** די לבריונות **

בריונות :\

18/06/2013 493 צפיות 4 תגובות
** די לבריונות **

אני קמה בבוקר , ליום חדש . יודעת מה מצפה לי בבית הספר , מתלבשת בחוסר רצון , ויוצאת לבית ספר. אני נכנסת לכיתה , והנה זה מתחיל .
זה ככה כבר מכיתה א' .
"הנה השמנה הגיעה "
"מכוערת"
"אל תתקרבו אליה , אתם תדבקו "
"למה היא נולדה בכלל ? היא לא מועילה בכלום "
"זונה "
"כלבה"
"תראו איך היא נראית "
הם לא מבינים , שכל מילה פוגעת .
אני מתיישבת במקום שלי . המורה נכנסה לכיתה והתחילה ללמד .
ואני רק חושבת , למה זה מגיע לי? מה עשיתי לא בסדר ? מה אני אשמה , שאני לא רזה כמוהם? שאני לא יפה כמוהם? שאני לא חכמה כמוהם ?
השיעור נגמר . כולם יצאו להפסקה , נכנסתי לשירותים ישבתי על הרצפה ובכיתי , פשוט בכיתי .
חבורת בנות נכנסה לשירותים " הו הנה היא מתבכיינת עוד פעם " . הן אמרו בלגלוג וצחקו .
אם הן רק היו יודעות מה עובר עליי , מה אני מרגישה.
השפלתי את ראשי ויצאתי מהשירותים , נכנסתי לכיתה וחיכיתי עד שתיגמר ההפסקה.
לא עבר זמן רב ונשמע הצלצול , כל התלמידים נכנסו לכיתה. הוצאתי את הספרים והתכוננתי לשיעור.
ה'מנהיג' של החבורה ניגש אליי . " למה את טורחת בכלל ? מילא לא ייצא ממך כלום" אמר וזרק את הספרים על הרצפה . ניסיתי לקום להרים את הספרים , לפני שהספקתי, רגל נשלחה לכיווני , הוא בעט בי. סתם ככה. זה כל כך משפיל .
כל ילדי הכיתה התאספו סביבנו במעגל גדול " מגיע לה! "
" תרביץ לה ! "
"תראה לה מה זה ! "
"תכסח את הזונה הזאת "
הוא בעט ובעט כבר לא יכולתי . ניסיתי לקום , אך מיד הצטרפו אליו עוד כמה חברים .בכיתי , התחננתי שיעזבו אותי . עד שהמורה נכנסה לכיתה , וכולם רצו למקומות שלהם.
קמתי מהרצפה , מושפלת , מלאת חבטות וסימנים , ארזתי את חפציי ויצאתי מהכיתה .
" נועה ! תחזרי לכאן ! מה קרה ? " שמעתי את המורה אומרת . כל התלמידים שתקו . " מי יודע מה קרה לה ? " " כלום לא קרה לה , את לא יודעת שהיא צומי ? .. " ענתה אחת הבנות המקובלות. שהמורה כל כך אוהבת.
לא עניתי לה , טרקתי את דלת הכיתה והלכתי הביתה בבכי . הוריי בעבודה עד שעה מאוחרת. לא יכולתי לסבול יותר את ההתעללות הזאת .כתבתי מכתב פרידה להוריי .
"אני מצטערת , כל כך מצטערת . אני לא יכולה לסבול יותר . אתם לא יודעים מה עובר עליי .הלוואי שזה היה אחרת , אני אוהבת אתכם , ואת ניב ואת רון , לא יכולתי לבקש אחים טובים מהם .אבל אני לא יכולה יותר . אני סובלת את זה כבר מכיתה א' . אני לא יכולה . "
לקחתי סרגל והתחלתי לחתוך את הורידים . התחלתי לחנוק את עצמי , לא היה לי אוויר . לקחתי חבל קשרתי אותו סביב הצוואר וחנקתי את עצמי .נפלתי על הרצפה , נושמת בקושי . אבל בקושי זה לא מספיק ,העיניים שלי נעצמו לאט לאט , מתתי.
הוריי חזרו הביתה .
"נועה ! " צעקו , מחכים לתשובה .
" נועה! " קראו שוב .
הם חשבו שאני ישנה ונכנסו לחדרי .
הם גילו שאני לא שם , ונכנסו לחדר של אחי , אולי אני משחקת במחשב שלו ?
גם שם לא הייתי .
אמי נכנסה למקלחת , המומה , לא מעכלת , היא נפלה על ברכיה , בוכה , רואה את הסימנים שעל גופי . מנסה לקרוא לאבי אך לא יכולה להוציא הגה מהפה.
אבי נכנס למקלחת , רואה את אמי בוכה , הוא לא מאמין למראה עיניו .
הבת שלו , הבת הקטנה שלו , זו שהוא כל כך אהב , שרועה על הרצפה , ללא רוח חיים . עם חבל סביב הצוואר , מלאה בדם . כשלידה מכתב . הם קראו את המכתב , ובכו.
נהרסו להם החיים .
אימא ואבא נכנסו לדיכאון , בגלל כמה ילדים , שחשבו שהם יותר טובים ממשהו , והחליטו להרביץ לו , להשפיל אותו .


תגובות (4)

הסיפור היה ממש עצוב
אני מסכימה מספיק לביריונות !
נימאס כיאילו מה יוצא להם מזה??
כלום!!!!!!

18/06/2013 08:57

עשית לי צמרמורת מטורפת… זה כל כך נכון. אנשים חייבים להתחיל להבין שהם לא טובים יותר מאף אחד כי הם רזים יותר או יפים יותר, בטח שלא להגיע בגלל זה לאלימות פיזית.
אבל הם פשוט לא מבינים…

18/06/2013 09:05

ואו… קודם כל את ריגשת אותי עם הסיפור, אני מקווה שאף אחד לא חווה כזה דבר..
אני אומרת די לאלימות! צריך להפסיק עם זה! נהינו דור מושתן סליחה על הדיבור..

18/06/2013 10:20

נתחיל בזה שזה מנוסח באופן מדהים
גם אני חווה בריונות, לא ברמה הזאת אבל אני חווה
האמת, שכל אחד חווה
אפילו הבריונים עצמם חוו, הרי מאיפה הם למו?
מהבית, מהאחים מהחברים או סתם ילדים בחוג
אנשים סובלים ולאף אחדלא אגפת
באמת די לבריונות…

18/06/2013 11:09
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך