דף לשיתוף.

ספרקל העט המקפץ 24/06/2013 688 צפיות 4 תגובות

כתבתי סיפור שהוא לא כל כך הסגנון שלי….אבל קראתי בזמן האחרון הרבה ספרים שעוסקים בנושא אז כתבתי סיפורון שעוסק בזה….♥תהנו♥
**************************************************************************************************************
המורה הביא לי דף ועט.
"בשביל מה זה?" שאלתי. "אני רוצה שתנקה את הראש." היא אמרה. "שתכתוב פה כל מה שמציק לך, כל מה שמעצבן אותך. כי אם אתה לא מסוגל להגיד את זה בקול לפחות תכתוב את זה. תסמוך אלי זה עוזר"הסתכלתי על המורה שלי. איך היא יודעת אם זה עוזר היא בטוח לא סבלה כמוני. "את רוצה שאני אכתוב יומן?! יומן זה לבנות! אני לא כותב" ."זה לא יומן" אמרה. "תחשוב על זה כאילו אתה כותב ספר…ואתה רוצה שכל מי שאתה רוצה להוכיח לו משהו יקרא את זה ויקנא." התעצבנתי על המורה. מה אכפת לי מה חושבים אלי בכלל? אני לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר! ולמה שיקנאו בי? החיים שלי מחורבנים!."אני לא רוצה" אמרתי. "אתה פחדן" אמרה המורה ורק מתוך כעס לקחתי את העט ואתחלתי לכתוב את מה שעובר לי בראש.
כתבתי שהיום בשעה הראשונה טובי הרביץ לי והמחנכת ראתה את זה ולא אמרה כלום. ושאתמול אמא לא הכינה לי אוכל כי לא עשיתי שיעורים ועכשיו אני מאוד רעב. ועל זה שבשעה הבא יש לי מבחן במתמטיקה ואני שונא מתמטיקה! ואז זה שאני מתגעגע לאבא שלי שטס לחו"ל ולא ראיתי אותו כבר שלוש שנים. ועל זה שהמורה מסתכלת עלי ובוכה. ושאני שמח שלמדתי קראטה כי אם לא הייתי לומד לא הייתי נשאר חי אחרי אתמול בערב שקבוצה של נערים מהרחוב שלי תקפה אותי. ועל זה שהמורה שלי נתנה לי מים אבל אני לא צמה. ואני רוצה ללכת הביתה ולהיות שם לבד. ולקרוא ספרי קומיקס ולשחק במחשב.
שהנחתי את העיפרון אחרי כמה זמן, שנגמרו לי הדברים שאני רוצה לשתף את הדף בהם, המורה הסתכלה אלי בעיניים אדומות."אני רוצה שתבוא גם מחר" אמרה. ואני הנהנתי.


תגובות (4)

זה ממש, ממש, אבל ממש, ממש, ממש, ממש יפה!

24/06/2013 12:01

אהבתי מאוד. ממש יפה

24/06/2013 12:36

אהבתי. בגלל שאין שם לדמות כל אחד יכול להתחבר.. באמת אהבתי :)

24/06/2013 13:07

תודה רבה!!! ♥

26/06/2013 09:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך