האם זה מה שניקרא חיים ? פרק 2

פאולה 25/07/2013 554 צפיות תגובה אחת

והינה עברו הימים , החוקרת ניסתה להקל על העונש שאבריאנה היתה צרכה לקבל . היא מצאה לה את עורך הדין הכי טוב בארץ יותר נכון עורך הדין שהסכים לעבוד בחינם עבור אבריאנה לאחר ששמה את סיפור חייה … היא עשה הכל ובאמת הכל בשבילה הוא אסף את כל הנתונים שיכלו לעזור לה . אבל הוא לא ממש הצליח .
השופט של בית המשפט טען כי זכות לא הייתה לה להרוג !!!
הוא לא התבייש ואמר: "את יודעת אם היית פונה אלינו בזמן לא היית נמצאת באולם הזה בכלל "
אבריאנה צחקה ואמרה " אויש מה כבר הייתם עושים ??? ניסיתי לפנות אלכם חשבתי שתעזרו אבל אתם התעלמתם והבנתי שאם אני לא אדאג לעצמי – מי יעשה זאת במקומי. אבריאנה שאלה את השופט : מכיר את הפתגם " " שאִם אֵין אֲנִי לִי, מִי לִי? וּכְשֶׁאֲנִי לְעַצְמִי, מָה אֲנִי? וְאִם לֹא עַכְשָׁיו, אֵימָתַי?"
כמובן שזאת היה שאלה רטורית לכן השופט לא ענה לה ..
השופט יצא מהאולם בכדאי להתייעץ אם העוזרים שלו .
הם גזרו על אבריאנה שלוש שנים של הסגר בבית הכלא ושנה של מעצר בית בסך הכל ארבע שנים של עונש .
"תאמת זה נירא לכם די קצת " אמר עורך הדין אבל אני בטוח ששופט אחר היה יכל לשחרר את אבריאנה מי פה מייד בלי שום עונש !!!!!אדוני השופט : אם באמת הייתה מתעמק בסיפור שלה הייתה מבין שלא הייתה לה שום בררה ולכן אני מבקש עירעור אמר עורך הדין בקול חזק וגבוהה …..
" והינה שוב מחזירים אותי לכלא אני לא מאמינה עוד 10 ימים לשבת בחדר הזוועתי הזה " אמרה אבריאנה .
כפי שהתברר בכדאי לבקש עירעור היה צריך לחכות עשרה ימים ובגלל שגזרו על אבריאנה מעצר בבית הכלא לשלוש שנים היא הייתה חייבת לחזור לשם …..
והינה שוב אני לבד בחדר האפור והדוחה חשבה לעצמה אבריאנה היא פשוט לא הבינה למה החיים האלה מגעים לה הראי היא לא עשתה שום דבר רע .למה זה מגיעה לה הורים אלכוהוליסטים ,אבא בן זונה, ואימה שרמוטה, פנימייה מסריחה, ואחרי זה עוד גבר שחשב שאני צעצוע או איזה משרתת שהוא יכול לעשות איתה מה שבאלו, .. היא פשוט לא הצליחה לעצור את הדמעות היא בכתה כמה שעות ולחשה " למה זה מגיעה לי ?! למה ?! "
"לא אכלתי כבר כמה שבועות" אמרה אבריאנה לחוקרת שהוצאיה אותה כדאי לשאול מה שלומה , הראי אבריאנה נכנסה לה ללב היא פשוט לא יכלה לשכוח מהילדה הזאת שסובלת כל כך הרבה בחיים .
חוקרת – "למה את לו אוכלת ?!"
אבריאנה- "איך אפשר לאכול את הדבר הזה ? נירא לי כלבים ברחוב לא אוכלים דבר נוראי שכזה !! אני מעדיפה למות מי רעב מאשר להכניס כפית של הדבר הדוחה הזה !!!! "
חוקרת- " אני אנסה לסדר לך משהו נורמאלי אבל אסור לך להתרגל לזה !!! אני לא יכולה להכניס לך תמיד משהו נורמאלי לתא !!!!! "
אבריאנה – " תודה !!!!!! את פשוט לא מבינה כמה שאת עוזרת לי . "
החוקרת חיכה והחזירה את אבריאנה לתא המעצר שלה .
עברו חמש שעות , אבריאנה כבר חשבה שהיא עומדת למות פה היא רק חלמה על איזה סטיק טעים .. פיתאום ,החוקרת נכנסת ואמרת הצלחתי !! הצלחתי להכניס לך משהו לאכול , משהו נורמאלי :) , ואווו תודההההה !!! צעקה אבריאנה והתנפלה על הצלחת . תוך כדאי האוכל היא אמרה את לא מבינה כבר חשבתי שאני עומדת למות .. אחח בחיים לא אכלתי דבר טעים שכזה החוקרת צחקה ואמרה " זה לא שזה טעים , את פשוט רעבה ובשבילך כל דבר טעים עכשיו ! "
האבריאנה סיימה לאכול ,החוקרת יצא יצאה אם הצלחת מהתא כך כדאי שאף אחד לא יקלוט אותה .
עברה חצי שעה ,פתאום לתא המעצר מתפרץ שוטר שאבריאנה בחיים לא ראתה , וצעק יאללה תצעי כבר !!
אבריאנה לא הבינה מה קורה פה ….
"היי איך שלא קוראים לך! " צעקה אבריאנה לכיוון של השוטר
שוטר- מה את רוצה ?
אבריאנה – לאיפה אתה לוקח אותי ?
שוטר – אני זה ששאול תשאלות פה !!!! יאללה תלכי כבר

המשך יבוא …….

כל הזכויות שמורות לפאולה (:


תגובות (1)

אומייגד!!! תמשיכי דחוף! הכתיבה שלך מעלפת אותי כל פעם מחדש!!

28/07/2013 13:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך