love
טם טם טם טם טם!!!!!!!! מה זה יהיה? האהאהאהאהאה? טוב אני מקווה שאהבתם, ועדיין אפשר להצביע למודח! עוד מעט אדבר על זה.

האח הגדול- פרק 6. הסיפור שלכם!

love 09/06/2014 917 צפיות 10 תגובות
טם טם טם טם טם!!!!!!!! מה זה יהיה? האהאהאהאהאה? טוב אני מקווה שאהבתם, ועדיין אפשר להצביע למודח! עוד מעט אדבר על זה.

בלה נשכבה על הספה, כשג'ף יושב לידה ומלטף את שערה. הוא נחמד אליה כל כך, החיבה שלו מיוחדת לכולם. שניהם נדרכו כאשר שמעו את הצרחה של קייט, ונעצו מבטים בה כשרצה בכעס לחדר הכביסה. בלה הביטה בג'ף, ג'ף הביט בה. זה היה מוזר מאוד, ואף אחד לא בא לקראת קייט. בלה ריחמה עלייה.
"תלכי אליה." אמר ג'ף.
"אתה רוצה לבוא איתי?" שאלה.
"לא, עדיף שזה יהיה עניין בנות." הוא חייך חיוך רגוע לבלה, ולה זה היה מין אישור. היא קמה מהספה והלכה לחדר הכביסה.
היא דפקה בדלת בעדינות.
"קייט?" שאלה בלה. בלה הצליחה לשמוע רק את יבבותיה של קייט. היא נאנחה ופתחה את הדלת ללא אישור.
קייט נשענה בקיר, כאשר היא קופאת מקור בפיג'מה הרטובה. פניה היו אדומות מרוב כעס, והיא מעט בכתה. היא חיבקה את רגליה בקור.
"את רוצה שאני אביא לך בגד?" שאלה בלה. קייט הנהנה. בלה רצה לקחת סתם חולצה ומכנס מהמגירה של קייט, וכשהיא הביאה את זה לה קייט הייתה אסירת תודה. בלה ליטפה בעדינות את פנייה.
"עכשיו תלכי להתקלח, שכחי ממה שקרה."
קייט הנהנה בלי לומר מילה בנוסף, כשהיא רצה לחדר המקלחות. בלה הרגישה מרוצה עם עצמה, ואז היא הלכה לג'ף, שחיכה לה לבדו בספה. היא שוב נשכבה לידו, והוא חייך לה חיוך קל.
"נו, אז מה קרה?" שאל.
"זה היה מאוד קצר. נתתי לה רק כמה בגדים, דיברתי איתה קצת,ואז היא הלכה להתקלח."
"יפה מצידך." הצדיע בצניעות ג'ף.
"לא זה בסדר.." הצטנעה חזרה בלה, "אתה ביקשת את זה." היא הרימה את מבטה וראתה את ראשו מעלייה.
לאחר כמה דקות של שקט, הצטרפה קייט לספה. היא ישבה מעט לידם, עדיין מעט עצובה ומרוחקת.
"קייט, הכל בסדר?" שאל ג'ף.
"כן, הכל בסדר." אישרה קייט בקול צרוד. בלה התמקמה ושלחה יד לקייט.
"אני לא מאמינה בזה. את רוצה לסיים עם ג'ייסון כמו שצריך, אחרת כל העונה הזאת את תהיי עצובה." קייט חייכה חיוך עצוב.
"לא, זה בסדר, אני לא מתכוונת לבקש ממנו סליחה."
"בשביל ריב צריך שני אנשים." הוסיף ג'ף.
"אז נשאיר את זה ככה." החליטה בלה. עוד שקט ארוך עבר, ולבסוף קייט קמה כשקופסאת הסיגריות בכיסה, כנראה היא הייתה ממש עצבנית. בלה תמיד הייתה נגד עישון. היא הרגישה שזה דבר נוראי, אבל הייתה בטוחה שרוב האנשים שמעשנים מתחרטים על כך. גם קייט נראית מתחרטת על זה, וגם כל שאר הקבוצה בפינת העישון.
אדם עישן רק פעם בשבוע, סיגריה אחת מסכנה. או כך הוא אמר לבלה. הוא צריך את זה בשביל השקט שלו, ככה הוא אמר לה. וג'ף, שבאותו הזדמנות שראה את קייט הולכת לפינה, אמר שגם הוא עישן פעם. אבל הוא נגמל, למזלו. אך בכל זאת הוא נשך את שפתיו בעצבנות.
ג'סיקה עישנה לפני יום, אך הפעם היא לא הצטרפה לקבוצה בשעה הזאת. מי שכן גם הצטרף היה ג'ייקוב, גבר שלא היה ממש נראה בימים הראשונים. אבל הוא עזר בבישול, הוא היה נדבן מיוחד לכל המטלות. לבלה היה חשק לקום ולדבר עם הקבוצה, השקט שעבר לה עם ג'ף גמר אותה. אבל היא לא הייתה מסוגלת לספוג את העשן של הסיגריות, זה עושה לה שיעול נוראי.
"בלה לחדר האח." לפתע קרא האח, ובלה קפצה מבהלה. ג'ף הביט בה בשאלה, ובלה במהירות קמה מהספה, כשהיא באה לחדר האח הגדול.


תגובות (10)

יואוווו נכוןןן
חדר האח הגדול!:)
~טם טם טםםםם~
פליזזז תמשיכיייייייי!

נ.ב
יהיו משימות וכאלה?0-0

09/06/2014 17:53

תמשיכייייייייייייייי !
אה ומדיחה את ג'סיקה רק בגלל ש~מילים~ הצביעה לניה. תאכלי תלב מותק

09/06/2014 18:23

קראתי והתאהבתי!!!!!! איזה רעיון גאוני!!
אהבתי מאודדד והכתיבה שלך יוצאת מן הכלל
בטח מתחילה משימה!! והתחלתי לחבב את בלה.
אבל נכון בהקדמה סופר על ילדה בת 20 אם אחות גדולה
שמתנחלת בבית למה היא לא מופיעה בסיפור ??

09/06/2014 19:00

    על זה תדעי בהמשך ;) ותודה רבה רבה ♥

    09/06/2014 20:58

חחחחחח אוקיי אחת לג'סיקה ואחת לניה.
חבל, דווקא המעניינות? ותבקשו להצביע גם מאחרים :)

09/06/2014 20:59

    פשוט תדיחי את אלה שרשמו דמות ולא עוקבים אחרי הסיפור… לדעתי זה יהיה הכי הגיוני ופייר(:

    09/06/2014 21:14

    אוקיי… זה מה שחשבתי לעשות, אבל רציתי גם את העזרה שלכם קצת חחח.

    09/06/2014 21:16

יש לי רק הערה אחת: כשהאח מדבר על דברים שהוא עושה הוא יעשה, הוא מדבר תמיד בגוף שלישי – "האח יחשוב על זה", "האח רוצה שתגיד לשאר הדיירים…" וכו'.
הכתיבה שלך ממש יפה!

09/06/2014 21:19

    שהוא עושה *או* יעשה

    09/06/2014 21:19

מושלם! ♥ מחכה להמשך! :)

09/06/2014 21:45
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך