אני עולה חדשה לכן כנראה יש הרבה שגיאות כתיב, מצטערת מראש אבל ממש ממש אשמח אם תגיבו ותגידו את דעתכם :)

ג'חנון תימני פרק 3

28/05/2016 709 צפיות תגובה אחת
אני עולה חדשה לכן כנראה יש הרבה שגיאות כתיב, מצטערת מראש אבל ממש ממש אשמח אם תגיבו ותגידו את דעתכם :)

זה היה חזק ממני, נישקתי אותו וניסיתי דרך המגע בין השפתיים שלנו להסביר לו את מה שאני לא יכולה לכתוב או להגיד.
זה מצחיק הרי, מי הוא בכלל? מישהו שפגשתי לפני שבוע? מישהו שפשוט לא ידע איך להגיע לחרפ?
התבאסתי שלא הוצאתי עוד כמה גימלים בשביל שנכאל לישון יחד כמו שצריך, כי ידעתי שבשש בבוקר כבר נצטרך לקום ולי יש נסיעה עצומה עד לעיר הבהדים.
המשכנו להתחבק ולדבר ואז גיליתי משהו מדהים,
אם, אבל רק בזמן המתאים נוגעים לו בפטמה, הצחוק הכי ילדותי יוצא ממנו כמו הר געש, אבל רק אם…
לא יכולתי להתאפק כי זה פשוט כלכך כייף לשמוע אנשים צוחקים, לא צחוק שמתקשר למשהו, פשוט צחוק אמיתי.
הקסים אותי לשמוע צחוק כזה, ברמה שרציתי לדגדג אותו רק כדי לראות את הפרצוף חסר האונים שלו כשהוא מנסה להתחמק ולהסתיר את הצחוק.
וכל פעם מחדש אחרי כל דגדוג ומגע הוא נישק,
לפעמים נשיקות עדינות ויפות, נשיקות פוטוגניות כמו בסרטים, אבל לפעמים נשיקות סוהרות, נשיקות שיש רק בסרטים כחולים.
כלכך נהנתי מהמגע שלו, משהו הרגיש נורא מוגן בדרך שבה הוא תפס לי את הצוואר ונישק אותו בהתפרעות,
ושוב למרות שידענו שלא נשכב, עדיין אני חושבת ששנינו רצינו לשכוח.
כי במילים פשוטות זה היה פשוט כלכך כייף.
כל כמה זמן הוא עזב אותי, זז כמה צעדים אחורה ופשוט נרגע, ידעתי שזה קשה לו בדיוק כמו לי לעצור את הדחף הזה. אבל לפחות ידעתי שזה הדדי.
החלתנו לעשות אמבטיה ביחד,ולמרות שהמים היו חמים למדיי הצלחתי קצת להנות. ועובדה, הרגע שהכי זכור לי מאותה פגישה זה התמונה לו, מלא זקן עשוי סבון שמזכיר את סנטה, מסתכל עליי עם קצת חיוך, ולא אומר כלום על זה שאני מזיעה וכמעט נחנקת מהעשן של הסיגריה מס' ה40 שלי לאותו הערב.
ניסיתי לחזור אחורה לרגע שבו הייתי כלכך חשופה בעבר, אבל לא מצאתי את אותו הזיכרון דבר שהפחיד אותי.
ובזמן שישבנו ודיברנו לנו מלאים בקצף באמבטיה הקטנה שלי עם הנרות הרומנטים שמעירים את החדר קרה משהו מוזר.
שתי בלטות פשוט התנפצו מהקיר, נפלו כמה סנטימטרים ליידינו ופשוט השאירו אותנו המומי פה…
ואני, שבנצרות למדו אותי להאמין בשדים מכשפות בשטן ובסימנים ,לא יכולתי שלא להיבהל, למרות שאני לא מאמינה באותם דברים לא יכולתי שלא לחשוב שזה סימן ….
התחלתי לרעוד, וראו את זה. ציפיתי לתגובה חסרת רגש מאותו בחור כי אלה כולה שתי בלטות שהתפוצצו, אבל הוא חיבק אותי, הוא חיבק אותי ואמר לי שהוא שם, ושהכל בסדר.ולמרות שידעתי שלא הכל בסדר כי תיקון כזה יעלה לי הון כסף עדיין ניסיתי להאמין לו, והצלחתי.. הוא הרגיע אותי ויצאנו מהמקלחת, אני עדיין רעדתי והוא ישר התחיל לנקות.
שום טיפה של לחץ לא הייתה לו, זה הפתיע אותי ממש.
נשכבנו במיטה והתחלנו לראות סרט, לא שסיימנו אותו כמובן אבל אלו פרטים קצת אישיים. אבל משהו כן זכור לי מאותו לילה, משהו שעשה לי טוב.
העובדה שלמרות שהלכנו לישון מחובקים ואוהבים, במהלך הלילה לא הרגשתי אותו, לא הרגתי נשימות מציקות בצוואר, לא ידיים בתנוחות לא נוחות.. פשוט ישנו… ומזמן לא ישנתי כלכך טוב.


תגובות (1)

ממש אהבתי מחכה להמשך :)

28/05/2016 20:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך