love
מחר אני לא אעלה, כי יום שבת ויש לי תחושה שרוב הקוראים לא יהיו. מקווה שאהבתם ♥ נ.ב: הדיירים צריכים להתחלק במיטות.

האח הגדול- פרק 4. דמויות שלכם!

love 06/06/2014 712 צפיות 4 תגובות
מחר אני לא אעלה, כי יום שבת ויש לי תחושה שרוב הקוראים לא יהיו. מקווה שאהבתם ♥ נ.ב: הדיירים צריכים להתחלק במיטות.

בוקר עלה. הבוקר הראשון של הבית, מאז הערב של אתמול, הבלתי נשכח. בבית התנגן השיר "HAPPY", שיר שג'ייסון אהב מאוד. הוא שמח כל יום, אופטימי ומוקיר תודה על חייו. רוב האנשים בבית התקשו לקום, אך ג'ייסון קיפץ במהרה כשהוא מתחיל לנוע לחדר הכביסה, לצחצח שיניים ולהתארגן.
הוא ישן עם נערה בשם ג'סיקה, ילדה שלא אהב במיוחד. היא השתלטה על המיטה ולקחה את השמיכה רק לעצמה. ג'ייסון היה צריך לקפוא כל הלילה, בלי השמיכה הנעימה. אבל זה לא מנע ממנו להירדם ולאחר מכן לשמוח בבוקר. ג'סיקה לפחות ישנה בשקט, אבל המוזיקה לא מנעה ממנה לישון. היא המשיכה להירדם עד הצהריים, כשהארוחה הראשונה בבית האח הייתה מוכנה. ג'ייסון היה שותף לבישול, הוא בישל עם הרבה אנשים, שניצלים סלט ותפוחי אדמה. הוא הצחיק את רובם ואפילו היה בן שמצא חן בעיניו, אבל לא היה מסוגל לגלות לאנשים שהוא הומו. הוא היה בטוח שיפלו אותו לרעה, והבנים יתרחקו ממנו.
זה היה בן חמוד למדי, למרות שהוא לא דיבר עם רוב האנשים. הוא היה נראה כנוס בעצמו, אבל ג'ייסון ידע שהוא לא כזה. כשכול הדיירים התיישבו לאכול, ג'ייסון ישב ליד מי שמצא חן בעיניו, אדם.
אדם לבש משקפיים קטנות ומרובעות, כנראה לקריאה, כי עוד לפני שהתנגן השיר בבוקר, אדם קרא ספר פילוסופיה חכם, שהדהים את ג'ייסון, כי תמיד חשב שדוגמן כמוהו לא צריך להיות גם עם מוח. כנראה שקיבל את כל מה שצריך.
גם כשאכלו את השניצלים, מתחת לשולחן אדם המשיך לקרוא את הספר. דיירים הסתכלו עליו מוזר, ולג'ייסון זה היה חבל. וג'ייסון מהר להרוס את השקט ששרר.
"אז, טעים?" שאל. רוב הדיירים הנהנו בהסכם.
"אתה מבשל מדהים," פרגנה ג'סיקה כשהיא עדיין לועסת, וג'ייסון הרגיש מרוצה מעצמו.
"תודה, תודה." הודה, ולמעט מהדיירים עלה חיוך. "עכשיו אהרוס לכם."הוסיף.
"למה?" לפתע לג'סיקה ירד החיוך מהפנים.
"מישהו יצטרך לנקות את הכלים." ג'ייסון חייך חיוך תחמני, הוא כבר הכין את האוכל, המטלה שלו להיום נעשתה. לפתע רוב הדיירים התנענעו באי נוחות.
"צריך לעשות הגרלה." החליט אדם, לפעם הראשונה הרים את עיניו מן הספר. רוב הדיירים נבהלו, הקול שלו היה חדש, מרוב שהיה שקט.
"אחרי האוכל נדבר על זה, בסדר?" אמרה ג'סיקה ולאחר מכן דחפה חתיכת שניצל לפה.
ואז עד סוף הארוחה היה שקט גמור, גם לג'ייסון לא היה חשק לדבר. כשנגמרה הארוחה הוא פנה לאח הגדול. החדר של האח היה מדהים, ספה קטנה ירוקה, וקיר כחול. אבל הספה הקטנה הייתה נוחה מאוד.
"כן, ג'ייסון?" שאל האח. הקול שלו היה מאוד בוגר, ומנוסה בעיקר. זה היה נראה שהקול בא מהמצלמה, אך ג'ייסון ידע שזה לא נכון.
"חייבים לעשות הגרלה לגבי שטיפת הכלים? אני יודע שיהיה מזה ריב, כולם יתחילו להתפרע ולהגיד שזאת רמאות.." 'במיוחד אם זאת תהייה ג'סיקה,' חשב במהרה, אך לא אמר זאת.
"אוכל לנדב מישהו. אסתכל בכם ואחליט כבר."
"תודה, האח." הודה ג'ייסון, ויצא מהחדר בתחושה בטוחה.


תגובות (4)

מושלםםם♥
בלי קשר שהאח הגדול רוצה שיהיו ריבים שם…. (:
תמשיכייייי

נ.ב
ג'סיקה זו הדמות שאני יצרתי, וגם אני אוהבת לישון חזק. ולקחת את כל השמיכה. ולבעוט במי שיושן לידי (למרות שבדרך כלל לא).
נ.ב.ב
למה ג'סיקה ישנה ליד ג'ייסון? 0-0

06/06/2014 13:57

    תודה רבהההה D:
    וככה זה הדיירים, הם חייבים להתחלק במיטות.

    06/06/2014 14:00

מה זה מהמם!
בבקשה תעלי פרק, בשבילי!

06/06/2014 14:10

תודה שהוספת את הדמות שלי♥ והכתיבה מהממת! מחכה כבר להמשך! :)

06/06/2014 15:31
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך