bluesky
אני אשמח שתגיבו, גם ביקורת בונה ושתגידו אם אהבתם.

דיכאון

bluesky 25/01/2021 380 צפיות 8 תגובות
אני אשמח שתגיבו, גם ביקורת בונה ושתגידו אם אהבתם.

אתה חוזר הביתה ממסיבה חברתית. לבד. מרשה לעצמך להוריד את העמדת הפנים ולהיות אתה האמיתי. להיות מי שאתה באמת, האיש, האדם, שאתה כבר לא מראה לאף אחד. אפילו לא לאנשים הכי קרובים אליך. למשפחה ולחברים. אתה מעמיד פנים שאתה בסדר. שאתה אפילו מעולה. שאתה נהנה מכל רגע. שיש לך חיים יותר טובים משיכולים להיות. ברגעים הפנויים שלך, כשאתה בטוח שאף אחד לא יכול לראות אותך, אתה חושב על הסוף. למה לא להביא אותו? למה לחכות? חיים שלמים… אתה קורס תחת הזמן. אם מה שעברת היו רק עשרים שנים, איך תוכל לעבור את הארבעים, ואת השישים, ואפילו את השמונים? איך תוכל להמשיך להתקיים? ואם לא תצליח בחיים? אם לא תמצא את הנשמה התאומה שלך? ואם לא תוכל להביא ילדים? ואם תיפרד מהאיש שתאהב, איך הילדים יתמודדו? ואם, ואם ואם, עד אינסוף. אתה כועס על ההורים, שמתרחקים ממך, ולכן מתרחק מהם. אתה מתרחק מהחברים שלך, כי לא נעים לך להיות איתם. אף אחד מהם לא באמת מבין אותך. אתה מכנה אותם פייקרים, אנשים ללא חיים, רדודים, ועוד המון, גרועים יותר, כי אתה חושב שאתה היחיד שבאמת עמוק. אתה ממשיך לחשוב על מוות, אבל יותר מדי מפחד מכדי להרוג את עצמך. אתה חוזר לשאלות "מה אם", אבל הפעם על דברים אחרים. אתה יותר מדי מפחד לפספס. וככה זה נגמר. הכל. אתה מפסיק. מתחיל להתאושש. הולך לפסיכולוג. מדבר עם אנשים. עם חברים, עם המשפחה, חוזר לקשר טוב עם אנשים, וחושב שסיימת את זה. לא יודע שזה מי שאתה. זה מה שאתה. ולא צריך לברוח מזה.


תגובות (8)

מצד אחד בתחושה שלנו היא שאף אחד לא מבין אותנו, אך כולנו פשוט שמים מסכות,
אני מזדהה קשות, להיות עם כולם ולחייך כאלו הכל טוב והדאגות שלנו לגבי העתיד שנראה לא זוהר במיוחד מדאיגות.
אך אנחנו צריכים להזכיר לעצמנו שהחיים הם לא רק שחור ולבן, יש גם את האפור באמצע ועם נתרכז ביותר בטוב ובמה אנחנו מודים בחיים זה רק יתעצם ואולי יתן לנו חיים יותר טובים :)

26/01/2021 14:24

    תודה רבה! ❤️
    אני מסכימה איתך לגמרי.

    27/01/2021 16:26

כבד ואפלולי! מאוד שונה משאר הסיפורים שלך.

05/02/2021 15:32

    זה טוב או רע?

    07/02/2021 16:10

אהבתי. הכתיבה מזכירה לי שיר – שברח לי מהראש – אבל שיר טוב, מין ראפ שמדבר דוגרי על החיים ולא רק על הכיף והמסיבות שרואים באינסטגרם…
מסכימה עם כל מילה, רק הערה אחת/ שאלה:
האם הסיפור בכוונה בלשון זכר? או שזה בגלל הרגל מתמשך?
כי גם אני הייתי כותבת הכל כמעט בלשון זכר עד שהבנתי שאני בת, אז למה לכתוב משהו ממני בצורה שכאילו הוא לא ממני?
אם הבנת אז מגניב, אם לא, תדעי שאהבתי את הסיפור.

10/03/2021 19:49

    נראה לי שזה מהרגל…
    אני אנסה לשנות.
    תודה.

    21/05/2021 07:49

חזק. אהבתי

20/05/2021 23:32

    תודה.

    21/05/2021 07:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך