מאקס כותב
מצאתי פעם איפשהו מן שיחה כזאת של גיימרים,אבל עכשיו אני לא מצליח למצוא.
זה פחות או יותר מה שזכור לי משם....

גיימרים בחיים האמיתיים

מאקס כותב 21/08/2013 775 צפיות 2 תגובות
מצאתי פעם איפשהו מן שיחה כזאת של גיימרים,אבל עכשיו אני לא מצליח למצוא.
זה פחות או יותר מה שזכור לי משם....

גייב,רון וג'אק הם גיימרים,שיום אחד מחליטים
לנסות לשחק בחיים האמיתיים.
לפניכם שיחה שלהם בצ'אט,שבו מתוארת דעתם על
העולם האמיתי.

-גייב:הגרפיקה הייתה טובה,אני אשכרה יכולתי לגעת בדברים
ולהרגיש אותם.
-רון:כן גם יש מלא אפשרויות שם,אפשר לעשות מה שבא לך.
-ג'אק:גם על ההתחלה מתחילים עם בית מסודר,ויש מספיק אוכל כדי שמד הרעב לא ירד.
-גייב:מה שטוב גם,שזה אונליין ואני פוגש מלא שחקנים מכל מקום.
-רון:הבעיה היא להגיע ממקום למקום,כאילו אני מנסה לגנוב מכונית ואנשים פשוט לא נותנים.
-גייב:אני יודע,כולה באתי לשדוד חנות והמשטרה ישר הגיעה.
-ג'אק:וגם קשה למצוא חנויות נשקים.המפה פחות מובנת שם.
-רון:וגם אי אפשר לעשות קרבות אחד על אחד כי אנשים בורחים.
-גייב:וגם הצ'יטים לא משהו,אני לא מוצא על איזה מקש ללחוץ כדי לזמן מכונית.
-ג'אק:וגם זה מעצבן,כי נגיד אתה מת והמשחק נגמר,לא נותנים לך אפשרות לחזור לחיים.חיפשתי אולי עיר שלמה ולא מצאתי שום בונוס או משהו כזה.
-גייב:ניסיתי להתחיל עם מישהי אבל היא ברחה.
-רון:אני לא ממש אהבתי את איך שנראתה הדמות שלי.ניסיתי לשנות אבל אין האקים.
-ג'אק:ויש גם מלא נובים שם…כל אחד סתם רץ ומבריח חתולים.איזה נובים יש שם!
-גייב:אחרי כמה שעות היה לי נמאס והתנתקתי.
-רון:כן….זה די מבאס כאילו יש הרבה דברים גרועים.
-ג'אק:זה הכל מלא באגים שם.אני אחכה שתצא גרסה חדשה ואז ננסה לשחק…אולי מנהל השרת כבר יתקן את הכל.
-גייב:טוב נו….ננסה ביום אחר.


תגובות (2)

-_-

21/08/2013 04:01

חחח אבל זה לא אותנטי וקצת ילדותי מדי, תנסה להשתמש בשפה של גיימרים, אבל בסה"כ זה נחמד, אהבתי ת הרעיון.

21/08/2013 04:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך