בולימית.

love_you 13/08/2014 774 צפיות 6 תגובות

הילדה הזאת שחושבת שהיא שמנה, שמקיאה כל יום למרות שהיא עוד מעט נעלמת.
הילדה שבמקום לדבר על איך היא מרגישה, מקיאה את הרגשות באסלה כל יום.
הילדה שכולם חושבים שהיא בסדר, כבר לא בסדר.
היא כל הזמן מקיאה וחושבת על הגוף שלה עד שכבר נמאס לה מעצמה.
לפעמים היא לא רוצה להקיא אבל הרצון להיות שלמה ע הגוף שלה חזק יותר ממנה, למרות שהיא יודעת שהיא אף פעם לא תיהיה שלמה עם עצמה.
זה לא ייגמר בחיים ולפעמים בא לה לצעוק לכולם את כל מה שעובר עליה.
לפעמים בא לה ללכת לאמא שלה ולספר לה הכל, לשאול אותה איך היא לא שמה לב לכלום ולהעיר אותה מהמציאות המדומה שהיא חיה בה.
נמאס לה מהכל נמאס לה להעמיד פנים שהכל בסדר, שכלום לא קורה.
יום אחד היא תתפרץ כמו הר געש ועל המסכות יעלמו כולם ידעו מי היא באמת ואז אף אחד לא ירצה אותה אפילו ההורים שלה ישנאו אותה.
אבל עד שזה יקרה היא תמשיך להקיא כל יום את הרגשות באסלה.


תגובות (6)

תאמיני לי שאם מה שכתבת מדובר עלייך אז אני מבינה אותך לגמרי !

13/08/2014 11:00

אני מאוד מקווה שזה לא אמיתי.. אם כן, אני המוקד שלך לפריקות בלילה – [email protected]

בדאגניות מופרזת כי גם לי יש חברה בולימית,
מיס ריק

13/08/2014 11:02

תודה רבה! וכן זה עליי…

13/08/2014 11:35

0-0 ילדה חמודה שלי מסכנה שלי מחבקת אותך חזק חזק ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם
בסיפור שלך אמרת שהילדה שמקיאה כל יום עוד מעט נעלמת… סימן שאת רואה את ההידרדרות של גופך שמזרה יותר כי אינו מקבל את האנרגיה שגופך צריך….. עכשיו ניסיון בשביל שתפסיקי להיות בולמית:
1. נשים בולמיות מתחילות בסופו של דבר לנשור שיער בכל הגוף.
2. גוף רזה כמו שלד הרבה יותר לא יפה מאשר גוף של אישה מלאה.
3. עם מגלים שאת בולמית מאכילים את גופך דרך אינפוסיה כי גופך הצתמק ואינו יכול לקבל יותר מזון דרך אכילה.
4. שיקום גופך יכך ככמעט שנה שלמה במקרה הטוב.
5. במצב כזה לא יתכן שילדי כיתתך לא ידעו מה עובר עליך
6. אחרי שיקום גופך עושים לך סיטי ראש ובודקים עם הפסיכותיה שלך נפגעה או שאת בסדר.
7. עם ובמקרה הפסיכוטיה שלך נפגעה מובילים אותך לפסיכולוג קבוצת שיקום וכדורים שתצטרכי לקחת כל יום במקרה הגרועה כמה פעמים ביום.
8. בסופו של דבר עם כל זה לא עוזר אנשים נתקעים עם משמר כל חייהם עוזרת או לבית משוגעים.

נ.ב בולימיה אינו פתרון. התעמלות מתיחות ואפשר לשכור מורה לחיטוב גוף אישי שיש לו/לה ולך תוכנית אישית שבועית לחיטוב הגוף (כולל אוכל בריא אשר יכול להגדיל חזה או תחת תלוי מה את מעדיפה או רוצה).
מקווה שעזרתי והבאתי לך מבט לעתיד שיבוא לך עם לא תפסיקי כל עוד זה לא מוקדם וגם כדי שתספרי לאימך על האונס והבולמיה… משפחה לא תנתוש את צאצאיה מאחור עם יש סיכוי לעזור.

13/08/2014 12:58

ווואו! מבינה אותך לגמרייי ….
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך :)

30/08/2014 17:33

    אני יתחיל לקרוא עכשייו :)
    סליחה שלא עניתי פשוט לא התחברתי לאתר מלא זמן…

    21/09/2014 18:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך