הספר הבא דניאל והחברים שלו פוגשים מה שהוא שאף פעם לא זיהו לעולם!

דניאל ואני מכירים

21/10/2020 289 צפיות אין תגובות
הספר הבא דניאל והחברים שלו פוגשים מה שהוא שאף פעם לא זיהו לעולם!

הסיפור הזה מתחיל בשנת 2020 בישוב די קטן ששמו "כפר ורדים", אז תכירו את דניאל כוהן שהגיע מישוב "מסא" ל"כפר ורדים" וגם תכירו את המסע שלו בבית הספר "קשת" ואם חשבתם שהוא מתחיל לבד אז טעיתם בענק! יש לו עוד לפני שהוא עבר ל"כפר ורדים" שלושה חברים טובים ששמם- גפן, אביב ועומר והנה קצת מיידע על החברים של דניאל וגם עליו…. ונתחיל כמובן בדניאל, דניאל הוא בן 11.5, הוא אוהב ממש לשחק בכדורגל, הוא ממש טוב בחשבון. ונעבור מייד לגפן, גפן הוא בן 11.5 כמו דניאל, הוא שובב אפילו מאוד שובב, הוא מכיר את דניאל עוד מגן חובה, הוא אוהב לשחק עם דניאל בכדורגל ובנוסף הוא ממש טוב בלהמציא חידות… די גרועות, ונעבור ישר לאביב, אביב הוא בן 11 הוא הכיר את דניאל בקייטנה של גלישה, אביב הוא ממש טוב בכדורסל ובנוסף הוא די מעצבן, ועכשיו את עומר, עומר הוא הילד הכי, הכי מתוק שיש הוא תמיד אומר את הדבר הנכון ואפילו הוא החבר הכי טוב של דניאל הוא הכיר אותו מההורים שלהם… הם החברים הכי, הכי טובים שבעולם הם עושים כל דבר! לא באמת כל דבר!.
ובהמשך המסע של דניאל הוא נפגש אם אביגיל, אביגיל היא בת 11.5, היא לא סתם ילדה רגילה בבית הספר "קשת" היא חשובה מעוד היא פותרת את הבעיות בבית הספר, ובמקרה אביגיל זאת אני המספרת של הסיפור הזה ,בנוסף יש לי שלושה חברות ששמם- איה, נטשה ורוני… איה היא בת 11, היא החברה הכי טובה שלי, בנוסף היא מבינה באופנה, איה מכירה אותי מעז הגן חובה, רוני היא בת 11.4, היא חברה הכי טובה שלי, בנוסף היא ילדה די ילדה ביישנית אבל תמיד שהיא לידי היא מרגישה פתוחה, ונטשה היא הציירת הכי טובה בחבורה היא הכירה אותי עוד שהיא הייתה שכנה שלי בגן שלפני חובה.
בהמשך המסע של דניאל מתאהב בי ומצליח להיות חבר שלי, לדניאל ולי קורה מה שהוא שתמיד רצינו זה להיות מורים צעירים ולא תאמינו הם הצליחו!, גם תכירו את יסמין ורז, יסמין היא בת 11.3, היא החברה הכי טובה של רז, היא לפעמים לוקחת את כל הפוקוס ורז היא בת 11.4, היא החברה הכי טובה של יסמין וקצת שלי, בנוסף היא אוהבת את הטבע…. חשוב שתדעו- הסיפור הזה כבר קרה זה מבוסס על סיפור אמיתי שקרה לי… תהנו, תצחקו ובעיקר תקראו

-פרק 1- יום הראשון-
אחרי שהכרתם את דניאל ואותי ואת המסע שלהם אז הגיעה היום הראשון של דניאל בבית הספר "קשת" הוא נורא מתרגש! הוא כל כך מתרגש שהוא התעורר שעה לפני 07:00, אביב הגיע ראשון לבית הספר אז הוא חיכה בשער עד שאחד מהחברים שלו הגיעו, פתאום אביב הבחין בגפן אז הוא צעק לעברו "גפן… גפן אני פה", "היי, מה קורה?" אנה לו גפן, "הכל בסדר, מה איתך?" שאל אותו אביב, "סבבה" ענה לו גפן, "רוצה לחכות לדניאל ולעומר?" שעל אותו אביב, "סבבה" ענה לו גפן, אחרי כמה דקות גפן ואביב הבחינו בדניאל ועומר נכנסים לשער אז גפן צעק לעבריהם "דניאל… עומר… אנחנו פה", "היי, מה קורה?" אמר דניאל, "סבבה, טוב דניאל תקשיב אנחנו יכולים להראות לך את בית הספר עכשיו או בהפסקה הראשונה מה אתה מחליט?" שאל אביב, "אממ אני מעדיף עכשיו ובהפסקה אני יכיר את הילדים שבכיתה שלנו" ענה לו דניאל, "סבבה" אמר אביב, "אז כאן זה הכיתה שלנו" אמר גפן, פתאום אני והחברות שלי נכנסנו לכיתה ואמרתי לדניאל "היי אתה הילד החדש?", "כן, אני דניאל" אנה לי דניאל, "היי אני אביגיל, ואם אתה תצריך עזרה בהפסקה אני במשרד שלי" אמרתי לו, "טוב תודה" אמר לי דניאל.
דניאל והחברים שלו דברו ואל מה עכשיו תדעו… "חברה אתם חושבים שאביגיל תרצה להיות חברה שלי?" דניאל שעל, "אני חושב שלא כי אני פעם ניסיתי ולא הצלחתי" אביב אמר, "אני דבקה חושב שכן כי אני חושב שאתם מתאימים נורא" גפן אמר, "גם אני חושב כך, תשאל מתי שהוא ואם היא אומר לא אז תשכח מזה ואם כן אז פשוט תהיו" עומר אמר, "טוב תודה אני אשאל אותה מתי שהוא" דניאל אמר, באותו הרגע הזה ממש אני והחברות שלי דיברנו "בנות אתן חושבות שדניאל ירצה להיות חבר שלי?" שאלתי, "אני חושבת שלא כי הוא לא ברמה שלך" איה אמרה לי, "אני דבקה חושבת שהוא ברמה שלך ואת אולי צריכה לכתוב לו מכתב או לשאול אותו פנים מול פנים" נטשה אמרה לי, "גם אני חושבת כך" רוני אמרה לי, "טוב תודה אני ישאל אותו או יכתוב לו אני לא בטוחה מה אני יעשה אבל אני יעשה" אמרתי, פתאום היה צלצול וכולם נכנסו לכיתות וגם המורות אחרי שתי דקות, המורה נכנסה לכיתה ואמרה "ילדים שבו בבקשה התחיל היום, יש שינוי במערכת היום יש שעתיים ראשונות שפה אבל קודם כל תכירו את התלמיד החדש ששמו דניאל בוא דניאל תציג את עצמך", "טוב אז שמי דניאל כוהן באתי מכפר ורדים אני אוהב לשחק כדורגל וזהו" דניאל הציג את עצמו, "תודה דניאל, ועכשיו נתחיל את השיעור… המשימה של השיעור הזה הוא לכתוב מכתב למי שהוא מהכיתה אבל לפני זה אני יראה לכם מצגת איך כותבים מכתב בצורה טובה" המורה אמרה, אחרי כמה דקות נגמרה המצגת והתחלנו לכתוב את המכתב ואמרתי בלב שלי "וואו למי אני אכתוב?, טוב אני יכתוב לילד החדש דניאל, אבל מה אני אכתוב לו?, יש לי רעיון אני יכתוב לו כמה עובדות עלי ואיפה אפשר סתם ללכת בבית הספר", גם דניאל חשב לו באותו הרגע "אוף אל מי אני יכתוב, טוב יש לי רעיון אני יכתוב לאביגיל מכתב, אבל מה אני יכתוב לה?, אני יודע אני יכתוב לה עובדות עלי".
נגמר השיעור ראשון והתחיל השיעור השני והיה שוב שיעור שפה אז המשחנו לכתוב ומי שסיים לכתוב ולקשט אז מביאים את המכתב למי שכתבתה, אחרי כמה דקות הסתיים השיעור והיה צלצול להפסקה ויסמין ורז דברו ואל מה אתם עכשיו תדעו… "רז את רוצה לשחק בקלס?" יסמין שאלה, "אממ כן" רז ענתה. באותו הרגע הזה ממש גם אביב וגפן דברו ואל מה אתם עכשיו תדעו… "גפן רוצה לשחק בקלס?" אביב שעל, "אממ כן יאללה" גפן ענה, ואתם לא מאמינים מה קרה…

-פרק 2- המריבה הגדולה-
אז מה שרק זה שיסמין, רז, אביב וגפן הגיעו באותו הרגע אז יסמין אמרה לאביב "אביב, גפן אנחנו הגענו ראשונות אז אתם צריכים ללכת מה שבנים עושים", אז אביב ענה לה "לא אנחנו הגענו ראשונים אתן צריכות ללכת לעשות מה שבנות עושות", ואז הם התחילו לריב.
במקרה איפה שמשחקים קלס ממש קרוב אפילו ממש קרוב ששומעים מה שקורה בקלס, אז כפי שאתם חושבים כל מי ששיחק "הורדות" שמה וגם אני שמעתי את הריב הזה אז פשוט יצאתי מהמשחק ואמרתי "יסמין, רז, אביב וגפן למשרד שלי עכשיו!", כולם נכנסו למשרד שלי ואז אמרתי להם "חברה, תקשיבו למי שאני פונה הוא מדבר רק הוא ברור?", "כן" הם ענו לי, אז אמרתי להם יופי ואז שאלתי את יסמין "יסמין, מה קרה שם, איך זה התחיל?", "אביגיל, זה התחיל שאביב וגפן הגיעו ראשונים ואז רז ואני ואז אמרתי להם שאנחנו רוצות לשחק עכשיו ואתם שחקתם מלא זמן ואז הם צעקו אלינו", "טוב, אביב עכשיו תורך להגיד מה קרה מהצד שלכם" אמרתי, "סבבה, אז זה התחיל שיסמין ורז הגיעו ראשונות ואז אנחנו הגענו ואז אמרתי להן שאנחנו גם רוצים לשחק ואז זה התגלגל לריב", אביב אמר "טוב בסדר" אמרתי, ופתאום רז וגפן אמרו ביחד ובאותו הזמן "זה ממש לא נכון! זה לא קרה כך", ורז המשיכה "זה קרה שכולנו הגענו באותו הרגע ואז יסמין ואני רצינו לשחק בקלס בשני העמדות ואביב וגפן רצו גם לשחק וזה התגלגל לריב ואז הגענו לכאן", שאלתי את רז וגפן כך "זה נכון?", "כן" הם ענו לי.
"אוקיי יש לי שתי פתרונות, יש שתי עמדות ויש ארבה שחקנים… אז כל זוג ישחק בעמדה אחד או שתעשו כל הפסקה זוג אחר מה אתם מחליטים?", גפן אמר "אני רוצה את הפתרון הראשון, אני חושב שזה יהיה יותר טוב מעשר שאנחנו נעשה לפי הפסקות", "אני גם חושבת כך" רז אמרה, "אני דבקה רוצה את השני כי אני חושב שיותר קל בהפסקות כי עם זה יהיה כמו הראשון אז יהיה רע מאוד!" אביב אמר, "אני חושבת כמו גפן ורז" יסמין אמרה, "טוב אז תעשו את הראשון אבל בבקשה בלי לריב יותר אל זה" אמרתי. "סבבה יאללה חברה בואו נלך לשחק לפני שנגמרת ההפסקה!" גפן אמר. הם הלכו מהמשרד שלי והלכו לשחק וגם אני הלכתי לשחק בהורדות,
אחרי בארך חמש דקות ילד מהכיתה אמר "חברה נשארו עוד ארבה דקות להפסקה כדי ללכת לכיתה ולארגן ציוד!". בדרך לכיתה איה, רוני, נטשה ואני דיברנו ואל מה עכשיו תגלו… "בנות אתן חושבות שזה הזמן הנכון?" שאלתי, "כן" איה, נטשה ורוני אמרו לי, אז הלכתי…

-פרק 3- הזוג החדש-
"היי אביגיל, מה קורה?" דניאל שעל אותי, "סבבה מה איתך?" שאלתי, "סבבה, יש לי שאלה אליך" דניאל אמר לי, "טוב, אז תשאל…" אמרתי, "טוב, אז את רוצה להיות חברה שלי?" דניאל שאל אותי, "וואו, אני גם רציתי לשאול אותך את זה חח" אמרתי, "אז את רוצה?" דניאל שאל, "כן ברור!" אמרתי. פתאום צלצול שנגמר ההפסקה וכולם נכנסו לכיתות והמורה נכנסה לכיתה ואמרה "שבו בבקשה התחיל שיעור מתמטיקה", לפני שנגמר השיעור המורה אמרה "ילדים בגלל שהתנהגתם ממש יפה השיעור אני נותנת לכם צ'ופר וביום שלישי במקום יום למודים אנחנו נלך לברכה רק תביאו כסף קטן לאוכל", "יש" רוני אמרה. אז שנגמר השיעור איה, רוני ,נטשה ואני דברנו… "בנות אנחנו חייבות ללמוד ביחד?" שאלתי, "לא אם את רוצה ללמוד עם דניאל אז תרגישי חופשי" נטשה אמרה, "טוב תודה נטשה" אמרתי, "בקשה" נטשה אמרה. יום למכורת דברתי עם אחותי מיכל… "מיכ אני חייבת לספר לך מה שהוא" אמרתי, "נו מה?" אחותי שאלה, "דניאל הילד החדש ואני ידידים!" אמרתי, "וואו אבי איך זה קרה?" מיכל שאלה, "זה קרה ביום הראשון שלו בבי"ס" עניתי, "טוב, תקשיבי תספרי לי עוד פשוט אני עוד מאת הולכת לחברים, סבבה?" מיכל אמרה לי, "טוב סבבה" אמרתי. כשמיכל הגיעה הביתה מיכל ואני דברנו… "טוב אבי ספרי…" מיכל אמרה לי, "טוב אז כך מיכ… כשנכנסתי לכיתה ראיתי את דניאל והצגתי את עצמי והוא גם הציג ואז דיברתי עם איה, רוני ונטשה אל שאני מחבבת אותו" אמרתי, "סבבה מה אחרי זה?" מיכל שאלה, "אחרי זה בהפסקה הוא שאל אותי ואמרתי שכן" אמרתי, "טוב בסדר" מיכל אמרה והלכה לעניינים שלה אותו דבר איתי ועניינים שלי הם להתכתב עם דניאל…

-פרק 4- ההתכתבות הראשונה בתור חברים ולא זרים-
"היי, דניאל מה קורה?" כתבתי, "היי, הכל בסדר מה איתך?" דניאל כתב לי, "הכל בסדר, איזה כיף שהמורה נתנה לנו צ'ופר ללכת לברכה במקום יום לימודים?" כתבתי, "כן נכון, רוצה להיפגש איתי היום?" דניאל כתב לי, "אממ כן… אני רק צריכה לשאול את אמא שלי טוב?" כתבתי לו, "סבבה תשאלי ותחזרי אלי" דניאל כתב שלי, "סבבה" כתבתי. אני ממש אחרי זה שאלתי את אמא שלי והיא אמרה "כן אבל אם את רוצה ללכת אליו אז את צריכה לשאול בקבוצה של המשפחה מי יכול להשיאה אותך כי אני לא יכולה", "טוב אמא" אמרתי, ואז חזרתי לטלפון לכתוב לדניאל מה אמא שלי אמא לי…. "דניאל אמא שלי אמרה לי שכן.. אז אצל מי?" כתבתי, "אממ אפשר אצלך אני פשוט רוצה לראות את הבית שלך" דניאל כתב לי, "סבבה אז אתה יכול לבוא אלי בעוד שעה וחצי כזה אני פשוט צריכה לסדר את החדר שלי" כתבתי, "סבבה" דניאל כתב לי.
אחרי שעה וחצי דניאל הגיע ואז נטשה התקשרה אלי אז אמרתי "דניאל רק רגע סבבה.", "כן" דניאל אמר לי, "היי נטשה מה קורה?" אמרתי, "סבבה תקשיבי התקשרתי אלייך להגיד שקיבלתי מכתב לפני יומיים מעומר את מאמינה?!" נטשה אמרה לי, "יופי אז תכתבי לו כבר שאת רוצה… למה את מחכה?!" אמרתי, "באמת את חושבת?" נטשה שאלה אותי, "כן ברור!" אמרתי לה, "טוב אני כותבת לו רק רגע אני קודם רוצה לשאול גם את איה" נטשה אמרה לי, "טוב סבבה, אבל את אוהבת את עומר תעשי מה שאת חושבת" אמרתי, "טוב ביי תודה" נטשה אמרה לי, "בקשה בשביל מה יש חברות אה?" אמרתי, "חחח לעזור" נטשה אמרה לי. ואז ניתקתי את השיחה ואז אחרי כמה דקות בודדות דניאל קיבל שיחה מעומר אז הוא שאל אותי "אביגיל אני יכול לענות לזה?", "כן בטח" אמרתי. "כן אחי מה קורה?" דניאל שאל, "סבבה, תקשיב רגע קבלתי מכתב לפני יומיים מנטשה אתה מאמין?" עומר אמר, "וואי אחי אתה חייב לכתוב לה מה שהוא" דניאל אמר, "כן אתה בטוח?" עומר שאל, "כן אחי אתה חייב אתה הכי אוהב בה" דניאל אמר, "טוב סבבה תודה אחי" עומר אמר, דניאל ניתק את השיחה. "אז אני מבינה שאנחנו ממש דומים אנחנו עוזרים לחברים שלנו אה?" אמרתי, "כן חחח" דניאל אמר לי. דניאל ואני נהנו בארך שעתיים ואז אמא של דניאל הגיעה לקחת את דניאל הביתה אז הוא אמר "ביי אביגיל", "ביי דניאל היה ממש כיף!" אמרתי, "גם לי היה ממש כיף" דניאל אמר לי.

-פרק 5- מסיבת ברכה-
יום למכורת בשעה 09:30 כולם הגיעו לברכה ונטשה כתבה ב WhatsApp לעומר "היי עומר מה קורה?", "בסדר למה את לא רוצה לדבר פנים מול פנים?" עומר כתב, "סתם אני לא מוצאת אותך פה את הגעתה בכלל?" נטשה כתבה, "כן אני מולך חחח" עומר כתב, "אהה אתה יכול לבוא שנייה אלי אני רוצה להגיד לך מה שהוא…?" נטשה כתבה, "כן אני בא גם אני רוצה לשאול אותך מה שהוא" עומר כתב. "מה רצתה לשאול אותי?" נטשה שאלה, "האם את רוצה להיות חברה שלי?" עומר שאל, "כן ברור אני כל כך רציתי לשאול אותך את זה!" נטשה אמרה, "יש!" עומר אמר.
"יאללה בואו כבר נכנס למים" רז אמרה, "ילדים אתם יכולים להיכנס למים אבל לשמור על החוקים של הברכה" המורה אמרה, "יאללה!" אמרו כל הכיתה. אחרי חמש וחצי שעות בארך כולם יצאו מהמים וקנו אוכל וכולי… ואז המורה קבלה שיחה מהמנהלת והמורה אמרה "היי מה קורה איתך?", "הכל בסדר רק שכבר אמרת להם שיש בעוד יומיים עד שיש את המבחן שיכול לקבל אותם להיות מורים צעירים לכל בית הספר?" המנהל שאלה, "עוד לא אני יגיד להם עוד מעת שהם יענו קצת" המורה אמרה, "טוב רק תגידי להם עוד היום" המנהלת אמרה, "טוב בסדר" המורה אמרה,
וסיימה את השיחה אחרי חמש דקות כינסה את כולם ואמרה לנו "ילדים תקשיבו בעוד יומיים קורה מבחן גדול שמי שמצליח הופך להיות סוג של מורה צעיר של בית הספר אל תדאגו זה יש לכם עוד יומיים זה לא מחר וזה לא נכנס לתעודה זה רק לבדוק עד כמה אתם שולטים בחומר", "טוב אביגיל אני צריכה להגיד לך מה שהוא אבל לא עכשיו טוב" רוני אמרה לי, "טוב סבבה" אמרתי. מאותו הרגע הזה ממש אביב אמר לדניאל שהוא צריך את העזרה שלו בשביל לחבוש את הלב של רוני. אחרי כמה שעות רוני כתבה ב WhatsApp לי "אביגיל אני רוצה להגיד לאביב שאני רוצה להיות חברה שלו וללמוד ביחד מה עושים?", "אני חושבת שפשוט תשאלי אותו בהתחלה אם הוא רוצה ללמוד איתך ואז לאט, לאט בהמשך תשאלי אותו" כתבתי, "טוב תודה" רוני כתבה לי, באותו הרגע הזה ממש אביב כתב לדניאל "דניאל מה עושים אני רוצה ללמוד עם רוני וגם להיות חבר שלך, מה עושים?", "פשוט תכתוב לה אם את רוצה ללמוד איתי למבחן ואז לאט, לאט תשאל אותה וזהו" דניאל כתב, "טוב תודה אחי" אביב כתב, "בקשה" דניאל כתב. "היי אביב אתה רוצה שנלמד ביחד?" רוני כתבה ב, WhatsApp "כן תבואי אלי" אביב כתב, "סבבה" רוני כתבה. ואז כל אחד למד עם מי שהוא אוהב\ת אחרי יומיים הגיע יום של המבחן אתם תראו מה קרה ביום הזה….

-פרק 6- המחן הגדול והשיעור בתור מורים-
הגיע היום של המבחן אני ממש הייתי רגועה כי אני למדתי ממש טוב כל חומר שאי פעם למדנו אבל עדיין הייתה לי תחושה שלא מספיק… הנה חלק מהנושאים שהיו במבחן שהיה לי ולכיתה שלי: מתמטיקה- כל מה שלמדנו אי פעם, מדעים- גוף האדם, שפה- לכתוב סיכום, מה אומרים בכל שיעור- בהתחלה, באמצה ובסוף בקיצור בכל השיעור… כולם הצליחו בכל התשובות הראשונות של המקצועות וכולי… אבל בודדים אפילו ממש מאד שאפשר לספור אותם בידיים הצליחו לענות על השאלות האחרונות כפי שצריך כמו נמשל: מה יותר חשוב ציונים או הדרך הלימוד… או כמו נמשל: מה יותר חשוב תחילת השיעור, אמצה השיעור, הסוף השיעור או כל השיעור חשוב, הבנתם…., בקיצור רק ארבה ילדים הצליחו לעבור את המבחן הזה שהם: נטשה, גפן, דניאל ואני… כל אחד קיבל כיתה ומקצוע אז חלקו… "ילדים יש לי את התוצאות נטשה, גפן, דניאל ואביגיל אתם הצלחתם במבחן הזה ועכשיו אני נותנת לכל אחד ואחת כיתה ומקצוע… נטשה את הולכת לכיתה ג'1 ואת מלמדת אותם ג"ג, גפן אתה הולך לכיתה ב'1 ואתה מלמד אותם חשבון, דניאל אתה הולך לכיתה ב'2 ואתה מלמד אותם הנדסה ואביגיל את הולכת לכיתה ה'1 ואת מלמדת אותם אנגלית סבבה?", "כן" איה, גפן, דניאל ואני אמרנו. ואז כל אחד הלך לכיתה שהוא צריך….
נטשה נכנסה לכיתה ואמרה "שלום אתם יכולים לשבת אני נטשה ואני ילמד אותכם עכשיו ג"ג אז תוציאו את הספר בעמוד- 101 מי רוצה לקרוא ראשון?", "אני!" אמר תלמיד, "אוקי אז אתה אם החולצה הכחולה תקרא" אמרה נטשה והמשיך השיעור של נטשה…. באותו הרגע הזה ממש גפן נכנס לכיתה ואמר "שלום אתם יכולים לשבת אני גפן ואני ילמד אותכם עכשיו חשבון אז תפתחו את המחברת ותרשמו תאריך ואני יכתוב לכם על הלוח תרגילים ואתם צריכים להעתיק ולפתור אותם, אוקיי חמודים?", "כן!" כל התלמידים אמרו….. כשדניאל נכנס לכיתה הוא אמר "שלום חמודים אני דניאל ואני ילמד אותכם עכשיו הנדסה אוקיי?", "טוב" אמרו כולם….

-פרק 7- חג פורים שמח!-
אני לא מאמינה שבעוד יומיים יש את החג הכי, הכי צבעוני שזה כמובן חג פורים! ואני ודניאל קבנו פגישה *בזום אל מה מתחפשים כי עכשיו אנחנו חברים וחברים מתחפשים בייחד אז…. "היי מה קורה?" אמר דניאל, "היי בסדר גמור" אמרתי, "טוב אז מה את רוצה להתחפש?" שאל דניאל, "אממ אני רוצה להתחפש לחתולת הירח, למה אתה?" אמרתי ושאלתי, "אני רוצה לחתול הירח איזה קטע?" אמר דניאל, "מגניב" אמרתי, "כן טוב אז יאללה ניפגש כבר מחר… אל מה את אחראית? אני אחרי אל המוזיקה…" אמר דניאל ושאל, "אני אחראית על כל התחנות אני עם נטשה…" אמרתי, "וואי מגניב" אמר דניאל, "טוב אז יאללה ביי" אמרתי, "חח מה את לא רוצה לדבר איתי?" צחק דניאל וגם אמר, "חחח ביי" אמרתי, "ביי" אמר דניאל וניתק…. אחרי כמה דקות מורה האחראית על כל מה שעושים בכללי בחגים כמו נמשל חג פורים התקשר…. "היי צוהריים טובים אביגיל אני סיגל ואת בטח יודעת שאני המורה האחראית על מה שקורא בכל החגים… ואני רוצה שתכתבי את השמות של התכנות של עוד יומיים ומי יהיה בתכנות אוקיי?", "אממ סבבה זה קל… גם את המורות שיהיו שם?" שאלתי, "כן" אמרה סיגל, "סבבה אלי, ולצלם לך?" שאלתי, "לא מחר אני אראה את הרשימה" אמרה סיגל ונתקה…
מחר זה חג פורים!, והיום יש לי בגישה ממש חשובה שאני מנהלת אותה וזה מה שהיה בפגישה…. "שלום חברים אני יכולה את אביגיל?" אמרה סיגל, "כן אבל אביגיל את צריכה להשלים את החומר" אמרה המורה, "בסדר" אמרתי והלכתי עם סיגל, "אוקיי אביגיל את הבאת את הרשימה?" שאלה סיגל, "כן הנה" אמרתי והראיתי, "סבבה, עכשיו אני רוצה שתקראי לילדים הללו, שנעשה שיחה" אמרה סיגל, "סבבה" אמרתי והלכתי לקרוא לכל מ שבתחנות….. "אוקיי חברים לפני שאביגיל תגיד לכם את הדברים אני רוצה שתתנהגו בהתחשבות כלפי אביגיל אפילו שהיא ילדה מהכיתה של חלקכם… הבמה שלך אביגיל" אברה סיגל, "סבבה אז ככה אתם יודעים שמחר יש את התחנות אני אומרת איזה תחנות יש ואז אני אומרת לכם באיזה כיתה אתם ואם מי…." אמרתי והמשכתי….. "התחנות- תחנה מספר 1- בכיתה א'1 שם יהיה את הקליעה לחישוק, שם היהיו אביב ודנה במשמרת ראשונה, ומשמרת שנייה רועי וליאם, תחנה מספר 2- בכיתה א'2 שם יהיה את המסלול מכשולים, שם היהיו רותם ודוד במשמרת ראשונה ובמשמרת שנייה סתיו ואבי, תחנה מספר 3- בכיתת אנגלית שם יהיה את הריקודים, שם יהיו ליאב ונועם במשמרת ראשונה ובמשמרת שנייה נועה ונויה והלאה….." ואז כולם הלכו לכיתות שלהם וכולם חזרו לשיעורים שלהם….
היום יום הגדול היום גם פורים!, ואני מזה מתרגשת!, אני ודניאל התכתבנו בדרך לבית הספר…. "אז מה קורה?" כתב דניאל, "אממ סבבי" כתבתי, "מעולה, מתרגשת?" כתב דניאל, "כן ברור, ואתה?" כתבתי, "ברור" כתב דניאל, כשהגעתי לבית הספר הכל היה מוכן ואז התחיל הבלגן (כמובן בצורה טובה), אני הלכתי לתכנה אחת… "היי איך מסתדרים?" שאלתי, "מסתדרים ממש יפה" ענתה המורה אחראית, "מהממם!" אמרתי והמשחתי לתכנה הבאה…. "היי, איך מסתדרים?" שאלתי, "מהממם" ענתה המורה אחראית, "מוש" אמרתי והמשחתי לתחנה הבאה… "היי, מה קורה?" שאלתי, "סבבה" ענתה המורה אחראית, "יופי מסתדרים?" שאלתי, "כן" ענתה המורה אחראית, "מהמם" אמרתי והמשחתי לתחנה הבאה וכולי….. בסיום היום אני עשיתי שיחה מסכמת עם הצוות שלי… "טוב אז סיימנו את היום, אני רוצה לשאול כל אחד איך היה אז נתחיל מהתחנה של חגית… איך היה?" אמרתי ושאלתי, "היה סבבה הם לא רבו כל כך…" אמרה חגית, "מה זאת אומרת לא כל כך רבו? אל מה אפשר לריב?" שאלתי כפול, "אל מה כל אחד יעשה" ענה ילד שהיה בתחנה של חגית, "אהה אוקיי… עכשיו התחנה של רותם איך היה?" אמרתי ושאלתי, "היה טוב את יודעת" אמרה רותם, "טוב" אמרתי, והמשיך השיחה עד שהגיעה לסיום… "טוב אז אני מקווה שהיה לכם כיף היום וניפגש שחוזרים לבית הספר מהחופש" אמרתי, "יאללה ביי אביגיל" אמרו כולם, "ביי" אמרתי, כולם הגיעו לבתים שלהם…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
33 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך