מייק וזווסקי
אוקיי, זה הולך להיות סיפור שדיי משקף את העולם שלי, שאני מאוד מתחבר אליו. עולם האנימציה (:

האנימטור – הקדמה

מייק וזווסקי 26/07/2016 848 צפיות 3 תגובות
אוקיי, זה הולך להיות סיפור שדיי משקף את העולם שלי, שאני מאוד מתחבר אליו. עולם האנימציה (:

"אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לממש את זה!"
– וולט דיסני.

אנשים מחפשים דברים גדולים – הם רוצים עבודה טובה, משפחה, פרנסה, כבוד. אלו הסטנדרטים היום. ההוא רוצה להיות מנהל בחיר של בית חולים גדול, וההיא רוצה להיות שופטת בבית משפט עליון. וככול שמתקדמים עם הזמן, כך הסטנדרטים למחייה גדלים. לא קל.

עם הזמן, צצות עבודות גדולות והזדמנויות אדירות שכל אדם ירצה בחייו, והוא נאבק קשות כדי להגיע לעבודה זו. הוא מקריב ומוותר לא מעט מחייו, אך הוא גם נאבק כדי לשמור או להשיג דברים אחרים.

"אני לא רוצה להיות מנהל. אני רוצה להיות… אנימטור".
"אנימטור? אל תהיה טיפש! זה לא ייתן לך כלום! אתה תשב מול מחשב כל היום ולא תעשה כלום חוץ מלהזיז דמויות הזויות".
"אבל זה מה שאני רוצה לעשות. זה לא סתם להזיז אותן, זה לתת להן חיים ונשמה".
"תפסיק לבלבל את המוח. אתה לא תהיה אנימטור! כדאי שתלמד כלכלה או רפואה, זה יותר נחוץ היום!"

אנימציה זה חיים. זה להכניס נשמה לתוך הדמות שלך ולעצב את האופי שלה. אתה יכול לעשות אותה הכי מאושרת בעולם, כשאין לה כלום בחיים. או אפילו חזקה ואמיצה, כשהיא חסרת כל כוח או תמיכה. באנימציה אתה יכול להפוך גם את העולם שלנו. כן, כן, העולם שלנו מושפע מהאנימציה!
איך זה יכול להיות?
איך אנחנו מושפעים מן האנימציה, ואיך אנחנו משפיעים עליה?

זהו סיפור חייו של גורדון, אשר נאבק ונלחם בשביל החלום שלו – להיות אנימטור.
כנגד כל הסיכויים, והמכשולים, הוא יפלס את דרכו עם חברים טובים, אומץ, וחזון.


תגובות (3)

אהבתי! דרך אגב, אני חולה על מייק וזווסקי☺????

26/07/2016 13:02

ממש אהבתי ואני מזדהה. אני רוצה להיות אנימטורית בדיסני. בכללי אני מתה על דיסני

26/07/2016 16:09

יפה מאוד :-)

26/07/2016 18:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך