דור ההווה והעתיד קדימה בואו נשתנה

amber21 14/01/2019 472 צפיות 2 תגובות

תכניסי את הבטן, עוד צילום אחרון, את לא רוצה את הפירסום הזה?, אולי לא תאכלי היום?, קדימה עוד קצת ותקיאי את הכל, רק עוד קצת ותורידי עוד מידה במכנס.

מחשבות של נערה, חוסר ביטחון ובושה עצמאית שיכולה לרצוח. אנורקסיה זה הסם החדש, הכניסה לעולם האשליה. נערים המעודדים אותן, מתוך רצון להתקבל ל"חברה" שהם בעצמם ובעצמן פיתחו, קשה לעמוד בחוקים שה"חברה" כביכול מעמידה לכל נערה ונער ב2019, מה שאף אחד ואף אחת לא מבין ולא מבינה שהם קובעים את החוקים, יש מסלול, יש דרך, והם הקובעים את החוקים במשחק. היום זה מדורדר, המוסריות, האושר שפעם יכולת להשיג מדברים שכלל לא פוגעים או מזיקים, הכבוד הזה…, שהיום קשה לבנות אותו. מאמרים או אפילו הרצאות של מרצים בתיכונים, לא יעזרו לכל נער ונערה שישבו בקהל והקשיבו, ידעו שהמרצה צודק או צודקת, התכחשו לזה, והמשיכו בדרך שהם מכירים להתנהל בה ביום יום בחברה שהם בנו. ואם ישאלו מה דעתי, אני בכלל יכול לומר שצריך למצוא טכניקה אחרת לשנות את דור העתיד ואפילו את דור ההווה, אבל מי אני שמישהו מחלק מהנערים ומהנערות בישראל יקשיבו למה יש לי לומר, וככה זה גם להיות נער או נערה שלא עומדים בחוקים של המשחק שנערים ונערות אחרות קבעו כשהם והן בעצמן לא מצליחים ומצליחות לעמוד בהם, אז ככה זה, אותו הנער או הנערה שלא יעמדו בחוקים, לא יקבלו יחס ולפעמים זה נגרר לכך שיעברו שיימינג או בריונות, ולבסוף חלק גדול מהם יסחפו ויגררו לנערים והנערות האחרות……..


תגובות (2)

וואו…עמוק!

14/01/2019 20:46

    שמח שאהבת

    14/01/2019 22:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך