ביריונות הורגת חלק 2

02/01/2016 875 צפיות 2 תגובות

יום שבת 09:10
עבר שבוע שהוא לא שלח הודעה ולא התקשר הוא גם לא הדיע לבית הספר שלחתי הודעה לאחת החברות לכיתה שמכירה אותו ושאלתי 'היי שירי אממ יש לי שאלה מה עם ליאור? הוא לא הגיע שבוע לבית הספר הכל בסדר איתו?'
היא ענתה אחריי 7 דקות 'הוא בסדר הוא אמר לי שהוא חולה אבל הוא יגיע מחר'
השבתי לה 'תודה רבה כבר דאגתי לו'
ירדה לי אבן ענקית מהלב
בשעה 11:57 קיבלתי הודעה ממנו 'אני צריך לדבר איתך על משהו בדחיפות מחר בבית הספר בשעה 08:15 בספסלים ליד השכבה אני מחכה לך'
לא השבתי לו אבל ידעתי שזה רציני אז החלטתי ללכת לדבר איתו

יום ראשון 8:10
אני ליד השער בבית הספר הרגליים שלי רועדות אני הולכת לאט לכיוון הספסלים של השכבה ראיתי אותו מרחוק הגעתי אליו התיישבתי לידו והוא שאל 'מה שלומך?' עניתי 'אני בסדר על מה רצית לדבר?'
הוא אמר לי 'לירז אני חשבתי עלייך כל השבוע אני לא מסוגל שאת רחוקה ממני אני אוהב אותך'
והוא נישק אותי…הרגשתי בעננים זה היה אושר שמציף אותך באותם רגעים זה הרגשה נעימה נמסתי והחלטתי שאני לא מפחדת מאף אחד! ואמרתי לו בקול 'גם אני אוהבת אותך ליאור!!'
אני פותחת את העיניים ואני רואה ליד הכיתה את אותה ילדה בלונדינית…הלב שלי התחיל לפעום בחוזקה היה צלצול הגעתי ליד הכיתה והיא ניגשה אליי ולחשה לי 'אמרתי לך לא להתעסק איתן את תשלמי על זה אני מבטיחה לך' היום עבר בסדר ושכחתי ממנה כבר הייתי עסוקה בלחשוב על ליאור…ב14:38 הגעתי הביתה אמא מיהרה לשאול 'לירזי איך היה בבית הספר?' עניתי לה 'היה נפלא אמא אני עולה לחדר לנוח קצת , ואז אבוא לעזור לך'
עבר חודש כמעט ואני וליאור חוגגים 3 שבועות אותה ילדה לא עשתה כלום זה מוזר האמת אבל נשכח מזה חחחח בשעה 18:30 ליאור הגיע אליי עם עוגת שוקולד שאמא שלו הכינה ועליה הכיתוב 'לנסיכה שלי אני אוהב אותך הכי בעולם!' זה היה ערב נפלא ובלתי נשכח.


תגובות (2)

אוקי… יפה, נראה מה ההמשך.
נ.ב. הגיע הזמן באמת. חיכיתי לפרק השני, כמה זמן עלי לחכות לפרק השלישי?

02/01/2016 23:52

עכשיו מעלה

03/01/2016 02:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך