הדרך אל האושר- פרק 1

28/06/2011 1457 צפיות 2 תגובות

"….לא אכלתי כל היום , ומה שאכלתי – הקאתי ."

הכל התחיל בזה שרציתי להרזות קצת , קילו שניים אבל לא באמת עשיתי עם זה משהו.
יום אחד נסעתי לקניון ונכנסתי לחנות ספרים וקניתי את הספר "להיות בת יחידה" של גלילה רון פדר עמית.
בספר מסופר על נערה ועל אופן חייה מכל מני צדדים , מהצד המשפחתי , חברי , לימודי וכו'
הנערה בסיפור מספרת שבמהלך החופש הגדול היא הצליחה להוריד את הבטן שהייתה לה בצורה לא טבעית, היא הייתה אוכלת ומקיאה וכך היא הצליחה להרזות וכיום היא נראית פשוט מצוין!

ואני בתור נערה מתבגרת שהדימוי החיצוני שלה מאוד חשוב לה קיבלה רעיון! חשבתי לעצמי "רעיון מצוין! אני יעשה את זה גם וכך גם אני יהיה רזה! "

ככה הכל התחיל למעשה … בהתחלה לא הייתי מצליחה להקיא , בכל זאת צריך "אימונים" .
הייתי אוכלת ודוחפת אצבע ולא מצליחה להקיא .. עד שיום אחד אמרתי לעצמי זהו אני לא יוצאת מהשירותים עד שאני מצליחה להקיא!! דחפתי אצבע אחת בלבד , בגלל זה לא הצלחתי..
דחפתי שתי אצבעות והופה! קסם! יצא כל האוכל שאכלתי.. איך הייתי שמחה! בהתחלה זה היה לי מוזר לא אהבתי את ההרגשה אבל ההתרוקנות הזאת הרגיעה אותי , ידעתי שאני לא ישמין.

תקופה זו הייתה רק ההתחלה… הייתי מקיאה פעם בשבועיים שלוש ולאט לאט התחלתי להידרדר, פעם בשבוע אני מקיאה, פתאום פעם בשלוש ימים ולפני ששמתי לב- זה הפך לחלק מהסדר יום שלי. הייתי אוכלת יותר ממה שאני צריכה בשביל שיהיה לי מה להקיא..
אבל לא תמיד הייתי מקיאה הייתי מפסיקה… וחוזרת .. מפסיקה .. וחוזרת . בהחלט אפשר להגיד שאני מכורה.
ולכן לא הרזיתי כמו שרציתי .. הייתי מרזה ועולה.
עד שהחלטתי שנמאס לי , לא יכולתי להסתכל על עצמי במראה! הייתי נכנסת לדיכאונות רק מלחשוב על עצמי.
אז… צמתי .
לא אכלתי .. רק שתיתי מים או דיאט קולה והייתי לועסת מסטיק בשביל להעסיק את הפה.. לפעמים הייתי לוקחת איזה פרי קטן או גזר והייתי עושה הרבה ספורט
ירדתי בשבוע 6 קילו
אחרי כמה ימים של צום נכנס בי התקף של אוכל , אכלתי כל דבר שראיתי! מלא עוגיות, שתיתי חלב , שוקו , לחמניות , מקרונים…
אחרי זה הלכתי להקיא הכל כמובן , אסור לי להשמין .
כרגע , זה הפחד הכי גדול שלי – להשמין!!!!! איזה מילה מפחידה!!!!
משום מה , אני לא רואה בזה הפרעה .. כולם כבר אומרים לי "דיי את פוגעת בעצמך! תיראי איך ירדת!"
לפי דעתי זה נורמלי שנערה מתבגרת או כל אדם ירצה להרזות ולא משנה איך וכמה הוא יורד בזמן קצר. אצלי הכל בסדר .
וכולם שקרנים! אני שמנה ! אני יודעת את זה! אני רוצה להוריד עוד 6 קילו ואני יהיה שמחה.
ובע"ה שאני ירגיש טוב עם עצמי.


תגובות (2)

את רושמת יפה :)
יש לזה המשך?

29/06/2011 18:11

תודה רבה :) ויהיה ..

30/06/2011 03:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך