lini227
מצטערת מצטערת שלא העלתי הרבה זמן כן פשוט כל החופש הייתי עסוקה ורק היום מצאתי זמן לעלות וגם כל העניין של הרקטות וזה!!! תושבי הדרום אני איתכם אני מבינה אותם ובנוסף תושבי המרכז שאני אחת מהם אני גם איתכם ואני מקווה שבסופו של דבר יגמר!!!

האם אתה אח שלי? ואתה חבר שלו אהבת חיי? שהפך לסיפור פרק 14

lini227 10/07/2014 1195 צפיות 4 תגובות
מצטערת מצטערת שלא העלתי הרבה זמן כן פשוט כל החופש הייתי עסוקה ורק היום מצאתי זמן לעלות וגם כל העניין של הרקטות וזה!!! תושבי הדרום אני איתכם אני מבינה אותם ובנוסף תושבי המרכז שאני אחת מהם אני גם איתכם ואני מקווה שבסופו של דבר יגמר!!!

בפרק הקודם:
"תתארגן נוסעים לבית חולים" אמרתי בייבוש "וזה למה?" שאל "לינוי קמה מקומה ואנחנו נוסעים האלה" עניתי ועליתי לחדר שלנו,שלי,שלו טוב לא משנה עליתי לחדר ונכנסתי להתקלח מילאתי את האמבטיה עד הגובה שאני רוצה ובטמפרטורה שאני רוצה. פשטתי את בגדי ונכנסתי למקלחת חושבת על מה היה ביני לגבריאל אני נראה לי עוזבת אותו ואת הבית אני לא רוצה לספוג השפלות יותר ממנו וזה נמאס עליי כול כך ואני עוזבת זהו אני כבר הפסקתי להילחם זה נראה שרק אני נלחמת על אהבה הזאת אז זהו הפסקתי ואני יתחיל לארוז את דברי ולעוף מכן כמה שיותר מהר!!!

נקודת מבט של גבריאל:
…………………………………………………………………………………………………………

פרק 14:
נקודת מבט גבריאל:
חודש עבר מאז שהידידה הכי טובה שלי בקומה,חודש עבר מאז שאני וירין בריב,חודש עבר מאז שאני כזה מגעיל ותאמינו לי אני לא יודע למה פשוט נראה לי מאז שלינוי נכנסה לקומה אני במצב ממש לא טוב אני קר,מגעיל,רב כל הזמן עם ירין הריבים עם ירין הגיעו לזה שהרמתי עלייה יד אבל לא עשיתי כלום לא יכולתי המוח שלי לא יכל לעביר מסר ליד שתיתן לירין את הסטירה פשוט לא אז ירין אמרה שלינוי קמה מקמה וממש שמחתי אבל מצד שני האישה של חיי איתי בריב היא פאקינג לא מדברת איתי כבר לא נישקתי אותה חודש אני כל כך מתגעגע עלייה,לשפתיים שלה,למגע ידיה,למילים שהיא הייתה לוחשת לי כל הזמן לאיך היא הייתה מרגיעה אותי שהייתי עצבני אני מת עלייה אבל זה קרה אנחנו בריב,ריב רציני ואין לי מה לעשות!!!!!
עליתי לחדר שלי ושל ירין נכנסתי ושמעתי אותה במקלחת והיא בוכה שוב,שוב היא בוכה בגללי,שוב אותם רגשות אשם שזה רק בגללי פאקינג בגללי אני אוהב אותה כלכך אבל אני לא יודע מה לעשות שהיא תסלח לי על זה אני ודע שהיא לא תסלח כי ממש לא מגיע לי אכל אני מקווה יש בי תקווה שנחזור להיות שוב ביחד כאילו אנחנו ביחד אבל לא מדברים ולא נוגעים ושתבינו אני וירין עדיין לא עשינו את זה! אולי גם זה מפריע לי כי כל חברה שהייתה לי ותאמינו היו הרבה היו נותנות לי אתם יודעים מה נו נו אתם קטנים בשביל זה!!!!!!!
"ירין….?????? ירין?????????" קראתי לה "מה אתה רוצה?" ענתה בכל קריר 'אותך אני רוצה' חשבתי לעצמי "אני רוצה גם ליתקלח אולי!!!" עניתי לה גם בכל קריר ואדיש "תמות מה אכפת לי לך תתקלח במקלחת השנייה!!!!!!!!!!!" ענתה בכאס היא פאקינג לא אכפת לה ממני היא לא סובלת אותי נראה לי היא חושבת על לעזוב אני לא יודע כבר מה לעשות להמשיך את משחקי הכבוד האלה או לנסות ולעשות משהו שהיא תסלח לי? 'אוחחחחחחחחחחחחחח גבריאל אתה דפוק!!!!!!' מלמלתי לעצמי לקחתי את הבגדים מהארון שלי ותחתון בוקסר שחור והלכתי למקלחת השנייה
אחרי 20 דקות יצאתי ולבשתי חולצה של לקוק ספורטיב ורודה כזאת יפה מכנסי גינס כולו קרעים וגומי למטה ונעלי ספורט של לקוק ספורטיב בצבע שחור שמתי כיפה סרוגה שרשרת 'החי' שלי בושם מפתחות של האוטו כסף וירדתי מחכה לירין שתרד!


תגובות (4)

אומייגד ^•^ (פרצוף המום) תמשיכי ומיד גברת זאת פקודה!!!

11/07/2014 10:18

סאחותך גבריאל!!!!!!!!!!!!!!!!!! די עם המשחקי הכבוד המסריחים האלה אתה לא מבין שאתה הולך לאבד אותה והפעם סופית?!!!!???????
יא מזניחה תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
והלוואי שהמלחמה הזאת תיגמר אמן אני תושבת מהדרום וזה פשוט מפחידדדדדדדדדדד

18/07/2014 19:46

תמשיכי דחוףףףףףףףףף!!!!!!!!!

19/07/2014 16:21

תמשיכיייייייייייייייייייייי אהבתי ואיייייייייייייי אלוואי שגבריאל וירין יחזרו הם חייבים וגבריאל תפסיק לשחק אותה ערס צעצוע תחזור אליה תתחנן שתסלח לך :))))))))))))))))))))))))))))))

19/07/2014 17:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך