עמית באטמן^-^
כן קראתי בני הנפילים ושתקו. אלה שמות מושלמים אז החלטתי להשתמש בהם. אם יש משהו שאני גרועה בו זה למצוא שמות לסיפורים. ולכתוב סיפורים. אז כן. אני פשוט אלך לי לבכות בפינה כי הרגע גיליתי שבנאמנים טריס מתה.

בפעם האחרונה.

עמית באטמן^-^ 05/04/2014 901 צפיות 10 תגובות
כן קראתי בני הנפילים ושתקו. אלה שמות מושלמים אז החלטתי להשתמש בהם. אם יש משהו שאני גרועה בו זה למצוא שמות לסיפורים. ולכתוב סיפורים. אז כן. אני פשוט אלך לי לבכות בפינה כי הרגע גיליתי שבנאמנים טריס מתה.

"למה הלב שלך פועם כל כך מהר?!" ג'ייס השתדל להרגיע את עצמו כשבעצם ניסה להרגיע אותי.
רציתי להגיד לו משהו כמו- " זה רק אומר שאני חיה" אבל ביני לבין עצמי ידעתי שגם לא הולך להמשך הרבה זמן.
"ג'.. ג'ייס.. תבטיח לי משהו.." מלמלתי במעט כוחותיי שנשארו. הוא הסתכל עליי בעיניו הנוצצות. העיניים החומות האלה- שכבשו אותי כל פעם מחדש. "אם אני.. אמות..-"
"את לא תמותי!" צעק ג'ייס. הוא מחורפן.
הנחתי את ידי על ידו. "בגלל זה אמרתי אם." נאנחתי והמשכתי "תתחתן. אל תהיה שקוע בי. תתאהב. תתנשק, עם בחורות אחרות" המחשבה על כך הטרידה אותי מאוד.
שבחורות אחרות יטעמו את שפתיו של ג'ייס.
ג'ייס ניגב ממני דמעה שלא ידעתי שיצאה בכלל."לא." אמר בטון תקיף "אני לא רוצה להתחתן. אני לא רוצה להפסיק להיות שקוע בך. אני לא רוצה להתאהב ולא רוצה לטעום את השפתיים של מישהי אחרת"
אם הייתי פחות אגואיסטית, הייתי נוזפת ודוחקת בו להתחתן ולהתאהב.
אבל אני אגואיסטית. אז רק חייכתי קלושות.
"אני אוהבת אותך ג'ייס." אמרתי והנחתי את ידי על ידו. "אני באמת אוהבת אותך. ואני מבטיחה לך, שאני אגיע לגיהינום- אני לא יתחתן ולא יפסיק להיות שקועה בך. אני לא אתאהב באף אחד שמה. באמת. כשתגיע לגן עדן, אני אנסה לשכנע את השומר, עם הקסם האישי שלי,לבוא לבקר אותך" קרצתי לו.
ג'ייס חייך "את לא תלכי לגיהינום, קלרי"
"בטח שכן" העברתי יד בשערו הזהוב. "אתה לא זוכר כמה אנשים תמימים רצחתי?"
"אם כך," ג'ייס עצר קצת. "גם אני אגיע לגיהנום. ואני מבטיח לך, אני לעולם לא ישכח אותך"
ג'ייס הניח יד על הלב שלי. "הוא מאט" ציין. "זה טוב, לא?"
רציתי להגיד לו שכן, כמובן שזה היה שקר- אם מתחשבים בעובדה שלא היה לי כוח אפילו להנהן לו. "ג'ייס" אמרתי ולקחתי את ידו, הנחתי אותו על הלב שלי.
"תרגיש את הלב שלי פועם" שחררתי דמעה קטנה. "בפעם האחרונה"


תגובות (10)

מה?! לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!

05/04/2014 06:43

הניסוח מעולה. העלילה מותחת. בקיצור – דירוג – 5!

05/04/2014 08:00

באמת יפה אהבת!

05/04/2014 08:15

אוימאייקלייריוג׳ייס.
וכן, את יודעת כמה בכיתי כשגיליתי בוריס מתה?
אני גמרתי עכשיו שוב את מפוצלים והתחלתי לבכות..
דיברתי בטלפון עם הקיבוץ המאוחד פעמיים והם אמרו שנאמנים יגיע לארץ בסביבות שבוע הספר {שזה ביוני. יוני!} ואמרתי להם שבכל שנייה שהוא לא פה לעוד ילד כואב בעולם והם ניתקו לי.
קליירי. ג׳יימס.
אהבות שלי.
הסיפור מדהים.
תואילי בטובך ותשני את השורה
׳ליטפתי את שערו השחור׳ ל ׳ליטפתי את שערו הזהוב׳, רק בשבילי ;)
את כותבת כל כך יפה ואני לא מגיעה לרמה שלך, שקרנית שכמוך!
3>

05/04/2014 08:45

    יהלי, את לא כועסת עלי שברחתי, כן?
    אני חוזרת עוד חצי שעה.
    עבודת שורשים מעצבנת.

    05/04/2014 08:50

    אני יודעתת!!!
    אני כזה -כשהייתיתמימהולאידעתישטריסמתהבנאמנים- למה ורוניקה לא עושה עוד ספר?!?!
    ואז שגיליתי שטריס.. זה כואב להגיד את זה.
    אז אני כזה 'כנראה זאת הסיבה'.
    וזה פשוט פאקינג נכון שורוניקה כזה
    היי, בואו נמציא ספר.
    ממש מושלם.
    עם דמויות מושלמות.
    ועלילה מסחררת.
    ויהיה לו מעריצים.
    וכולם יאהבו אותו.
    ויעשו עליו סרט.
    ואני אוציא ספר שני.
    ויהיה לו עוד יותר מעריצים.
    ואז שכל העולם יתאהב.
    אני אוציא ספר שלישי.
    ואהרוג את הדמות הראשית.
    הבדיחה עליכם, לוזרים!

    ורוניקה את לא פאקינג אמרת שטריס היא הדמות האהובה עליך?!!?
    משנה עכשיו.
    וזה שחור.
    ואת תשתקי שקרנית קטנה אני לא מגיעה לקרסוליים שלך!

    05/04/2014 17:05

*שטריס

05/04/2014 08:46

פאנפיק שמציג את דמויות הסיפור המקורי באור אפל יותר, וזה מצליח לך מעולה.
זה לא משנה שהשתמשת באותם השמות לדמויות- זה דווקא הופך את הפאנפיק שלך יותר צמוד למקור- שזו בחירתך האישית, כנראה.

08/05/2014 04:25

שתיים בלילה.
אני יושבת וקוראת את הסיפור שלך
מההתחלה ועד הסוף, בקפדנות רבה בעליל.
זה מדהים.
ואני יודעת שלא המשכת מלא זמן,
בבקשה תמשיכי, או ששתני לנו את השם של הסיפור, כי אני מבינה שלא את כתבת אותו..
בקיצור- מדהים! אני עם דמעות!

26/06/2014 02:17

    נו.. גם כן אני -.-
    כתבתי את התגובה בסיפור הלא נכון,
    התכוונתי בסיפור של הארי סטיילס
    טחחח
    פליז תמשיכי אותו

    26/06/2014 10:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך