מקווה שנהנתם :) הינה הקישור להקדמה : https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98-%D7%94%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%94.html

האינטרנט – פרק 1

10/12/2013 556 צפיות אין תגובות
מקווה שנהנתם :) הינה הקישור להקדמה : https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98-%D7%94%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%94.html

כבר שבע בבוקר ואני צריכה לקום לבית הספר החדש שלי . אני מקווה ששם יהיה יותר טוב מהבית הספר הקודם שלי , ושהקשיים שלי לא ירדפו אותי . לבשתי חולצת פסים סגולה לבנה עם ג'ינס סגול ונעליים לבנות . לבשתי גם שעון שדודתי סטלה הביאה איתה מגרמניה למקרה שארצה לראות מה השעה . ירדתי במעלית למטה . בבית שלי יש 5 קומות וסוויטה עם 3 קומות . אז ירדתי במעלית למטה וראיתי את אמא שלי מגישה לאחותי תמר את ארוחת הבוקר שלה . היא ראתה אותי ואמרה : " בוקר טוב אמי ! בתיאבון ! " והגישה לי ארוחת בוקר : פנקייק מלווה בקצפת ושוקו . לפעמים קוראים לי אמי , כי זה שם הקיצור שלי , ואני אוהבת אותו יותר מהשם אמילי … לא יודעת למה . תמר אחותי , מאוד מקובלת, וכל הבנים רודפים אחריה , אבל אם אני אחותה , אז למה אחרי הבנים לא רודפים ?איך זה יכול להיות ? ואז הגיע אחי הגדול תומר , והתחיל לזלול את הדגנים שלו . " בתיאבון אמוש ! "אמרה אחותי תמר . היא מאוד נחמדה , היא תמיד עוזרת לי , וגם אחי האמת . " גם לך תמוש ! " החזרתי לה . סיימתי לאכול את ארוחת הבוקר והלכתי עם אחי ואחותי לתחנת אוטובוס . התיישבנו בשורה הראשונה ואחי אמר לי : " מתרגשת לכבוד הבית הספר החדש אמילי ? " " כן מאוד , ואתה ? " שאלתי והוא ענה לי : " גם :) " וחייך . הגענו לבית הספר ונכנסנו . הכיתה שלי הייתה מול הדלת . נכנסתי לשמה וראיתי שתי בנות יושבות על השולחן מקדימה ומדברות , ומאחורה עומדים שתי בנים ושתי בנות ומדברים . אני חיפשתי שולחן פנוי ומצאתי שולחן עם כיסא פנוי . אני מקווה שמי שיישב ליידי יהיה נחמד , כי בנתיים לא קיבלתי שום יחס . אז שמתי את התיק על הכיסא , והכוונתי לצאת החוצה . אז יצאתי מהכיתה וראיתי גם את אחי ואחותי יוצאים מהכיתה שלהם . באתי אליהם ושאלתי : " רוצים שנעשה סיור בבית הספר ? " הם הינהנו וגם אני והתחלנו ללכת בבית ספר . הוא היה הרבה יותר גדול מבית הספר הקודם שלי , הוא ממש היה ענק . ואז נשמע הצילצול , זה לא הוגן ! בקושי טיילנו … אז אמרנו בפה אחד : "ביי ! " וחזרנו לכיתות שלנו . הלכתי לכיוון הכיסא שלי ועמדתי לידו . ואז נכנסה לכיתה ילדה בלונדינית עם עיינים כחולות ובגדי מותגים שסחפה אחריה 3 בנות ו-3 בנים . היא באה והתיישבה מאחרוי . אוף ! זאת בטח הילדה הכי מקובלת בכיתה .. למה היא לא ישבה לידי ?! חיכיתי וחיכיתי .. חיכיתי לראות את הילדה שיושבת לידי .. ואז ראיתי דבר לא יאומן … ראיתי ילדה שהיא שיכפול של הילדה עם השיער הבלונדיני והעיינים הכחולות ! וואו ! אחת מהילדות האלה באמת נערצות כל כך שהשנייה החליטה לצבוע את השיער ולהתאפר ולהתלבש בדיוק כמו הילדה המקובלת . ואז … זה היה היום השמח בחיי ! הילדה הזאתי התיישבה לידי … היא שאלה אותי בכל רך : " שלום איך קוראים לך ? אני מקנזי ומאחורייך יושבת התאומה שלי אמה . " אז הן תאומות ! בגלל זה הן כל כך דומות .. אז עניתי לה : " אני אמילי … ואת מאוד חמודה . " ואז המורה נכנסה לכיתה .. היה לה חיוך נעים ושפה רכה שאמרה : " שבו ילדים . " היא סימנה לי לבוא אליה ואז מקנזי …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך