דם שפוך במדרכה,ועשרות ילדים בוכים בלי בושה…

ilana 09/05/2012 613 צפיות 5 תגובות

זה היה סתם עוד יום רגיל,בצפר מה עוד יכול להיות שם מעניין?….אז זה היה בצהריים שכולנו היינו באוטובוסים בחזרה הביתה.הנהג החדש עצר בכל תחנה ותחנה,אך עד שהוא גילה שהתחנה של חני,לא סתם תהיה עצירה כזאת רגילה,הוא היה צריך לעצור,ולעבור עם גלגליו של האוטובוס,על….ילד,על…ילד שרצה בסך הכל לחזור הביתה,מרכיבה על אופנים,ולהגיד להוריו: אימא ,אבא,אני בסדר!"…טוב,הנהג הגיע 5 סנטימטר מהתחנה של חני,וכל עוד היא אומרת לו:"תמשיך עוד,עוד קצת,עוד,עוד,עוד….." ופתאום……….נשמעה חריקה ק-ט-ל-נ-י-ת!!!!!!! כל הילדים הסתכלו בבהלה על החלון,מבוהלים,ולא מאמינים למראה עיניהם…….זה היה____________ילד שוכב על הרצפה שוטט דם,עם אופניו המעוכים בצד,וחברו שקורא לעזרה,הנהג ראה זאת ,עצר את האוטובוס,וירד למטה,הילדה טלי שגם הייתה בתחנה של חני,ירדה מהאוטובוס,והתקשרה לאמבולנס:"מה המספר??" היא שואלת "מהררר,ישש פהה ילדדד גוססס!!!,כן ילדה מה הרחוב,רחוב הזית 5 , תגיעוו דחוף!!" בעוד היא אומרת את המילים האחרונות ,יורדות מעיניה 2 דמעות קטנות,וזועקות לעזרה! אחריה כל הילדים הקטנים והגדולים ירדו מהאוטובוס,וכולם!!!!!! התחילו לבכות,גם אניי,ואני מרוב בכיי זרקתי את התיק שלי לצד,וממשיכה לבכות כאילו ………. עצרתי את נשמתיי,והרגעתיי את אביטל שהייתה גרה בשכונתי,ואפילו את עצמי לא הרגעתי….הנהג מ-ב-ו-ה-ל!! הוא חשב,עכשיו יבטלו לי את הרישיונות … אבל רגע,אני חייב לעזור לילד הזה!!! בעוד שהוא חושב,האמבולנס הגיע,ולקח את הילד לבית החולים,בעוד כל הילדים שם עדיין ממשיכים לבכות,ושומעים כמה ילדים: "אני לא עולה על האוטובוס הזה ,ויהי מה!" בעוד הם בוכים…כולםם הלכו הביתה ברגל………………והתחנה של חני? נשארה תחנה רגילה,כאילו שום ילד לא נדרס….חזרתי הביתה בוכה,בלחץ,מסתובבת פה ושם,בעוד אמא שלי אומרת: מה קרה?? למה את ככה בוכה? מישהו עשה לך משהו? בעוד אני מוציאה מהמילים שלי ,מילים לא מובנות: הילד…נדרס..וכולם בכו..אמבולנס…הגיע…ובית חולים……….בעוד אמא שלי אומרת תירגעי מתוקה,בואי נפתח חדשות,וניראה מה קרה עם הילד הזה,אולי קרה נס? היה חדשות,וחיכיתי וחיכיתי,שלבסוף הראו את המקרה שקרה היום,ולצערי,אמרו ש……………הילד מת בדרך לבית החולים………………….עבר מאז שנתיים,וכולם שכחו מזה………:)


תגובות (5)

סיפור אמיתי שקרה…..

10/05/2012 05:36

אמ׳לה אני רועדת O_O

14/05/2012 05:59

סיפור מהמם..

14/05/2012 22:08

הי אילנה ואוו סיפור כל כך עצוב פשוט צר לי לקרוא כזה סיפור יחד עם זאת הכתיבה מושלמת ממני בקי ♥

14/05/2012 22:14

תודה רבה לכן בנות :) … אני ימשיך לכתוב סיפורים

15/05/2012 10:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך