NOAkiss
אני יודעת שלחלקכם זה לא קרה, אבל אם תוכלו בכל זאת להגיב ולשתף אותי ואחרים, אז תודה..

דילמות מהחיים – הסבר + דילמה ראשונה

NOAkiss 13/03/2015 2002 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שלחלקכם זה לא קרה, אבל אם תוכלו בכל זאת להגיב ולשתף אותי ואחרים, אז תודה..

מה שאני רוצה לעשות הוא בעצם לכתוב כאן בעיות מהחיים שלי ושל בני נוער בכלל. אני מעלה כאן דילמות שקשורות בדימוי העצמי שלנו, איך אנחנו רוצים להראות ומה יותר חשוב לנו. אני רוצה שתכתבו את הדעות שלכם, תציעו פתרונות, ותעלו בעיות משלכם.
תודה לכל מי שישתתף.

דילמה ראשונה:
חברה שלי הכניסה לקבוצת הוואטס אפ שלנו ושל ידיד שלנו, ילד אחר. הוא לא ידיד שלי והיא עשתה זאת ללא ידיעתי והסכמתי. אני לא רוצה שהוא יהיה שם. מה לעשות?

אני יודעת שזו לא נראית כמו בעיה רצינית, אבל כבר עשיתי משהו ואני תוהה אם עשיתי נכון, בבקשה תעזרו, אולי זה יעלה לי בחברה שלי.


תגובות (1)

אם זה רק שלותכם, היא הייתה צריכה לשאול אתכם ליפני שהיא מוסיפה מישהו. אם יש עוד ילדים בקבוצה, נגיד מעל 5, זה תלוי באופי של הקבוצה.
דבר שני שרציתי לומר, זה מקום לכתוב ולקרוא בסיפורים, לא להתלונן על חיי היום יום. אם את רוצה את יכולה לכתוב את הסיטואציה בצורה של סיפור עם סוף פתוח ולשאול מה היינו עושים.
הרעיון לשאול לדעתנו נחמד, אבל זה לא ממש המקום…

13/03/2015 22:20
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך