ברוך הבא למקום שבו הכל מתחיל

Kotev Lamegira 15/06/2020 315 צפיות אין תגובות

ברוך הבא לעידן הריקנות, שבו כולם שותפים לתרמית ששמה "שלמות", ומפרסמים באינסטגרם תמונות עם חיוך, כשבפועל הם בוכים יום יום לכרית, ומייחלים לעצמם למות.
ברוך הבא לעידן האדישות, שבו לאף אחד לא באמת אכפת ממך, ואתה בסך הכל עוד דמות מפתח שתכליתה לארגן סמים ולהביא בחורות, אך שום סקס הוא לא באמת עם רגשות.
ברוך הבא לעידן הרדידות, שבו רודפים אחרי סלבריטאים בשקל, ומשלמים כסף בשביל לצפות בזמרות שמהלכות חצי ערומות על הבמות, ושרות על אהוב ליבן, שהוא בעצם המזומן.
ברוך הבא למקום שבו הכל מתחיל, אני אהיה המדריך שלך, אותך לא אשפיל.
אבל אין שום דרך להבין אנשים, והזיוף כאן גדול מזה שתמצא במפעל בסין.
אני יודע שזה לא נשמע מפתה חבר, אבל מה אם אגיד לך שאין לך ברירה אמיתית?
אתה בכלל כבול באזיקים, וקשור בחבלים לתוך קבוצה של ציניקנים עלובים שמושכים בחוטים.
האילומינטי רוצים שלא תבין, הם "נאורים", הם משתינים בקשת על העם, ושודדים מאזרחים תמימים את שפיותם.
הם שולטים בתשקורת, הם ממנים קמפיינים נגד מה שאני ואתה באמת רוצים.
אבל אסור לנו להגיב, והצעקות שלהם נשמעות למרחקים עצומים.
אם תגיב הם יתפרו לך תיק, יעמידו אותך למשפט ראווה אל מול קהל משולהב, ונמר רעב במיוחד.
הם יגייסו את "מיטב אנשי התרבות והרוח", ואפילו את נשות "האקדמיה למגדר", כולם יחליטו פה אחד שאתה אדם נורא, "פריבילגי" מלידה.
אחר כך הם מתפלאים למה אני לא מעז לדבר על הממסד, ולירות את יריית הפתיחה בקרב של השפיות אל מול הניהיליזם הבלתי מרוסן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך