Lapis lazuli
הרבה מהילדים בשכבה שלי, וגם (החתולה שלי נוחרת) מהשכבה מתחתיי יורדים עליי, וממש מגעילים אליי. ואני שונאת את זה בכול ליבי.

בלעדיכם או בלעדי? (תגיבו)

Lapis lazuli 18/06/2014 859 צפיות 12 תגובות
הרבה מהילדים בשכבה שלי, וגם (החתולה שלי נוחרת) מהשכבה מתחתיי יורדים עליי, וממש מגעילים אליי. ואני שונאת את זה בכול ליבי.

אני לא רוצה לבכות,
ואני לא רוצה לראות,
אני לא רוצה לשמוע,
אף אחד,
כי אתם רעים.
אני לא רוצה לצחוק,
אני לא רוצה לצעוק,
ואני לא רוצה לנשום.
רק להיות רחוקה מכם.
כי אתם רעים.
אני לא רוצה לכעוס,
ואני לא רוצה לשמוח.
כי אין לי כוח.
כבר נמאס לי מכם.
אבל אני רוצה לחיות,
רק כדי שתדעו כמה אתם רעים.
רק כדי שתרגישו לדקה,
את הכאב שאני מרגישה,
מכול מילה שלכם.
ואני לא רוצה למות.
כי החיים שלי עוד ארוכים,
והם יהיו יפים,
בלעדיכם.
כי אתם הסודות שלי,
אף אחד לא יודע,
כי לאיש לא אכפת.
כי החיים שלי יהיו יפים,
בלעדיכם.
ולא משנה כמה מסכות אני ישים,
או מי אני אנסה להיות,
אתם תזהו אותי,
ותפגעו בי.
הכל היה טוב,
בלעדיכם.
או…
אולי בלעדי?


תגובות (12)

פשוט תחזירי להם. הם סתומים.
תראי שלא אכפת לך ואז תגידי משהו מחוכם, זה עוזר.

18/06/2014 20:20

ניסיתי את כל השיטות בספר וגם את אלה שלא.

18/06/2014 20:26

    טוב… אני יודעת שזה הדבר הכי גרוע ומעצבן, אבל אולי תחשבי על לעבור בית ספר.

    18/06/2014 20:28

את כותבת ממש יפה..
את סובלת מבריונות? אני ארצה לעזור לך, רק בבקשה אל תפגעי בעצמך.
תשימי *** על כולם, מה אכפת לך מה הם אומרים? נתערב איתך שכשאת תהיי גדולה, בשיא העושר והאושר, הם יהיו בפח הזבל כי התעסקו בלהציק לילדים אחרים.

18/06/2014 20:28

ממש לא יהיה טוב בלעדייך, אל תחשבי על זה אפילו!
תחשבי על המשפחה שלך שאני בטוחה במאה אחוז שאוהבים אותך וגאים בך על מה שאת!
אל תישברי אף פעם פשוט אף פעם!
את ממש לא חלשה, את חזקה! את הכי חזקה!
ואת יכולה לעבור את זה ובגדול!!!!
שימי פס אחד גדול על כולם, את מושלמת.
אם תרצי לפרוק משהו או סתם לדבר אני אשמח להיות שם לצידך!
בנוסף אני ממליצה לך על הקטע של מחברת מדהימה שנמצאת פה באתר, שם המשתמש שלה הוא yuki .
כנסי אליה ותקראי את הקטע שנקרא "יוקי-מוקדש באהבה לכול כותבי האתר" , הוא מתאים למצבים כאלה, אני בטוחה שהוא יעזור לך…
לא-להישבר-אף-פעם!!!!!!!♥

18/06/2014 20:34

    מה שאישתי אמרה למעלה :P
    תשארי חזקה! וקטע יפה(((:

    18/06/2014 20:41

    [סליחה שהתגובה קצרה, אבל כך מה שאמרו פה סיכם את דבריי. תודה.]

    18/06/2014 20:42

גם אני סבלתי מבריונות,למען האמת,בריונות מהאקס שלי שיום אחד החליט להרחיק כל בן אדם שאי פעם היה לי אכפת ממנו והוא השאיר אותי לבד.
הייתי לבד והוא והחברים שלו היו יורדים עלי על בסיס יום יומי.
סבלתי המון,והדבר היחידי שרציתי זה היה למות.
עכשיו הכל הסתדר והכל טוב יותר,יש לי צלקת לכל החיים וחרדות נוראיות,אבל אני בן אדם חזק יותר עכשיו,ועברתי שינוי.
כל התהליך הזה רק יחזק אותך אני מבטיחה לך,ואם את רוצה מישהו לדבר איתו אני כאן.
אני איתך ואני מבינה את הכאב שלך ואת תראי שהכל לטובה,שום דבר לא קורה סתם,אני כבר רואה איזה אישה חזקה את תהיי בעתיד :) ♥♥♥

18/06/2014 20:37

    אגב,אני לא הצלחתי להתמודד איתם לבד,אבא שלי טיפל בהם,אם הם שולחים הודעות או מתקשרים אליך זה חומר פלילי ואת יכולה לפנות עם זה למשטרה.

    18/06/2014 20:40

בלעדיהם! אם את אפילו מעיזה לוותר, את מראה רק חולשה ומניחה להם לנצח. תישארי חזקה ותביטי לחראים האלו בעיניים, תראי להם שלא אכפת לך מכל מה שהם אומרים לך, ואז תעשי שלא יהיה לך אכפת. הרי הדעות שלהן, לא קובעות את מי שאת באמת. אל תניחי למי שסביבך לקבוע במקומך את מי שאת, את מחליטה מי להיות ואיך את מרגישה ואיך להגיב. המצב הזה הוא מצב זמני בלבד, סביר להניח שזה ייגמר בקרוב, אולי אפילו בשנה הבאה, הרי עכשיו יש חופש גדול וכאלה, ואת תהיי בלעדיהם, רחוקה מהם. בסופו של דבר את תמשיכי הלאה והם ימשיכו הלאה, וכל מה שאת מרגישה כרגע ישאר כמו זכרון עמום, ואת תוכלי לעזור לאחרים בגלל מה שאת עברת. זה לא מחזק אותך, מחשל אותך, את חייבת להחזיק מעמד בשביל עצמך ובשביל המשפחה שלך. אם את תוותרי, הם ינצחו. אם את תמשיכי הלאה ותתעלמי, הם מפסידים. אני מבטיחה לך, שאם תישארי חזקה, הכל יגמר בסופו של דבר.

18/06/2014 20:37

    תחשבי על כל האנשים שיש להם בעיות כמו מחלות, ילדים יתומים, ילדים ללא בית, אנשים מבוגרים שלא אוכלים. את נמצאת במצב טוב לעומתם, תזכרי את זה. מקללים אותך? לפחות יש לך מספיק כסף כדי ללכת לכיתה וללמוד. מרביצים לך? לפחות יש לך הורים בבית ואת יכולה לדבר איתך, לפחות יש לך אפשרות ללכת לפסיכולוג. כואב לך בלב? לפחות הגוף שלך לא מתמודד עם סרטן\מחלה קטלנית אחרת.
    אני לא ממעיטה בערך הבעיות שלך, אני אומרת שאת חייבת להישאר חזקה ולא לוותר, נתנו לך חיים, נתנו לך בית, לימודים, גוף חזק ובריא לחלוטין! תעריכי את מה שיש לך ותדעי שיש דברים שלא יעזבו אותך, לא משנה באיזה מצב תהיי. וגם אם תישארי לבד – יש לך את עצמך. כולם רוצים להוריד אותך למטה? את תישארי למעלה, גם אם את מחזיקה את קצה הצוק רק ביד אחת.

    18/06/2014 20:41

קודם כל, הכתיבה שלך מהממת!
דבר שני, ממש לא יהיה טוב בלעדייך, תחשבי על המשפחה שלך ועל האנשים שאוהבים אותך(אני בטוחה שיש מלא כאלה).
אסור לך להישבר בגלל החבורת ברברים האלה שלא מבינים כלום מהחיים שלהם.
אם רע לך, את יכולה לכתוב ולפרוק פה באתר, יש מלא מחברים מדהימים שיעזרו לך או לפחות ינסו להתגבר על זה.
שימי פס על כולם ותמיד תגידי 'אני יותר טובה מהאפסים האלה'.
אם את צריכה משהו, אל תהססי לבקש, אני תמיד זמינה ותמיד אהיה פה בשבילך.

אל תישברי בחיים, אל תתני להם את הרגשת הניצחון הזאת שהם רוצים.
אוהבת ומעריכה מלא, פירפיר

18/06/2014 20:41
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך