love
אני מקווה שאהבתם ♥ אין הרבה קוראים, אך בכל זאת, למרות שלא הוצגו עדיין כל הדיירים, אבקש לרשום דייר שמעט לא מצא חן בעינכם מדי. ויש דמויות בלפני הפרק הראשון, בסיפורים שלי. אני בסוף אחליט את ההחלטה הגדולה, אך אשמח אם תעזרו לי מעט.

האח הגדול- פרק 5. דמויות שלכם!

love 08/06/2014 656 צפיות 4 תגובות
אני מקווה שאהבתם ♥ אין הרבה קוראים, אך בכל זאת, למרות שלא הוצגו עדיין כל הדיירים, אבקש לרשום דייר שמעט לא מצא חן בעינכם מדי. ויש דמויות בלפני הפרק הראשון, בסיפורים שלי. אני בסוף אחליט את ההחלטה הגדולה, אך אשמח אם תעזרו לי מעט.

כשג'ייסון יצא מחדר האח, ובישר שעדיין לא נדע מי ישטוף כלים, אלא שהאח יחליט, הרגישו את המתח באוויר. היו כמה מראש שאמרו שלא ישטפו, מכיוון שעזרו בהכנת האוכל, ובשביל קייט הם צדקו. היא למרות זאת לא עזרה בכלום עדיין, אך לא הייתה לה בעיה לשטוף את הכלים, זה מה שהיא עושה כשאחיה המפורסם עובד בטלוויזיה. לפעמיים המנקה מבריזה לו, והוא מבקש ממנה טובה לשטוף לו את הכלים. לה אין בעיה, הוא זה שלא מסוגל לנקות לכלוך. אבל היא אוהבת אותו מאוד, ולכן היא מוותרת לו לא משנה מה יבקש. להוריה היא לא תוותר, הם תמיד שנאו אותה. הכבשה השחורה של המשפחה, ילדה שהצליחה כעיתונאית, בניגוד לאחיה הגדול והעשיר שבטלוויזיה תמיד. אבל אחיה ראין, נחמד אליה כל כך, והיא לא מטיפה לו אשמה על הוריה שבחרו לשנוא אותה.
והחיים שלה, לפחות לדעתה, הם בזבל מבחינת חיי החברה. היא עשירה, בזכות עבודתה כעיתונאית מצליחה וגם שתמיד יש לידה בשעת צרה את אחיה הטוב לב. החבר שלה מרוחק ממנה מאוד, היא נזקקה למישהו לדבר איתו. והיא חשבה שלא יזיק לה להיות בבית של 20 אנשים, הרי בסופו של דבר היא תתיידד עם מישהו, לא? היא בטוחה שקיבלו אותה בגלל האח שלה, לא ממשהו אחר. היא שונאת את עצמה מאוד, קייט חושבת שהאישיות והמראה שלה נוראים, אז היא מוותרת מראש מלהיות גאה בעצמה.
אז כשכל האנשים התפזרו, הלכו לפינת עישון, הלכו לחדר שינה, התעסקו בנשנוש קטן, קייט בחרה לשחות בבריכה. היא אוהבת בריכות, לשחות עושה לה טוב. ומישהו שחה איתה, מישהו שהיה נראה ספורטאי מצוין.
זה היה הרי ג'ייסון, ששחה בספורטיביות ובהנאה. לקייט הוא היה נראה מדהים, אבל היא תמיד הזכירה שיש לה חבר, והיא לא הולכת לבגוד בו מול המצלמות, מול כל העם. הדבר יהיה הבושה הגדולה ביותר בשבילה, והיא תזרוק את הקריירה שלה לפח בגלל רומן. אבל היא יכולה להתיידד איתו, הרי לא יקרה דבר מלבד זה.
"אתה שוחה מצוין." אמרה, כשהיא יושבת בשולי הברכה, מחוצה לה. רגליה השתכשכו במים בנעימות. ג'ייסון חייך חיוך רחב.
"תודה. למה את לא באה לשחות?" שאל.
"לא מתחשק לי עכשיו להחליף בגדים." היא לבשה כותנה מעט מגוחכת בצבע ורוד, כמין שמלה קיצית. כל היום היא לא החליפה את הבגדים, היא חשבה שתחליף אותם בקידוש לשישי שיתרחש היום.
"נו, בואי כבר!" הוא ביקש, היא נענעה את ראשה בשלילה. ג'ייסון נאנח. הוא לקח את רגלה ומשך אותה למים, כל הכותנה של קייט נהרסה. היא הייתה בשוק.
"מה אתה משוגע?" צרחה, כל אנשי הבית הסתובבו לעברה. לג'ייסון ירד מעט החיוך.
"בצחוק, מה יש לך?"
"לא מצחיק." היא הורידה את החיוך, ויצאה מהמים. כשיצאה, הוסיפה, "עכשיו הפיג'מה שלי נהרסה."


תגובות (4)

ג׳ייסון מעצבן אותי.
וקייטוששש❤️❤️❤️❤️,
מגניבייי.
את כותבת מעולה.
מחכה לפרק הבא.

08/06/2014 17:35

אני מדיחה את ניה.
ותמשיכי נסיכההה;)

08/06/2014 17:49

    חחחח שתקי תודחי את בעצמך. אין על ניה.

    09/06/2014 18:19

לא אהבתי את קייט כל כך… אני הייתי נעלבת אם היו עושים לי דבר כזה מול כולם..
בכל מיקרה, אני מאוהבת בכתיבה שלך! מחכה להמשך!♥

08/06/2014 22:30
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך