time machine123
זה על אנהי הזמרת מרבדה,

באור הזרקורים- פרק 3

time machine123 14/02/2016 523 צפיות אין תגובות
זה על אנהי הזמרת מרבדה,

הקמתי את העמותה למען נערים ונערות חולי אנורקסיה ובולימיה. למענם אני מארגנת ערבי התרמה כדי להזרים הרבה כסף . מאז שהייתי בת שש שנים הצטרפתי למעגל הזה של חולי אנורקסיה ובולימיה. המחלה השפיעה לא רק עליי , היא השפיעה גם בלב משפחתי , בייחוד אמי בראותה את ילדה הסובלת וכמעט זה עלה לי בחיי. תודות לאלוהיי שחס עליי ונתן לי הזדמנות נוספת לחיות. הבטחתי שתודות לניצחוני על המחלה הזאת אתחיל לפעול למען אלה שאין להם את היכולת והאפשרות להילחם במחלה הארורה שלכדה אותי אליה.

ואני זוכרת את עצמי נאבקת בכוח ולא התכוונתי לוותר על כל דקה שעברה ולא חזרה. אמרתי לעצמי , אנהי אל תוותרי על עצמך ותעזרי לנערות ולנערים להגשים את חלומם ולהתעקש על שלהם בדיוק כמו שהגשמתי את חלומותיי שלי.

" דול! להתראות , נתראה במופע האיחוד עם להקת ארוויי , צ'או מתוקה!" אמרתי בחיפזון ויצאתי לעבר הלימוזינה שחיכתה לי בדיוק בכניסה למסעדה.

נכנסתי לתוך הלימוזינה ושמתי את האוזניות באוזניי , כך שבינתיים יש לי זמן להתאמן לקראת מופע האיחוד שלנו. ועוד עם מי? איזה כבוד שאנחנו נופיע עם להקת ארווי האגדית שהיתה בשיאה ובפריחתה בתחילת שנות האלפיים.

אני מאוד מעריכה אותם , את חברי הלהקה שלהם. אבל אמרו לי במפורש שלואיסנה לא הסכימה לבוא ועשתה לנו טובות כאילו אני חייבת לה משהו. ההפקה שמארגנת את מופע האיחוד , שכנעו אותה שהמופע הזה הוא רק חד פעמי בלבד ולכן היא חייבת להיות נוכחת שם. בנחמין הלך באותו קו עם לואיסנה , והודיע שהוא לא מוכן לשיר איתנו כי מבחינתו אנחנו לא להקה מספיק פופולארית . גם אותו היו צריכים לשכנע עד שהתקבלה ההחלטה שבכל זאת כדי לקיים את מופע האיחוד.

ותמיד אני אומרת שמישהו שלא עושה דברים מרצונו , זה לא שווה כל כך. מישהו שעושה דברים בחפץ לב מקובל בעיניי ויש סיכוי שיראו את זה אחרת מאשר מישהו שעושה את הדברים רק מפני שהוא חייב.

לך אני פונה , בנחמין , ואומרת שאתה עושה את זה משום שאתה חייב ולא באמת רוצה. סימן שהלהקה לא מספיק חשובה בשבילך, ומסמלת בעבורך את התקופה הכי רעה בכל ימי חייך. יש לי חדשות בשבילך , אני לא אופיע באותה במה איתך , משום שאתה שחצן ברמות ולא שווה שום איחוד . ולך , לואיסנה , אני חוזרת ואומרת שאת עושה את הדברים רק משום שאת חייבת. ואני עושה את זה מתוך התלהבות אמיתית, מכל הלב, ותסלחי לי שאני מבקרת אותך בצורה הזאת. את באמת צריכה שמישהו יעמיד אותך במקום כי כנראה את לא מבינה שלעשות דברים מתוך רגש , מתוך אהבה. ואני לידיעתך , עושה את המופע האיחוד מתוך אהבה.

את יכולה לחשוב מה שאת רוצה , אך את לא יכולה לקבוע בעצמך מי הכי טוב ומי פחות. אין יותר טוב או פחות טוב , יש מצטיינים ומצטיינות ואני שואפת להיות ביניהם.

הלימוזינה לקחה אותי לעבר החנות שלי שדרכה אני מעצבת בגדים , שמלות וחולצות בשלל צבעי הקשת , כולל נעליים תואמות. הוצאתי את מחברת עיצוב האופנה ושרטטתי את השמלה הערב הוורודה שברצוני לעצב. דמיינתי את עצמי מודדת את השמלה שבעצמי עצבתי. והתאהבתי בה ורק רציתי לשלוח את זה לתופרת. הלימוזינה עצרה בקצה המדרכה וירדתי עם פאנצ'ו, כלב המחמד שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך