lizza.nort
מקווה שזה לא העליב אף אחד. אני במחסום, ד"א, פתאום אין לי רעיונות לכלום. החיים הפכו לסתמיים וכך גם הרעיונות שלי, ואת אנני יש לי בראש ואני צריכה להעלות על כתב אבל אני לא מרוצ מהתוצאות, כמו גם בעוד כמה סיפורים בפרקים שאני מנסה לכתוב.

ההבדל בין שכרות לדיכאון

lizza.nort 17/03/2015 950 צפיות 8 תגובות
מקווה שזה לא העליב אף אחד. אני במחסום, ד"א, פתאום אין לי רעיונות לכלום. החיים הפכו לסתמיים וכך גם הרעיונות שלי, ואת אנני יש לי בראש ואני צריכה להעלות על כתב אבל אני לא מרוצ מהתוצאות, כמו גם בעוד כמה סיפורים בפרקים שאני מנסה לכתוב.

כשאתה שיכור, אתה לא צוחק כי זה מצחיק.
אתה צוחק כי אתה צוחק.

כשאתה מדוכא, אתה לא בוכה כי זה עצוב.
אתה בוכה כי אתה בוכה.

כשאתה שיכור, אתה לא יכול לקום,
אתה גורר את עצמך.

כשאתה בדיכאון, אתה לא רוצה לקום,
אתה גורר את עצמך.

כשאתה שיכור, אתה מעמיד פנים שלא,
שלא יכעסו עלייך.

כשאתה בדיכאון, אתה מעמיד פנים שלא,
שלא ידאגו לך.

כשאתה שיכור, אתה מדבר המון,
בלי משמעות.

כשאתה בדיכאון, אתה שותק המון,
עם יותר מדי משמעות.

כשאתה שיכור, אתה רוצה לישון,
ואתה הולך לישון.

כשאתה בדיכאון, אתה לא רוצה להתעורר,
ואתה הולך לישון.

אחרי שאתה שיכור, אתה שוכח הכל,
כולם מסביבך זוכרים.

אחרי שאתה בדיכאון, אתה זוכר הכל,
כולם מסביבך שוכחים.


תגובות (8)

בתור מישהי שחוותה דיכאון, מצאתי את השיר הזה מאוד יפה ועמוק.

17/03/2015 21:23

    אני שמחה מאוד שאהבת, כשקראתי אותו הוא הרגיש לי כמו רשימת מכולת אבל בזמן האחרון אני די נוקשה עם עצמי אז אין לי מושג.
    ואני חושדת שהייתי בדיכאון אבל זה אבחון עצמי עם רשימות של תסמינים מאינטרנט, אז אין לי באמת מושג. לגבי שיכרות הסיכויים שטעיתי בהרגשה גדולים יותר כי אף פעם לא חוויתי שכרות על בשרי או על אנשים מסביב, ואפילו בספרים שאני קוראת דמויות לא ממש נוטות להשתכר אצלי אז גם משם אין לי דרך לדעת.

    17/03/2015 21:28

גם אני יודעת שהייתי בדיכאון על פי אבחון עצמי. גם כשהייתי בדיכאון זה היה *מאוד* בולט.
זה כן קצת כמו רשימת מכולת, אבל מאחורי המילים האלו מסתתרת אמת עמוקה, לכן זה טוב.
גם אהבתי את הקישור בין דיכאון לשיכרון, כי הרי יש קשר בין השניים.
אני חושבת שזה שיר טוב לאנשים שאכן חוו דיכאון, כאלו שיכולים להבין את מה שמעבר.
השירים הכי טוים הם אלו שיש בהם משהו מעבר.

17/03/2015 21:53

קרובה לנושא (הדיכאון;-; למרות שגם לקטע השכרות בעקיפין..)
אני אוהבת את המבנה של הקטע(?) הזה. זה כאילו כל 2 שורות עונות ל2 שלפניהן, לא יודעת איך להסביר בדיוק.
אני חושבת שקלעת, וגם כתבת בצורה כל כך.. טובה. ממש טובה.
זה יצא חזק-אם לא מספיק כל הקטע, אז בעיקר עם השורות האחרונות.

17/03/2015 22:05

אני מזדהה עם הקטע (חוץ מהשכרות כי……)
וגם אני הייתי בדיכאון לפי האינטרנט (ואני עדיין לא יודעת מה לחשוב על זה…)
אחד המשפטים הכי נכונים פו זה "אתה בוכה כי אתה בוכה"

17/03/2015 23:17

אווו.אני מסכימה איתן וחוויתי את שניי הדברים גם שכרון וגם דכאון.המשפט האחרון גרם ללב שלי לפעום בחוזקה ולדמעות לפקוץ מעניי.כמה אמת יש פה.את גורנת לי להצתמרר.מקווה השמחסום כתיבה יעבור לך.לי תמיד שיש לי אני קוראת ספר וככה זה עובר לי.
בהצלחה בהמשך הדרך
לולה

17/03/2015 23:47

ממממ…
הבניה נחמדה לי. 2 שורות 2 שורות.
התוכן נכון ונחמד. אני לא חושבת שכשהלכתי למכולת אי פעם נתקלתי ברשימה כזו.
אם מותר להציע אז אני חושבת שמן הראוי לסדר ככה שכל הדומה יהיה קודם ואז השונה.
אני חושבת שהיה לי מאוד חסר שורה תחתונה… קראתי את סה שלוש פעמיםנכדי אולי לנסות נלהבחין בצמונה הרחבה יותר. אולי אני סתם עייפה
בכל מקרה נהניתח לקרוא

19/03/2015 11:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך