר לא שווה את הדמעות שלך! שום דבר!!
ותזכרי תמיד..
את מדהימה!!
ומי שלא רואה אתזה לא שווה אותך!
כי את זו את. ואת מדהימה!!


תגובות (12)

את מדהימה! שאת נותנת לבנות להרגיש טוב עם עצמן, לאהוב את עצמן. שאת נותנת להן ביטחון על מי שהן… שתזכי לכל טוב! יישר כח!

30/06/2016 22:33

    לאסתםמישהי אני לא מדהימה.. אממ תודה?

    01/07/2016 15:24

קטע יפה מאוד אבל הוא מעצבן אותי. את אומרת שכל אחת מדהימה כי היא היא. אבל מה אם אני לא אני? מה אם אני מעמידה פנים ומשקרת גם לעצמי וכל מי שאוהב אותי בגלל היתרונות והחסרונות שלי לא באמת אוהב אותי אלא רק את המסכה שאני לובשת? מה אם אני לא כל יום אוזרת כוחות חדשים? מה אם אני פשוט מתפרקת בשקט ? גם אז אני מדהימה?

01/07/2016 01:43

    קודם כל תודה על התגובות3>
    A.K . Koren קודם כל את מדהימה! לא משנה כלום.
    (הערת סוגריים: בעיקרון זה בהתחלה נכתב על כמה בנות מסויימות ואז החלטתי להעלות אתזה לאתר.. אז לא שיניתי כלום.)
    אבל גם אם את שמה מסכות ומשקרת לכל העולם וגם לעצמך, בסופו של דבר יש דברים שכמה שתנסי להסתיר ישארו.. בסופו של דבר הדמות הזאת שהיא המסכה חצי ממנה הוא את. וגם אם נגיד שלא; שאת לגמרי לא את, אז המסכה הזאת שאת עוטה על עצמך מדהימה! ובסופו של דבר זה יהפוך למי שאת.
    זה שאת קמה כל יום, רק קמה זה כבר אומר שיש בך עוד כוחות.. להתפרק לא אומר שאין בך עוד כוחות, שאת לא יכולה להמשיך, זה אומר שהיית חזקה יותר מידי זמן.
    וכן, גם אם כלום מזה לא נכון, את עדיין מדהימה!!
    לא משנה מה תעשי את תמיד תשארי מדהימה!!

    01/07/2016 15:23

זה מהמם בעיני! זה קטע שמחזק את כל האנשים שיש להם ספקות לגבי עצמם ושלא מאמינים בעצמם. את מדהימה!!! 3>

11/07/2016 14:32

    חוץ מאותי חחח אבסורד במקצת. אני לא, אבל תודה3>

    11/07/2016 15:02

קצת מוזר שאני כותב עכשיו אבל לא נורא… את אומרת שכולן מדהימות אבל את לא? זה הדבר הכי לא נכון שיכול להיות. את לא שונה מכולן… תרימי את כולן כמה שבא לך, אבל מה איתך?

25/07/2016 13:05

    אני לא מדהימה.. זו עובדה.. אני יודעת מי אני, ואני הבן אדם הכי נורא שיש

    20/08/2016 22:05

זה קטע מדהים שממש עזר לי לחזק את עצמי…
תודה רבה…
המשיכי לכתוב!
נ.ב- השירים+סיפורים שלך ממש דיכאוניים לאחרונה… תשתחררי קצת…
למה את כתבת שאת לא מדהימה??
את עוזרת לחזק אנשים, וזה מדהים! את כותבת נפלא והכתיבה שלך מדהימה אותי כל פעם מחדש!
די כבר להגיד שאת לא!
זה מעצבן!

29/07/2016 20:10

    תודה3>
    מנסה כל הזמן לשחרר.. לא תמיד זה הולך, ולא תמיד אני יכולה.. הכתיבה פה זה כדיי לפרוק וקצת להתחבר לעצמי כי באמיתי משתדלת תמיד להיות שמחה..
    סליחה, אבל זה מה שאני חושבת.. אני לא מדהימה

    20/08/2016 22:08

"כולם מדהימים! כולם! כולכם! כולם מדהימים כי הם עצמם והם צריכים לאהוב את עצמם ולהיות מי שהם ולהיות מאושרים בכל יום כי הם מדהימים! או אבל לא אני, כי אני יודעת מי אני ואני ממש לא מדהימה, לא, אני לא."
צביעות נפוצה.

20/08/2016 22:40

    בחירה שלך איך להסתכל עלזה.. אמרו לי שאני מדהימה ואמרתי את דעתי עלזה, זה שאת/אתה חושב/ת שאני צבועה זה בחירה שלך. לא אכפת לי כלכך מה את/ה חושב/ת.. אני יודעת מי אני ומה אני שווה. אני יודעת במה אני טובה ומה לא אבל להגדיר אותי כמדהימה זה לא משו שזה אני. וסליחה אם זה נוגד את החשיבה שלך

    20/08/2016 22:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך