בבקשה

Unreal 01/08/2016 795 צפיות 7 תגובות

בבקשה שמישהו ישים לב.
בבקשה שמישהו יסתכל לי בעיניים ויראה את מה שקורה בפנים.
בבקשה שמישהו יראה כמה אני כלכך ריקה בזמן שאני כלכך מלאה בכאב.
בבקשה שמישהו יציל אותי.
יציל אותי מעצמי.


תגובות (7)

קטע קצר ומדויק, ממש טוב. אך יש בעיה עם המשפט השלישי: כתבת "כמה אני כלכך ריקה" אבל היית צריכה לשים או כמה או כלכך. נגיד "כמה אני ריקה" או "שאני כל כך ריקה". יפה מאד!

01/08/2016 08:06

מזדהה..

01/08/2016 09:19

מוזמן/ת לדבר איתי^^ הקטע מאוד יפה.
אשמח שתקראי את הסיפור שלי(;

01/08/2016 09:23

ושתדעי- אף אחד לא ישים לב, אף פעם. אני מסתובבת עם ההרגשה הזו בשנתיים האחרונות, מחכה שמישהו ישים לב, וזה לא קורה.
הדרך היחידה לגרום להם לראות היא לצעוק את זה, לתת להם לדעת. אין לך מה לחכות בציפייה שמישהו ישים לב- כי זה פשוט לא יקרה. כל אחד עסוק מדי ממה שעובר עליו. תאמיני לי שגם את לא שמה לדברים שעוברים על אחרים, גם אם נראה לך שכן, אנחנו לא תמיד רואים הכל. אנחנו מומחים בלהסתיר.
אז אני ממליצה לך להגיד את זה, לצעוק את זה, לזעוק לעזרה, לבקש, לשאול, ולכתוב- לכתוב זה עוזר.. מקווה שעזרתי:) את מוזמנת לשלוח לי הודעה ולדבר איתי, אני תמיד שמחה לעזור3>

01/08/2016 09:23

rainbow girl צודקת. הדבר שאת צריכה לעשות זה להיפתח, לספר. להגיד. לספר לכל מי שנעים לך לדבר איתו. תמצאי לך עיסוק נפשי שאת אוהבת. הרבי לצאת לבחוץ, להשתולל, ליהנות. דברי עם חברותייך על נושאים מצחיקים ושמחים, גם אם אין לך הרבה. הכירי אנשים חדשים.
-אלה העצות שלי.

01/08/2016 10:43

באמת יפה=) אני ממליצה לך לחלק את זה למשפטים יותר קצרים. דרגתי חמש:)

01/08/2016 12:02

אני כל כך מזדהה. זה פשוט כל כך כואב. אני שתקתי במשך חמש שנים ואף אחד לא ידע. לפני יומיים הייתה הפעם הראשונה שסיפרתי, גם כן לא את הכל, קשה להעביר את זה במילים, אבל חלק. לא האמנתי שזה יעזור, אבל אני מרגישה כזו הקלה. אם יש מישהו שאת יכולה לסמוך עליו תנסי לספר, אין טעם לענות את עצמך.

01/08/2016 16:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך