גלגל מסתובב

שחר.נ. 20/12/2015 1333 צפיות 2 תגובות

אם אני זה אני? ואתה זה אתה? אז איך זה שאנשים לא עצמם. איך זה שכולנו עוטים מסכות? איך זה שאנחנו לא עוזרים? אנחנו בעולם אחד. אנחנו רוצים לעזור, לאוב לתת. כי הגלגל מסתובב. אז איך זה קורה שטועים? איך קורא שאנשים לא מבינים? איך זה קורא שבסוף יום מביטים לשמים ונתקפים רחמים עצמים? אז ם רק אני יהיה אני. ואתה תיהיה אתה. אז הכל יהיה מושלם. ואם נקלף את שכבות החיצוניום, התאווה. נביט לתוך האדם. לנשמה. נראה מעבר להופעתו החיצונית. נראה מה שורש האדם. לא ניפול בכל המיכשוים. אז העולם יהה יותר טוב. הוא יהיה יפה! אוהב! ונתפלל שבלי כאב. אז למה יש כאלה אנשים שהם שונים? בגלל שהם מראים את הפנים האמיתיות. אבל באמת אלו האנשים הטובים. האנשים שלא מפחדים להיות עצמם. אנשים שרוצים עולם יותר טוב. עולם שיפה מכל הבחינות. אנשים שלא רוצים בעיות! ואם כולנו ניהיה כאלה. אז, אני יהיה אני. טאתה תיהיה אתה. וככה כולנו ניהיה בעולם יותר טוב, עולם מלא חייות ושמחה. עולם שאיש לא נפגע. נסתקל על אחרים. ולא נשאל מי שונה, ומי רע. ניהיה ביחד בכל צרה, ביחד בכל אהבה. נעזור, ונקבל עזרה. כי מי שנותן מקבל. ומי שמקבל נותן. כי גלגל מסתובב. והוא לולם לא עוצר. לפעמים אתה למעלה, אבל יכול להיות שאחרי דקה תיהיה למטה.


תגובות (2)

שחר יקירי, (יקירתי?)
המסר חשוב, אך לא קל לקריאה.
נתחיל בעימוד. הטקסט כתוב ברצף אחד ארוך, ללא סופי פסקאות וללא רווחים.
נסה לרווח מעט. להוסיף אנטר בסוף כל נושא, ואולי שורה רווח פה ושם.
עברית. שגיאות כתיב הן לא גזרת גורל. נסה לקרוא בעצמך, בקול, את מה שכתבת. בכל מקום שלרגע נקטעת, שים לב לעברית.
אותו העניין עם שגיאות ההקלדה. הגהה היא לא מילה גסה.
הפיסוק סביר, אם כי פה ושם נכנסו יותר מרעיון אחד למשפט.

סליחה שאין לי את כל הלילה לכתוב את מאמרך מחדש.
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

21/12/2015 01:39

    תודה שאתה אומר מה לא טוב זה עוזר..

    21/12/2015 19:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך