lini227
חמש תגובות ממשיכה!

האם אתה אח שלי? ואתה חבר שלו אהבת חיי? פרק 16

lini227 04/08/2014 1060 צפיות 6 תגובות
חמש תגובות ממשיכה!

בפרק הקודם:

"שלום איפה נמצאת לינוי כהן?" שאלה ירין את אחת האחיות "לינוי כן אמרת רק שנייה" אמרה ומלמלה לעצמה "לינוי כהן,לינוי כהן" וחיפשה את הדפים ואמרה "גברת כהן בחדר 450" "תודה" החזרתי והתקדמנו לחדר 450 ונכנסנו איך שלינוי ראתה אותנו היא חייכה ואמרה "הינה הזוג שאני כל כך אוהבת" וצחקה כזה "אנחנו כבר לא זוג" אמרה ירין
"מה?????"…

פרק 16:
נקודת מבט של לינוי:
לא אני שמעתי נכון? הם…ם…ם נפרדו? סופית זהו אין יותר גבריאל וירין? אני לא מאמינה פשוט לא מאמינה! הם הזוג הכי מושלם שיש למה הם נפרדו? שמישעו יסביר לי!.
ראיתי בענייה של ירין שזה אכן כואב לה ואני רוצה הסברים ודחוף למה אני יהרוג מישהו.
"אתם. החוצה,אני. את. שיחה. עכשיו" אמרתי לה כמו ילדה דפוקה שלא יודעת לדבר.
ירין התיישבה לידי במיטה ולקחה את כף ידי עלייה והחזיקה בה ורק אז שאלתי את מה שהכי רצתי לדעת "איך לזעאזאל נפרדתם? ולמה?" שאלתי סופסוף הסתכלתי בענייה של ירין וראיתי שהיא עומדת לבכות,'מה לעזאזעל הדפוק הזה עשה לה? איך לא הייתי שם בשבילה? ברור הייתי בקומה איזה דפוקה את לינוי!' אמרתי לעצמי.
"נו אני מקשיבה ירין!" כמעט וצעקתי עלייה אני כבר רוצה לדעת
"אמ…אמ…הוא… הוא…."בהתחלה גימגמה ואז התחילה לבכות ולספר כשהיא סיימה לספר את כל מה שקרה בניהם בחודש וחצי האלו הייתי בהלם פשוט בשוק איך הוא כל לעשות דברים כאלה? איך הוא העז להרים עלייה יד? ורק לפני חודש וחצי הוא סיפר לי עד כמה שהוא אוהב אותה,והוא רוצה שהיא תהיה שלו,ובנוסף צחק עלייה כשהוא בא ונישק אותי בלחי היא הפכה להיות אדומה ושחשבנו שאין אדומה יותר ממנה.
איך אחרי חודש וחצי הכל הסתבך בשנייה אהבה של חודש וחצי נגמרה בגלל ריבים,צעקות וכמעט גם מכות אני פשוט בהלם אוחח אני לא מבינה את גבריאל הזה לא מבינה מה קרה למה הוא ישתנה פתאום… גם ממנו אני רוצה הסברים!
הסתכלתי על ירין וראיתי שהיא בוכה ושבורה מכל מה שקורה לה עד שחשבתי שהכל הסתדר טעיתי ובגדול החברה שלי גם סובלת ואיך שהיא הייתה בשבילי שם 10 שנים אני היה שם בשבילה כמה זמן שהיא צריכה.
קמתי ממצב שכיבה לישיבה ומשכתי אותה לחיבוק חם ואוהב שאף אחד לא נתן לה בזמן הזה נתתי לה להתפרק עליי כמה שהיא צריכה ואחרי 10 דקות שישבתי וחיבקתי אותה היא נרגעה ושלחתי אותה לשטוף את פנייה שלא היו אדומות ונפוחות מבכי שהיא חזרה לא היה סימן אחד על פנייה שהיא בכתה "לינה תקראי להם יבשנו אותם שם בחוץ כבר שעה" אמרה ירין בשקט "מצידי ליבש אותם שנתיים העיקר שאת תהיה בסדר ואת יודעת שאני מסוגלת לזה!" אמרתי לה בעצבים,איך היא דואגת לבנים בחוץ מאשר לעצמה ולבעיות שלה ואני מצידי שירקבו שם בחוץ חחח אני רעה.
"בסדר לינה אבל תקראי להם אני בסדר הייתי צריכה להתפרק קצת ואני באמת בסדר" אמרה וחזרה לשבת לידי.
שלחתי הודעה לדני
לינוי:'דןדן תחזרו לפה סיימנו לדבר'
אחרי שתי דקות הוא ענה
דןדן אחי החתיך(כן החוצפן הזה כתב ככה):'בסדר אנחנו באים' והתנתק
אחרי חמש דקות שלושת גברים הכי חשובים לי נכנסו ביחד עם אור…רגע מה אמרתי אור? כן אור,מה הוא עושה פה?…


תגובות (6)

תמשיייייכי

04/08/2014 15:57

תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!

04/08/2014 16:02

אמאאאאא איזה פרק מווושלםםםםםם המשךךך דחוווף לאב אוותך

04/08/2014 16:21

מושלם תמשיכי!!

05/08/2014 16:40

זה פשוט מושלם!!!!תמשיכי במהרה :)

08/08/2014 17:59

תמשיכייייייי

22/08/2014 12:31
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך