maya angel
סיפור שקרה לילדה שמאוד קרובה אליי :) אבל יש מקומות שבהם הוספתי

הוא לא יודע כלום ~פרק 1~

maya angel 23/11/2013 135 צפיות 3 תגובות
סיפור שקרה לילדה שמאוד קרובה אליי :) אבל יש מקומות שבהם הוספתי

שלום :) אני אנג'לינה בת 14. אני הולכת כרגע למקיף שנמצא רחוק מהבית שלי ..מקיף של מקובלים סנובים בעיקר . ישלי חברה או שתיים במקיף וכול השאר החברות מחוץ למקיף .ישלי bff שמה מגי .ילדה מושלמת .. אוהבים אותה וגם אני חולה עליה .הבעיה היא במקיף כרגע .יש הרבה ילדים שלא סובלים אותי …אין לי מושג מה עשיתי להם ..סתם לא סובלים אותי כי אני רוסייה .או שאולי לא יודעת למה .הכול התחיל מיום רגיל .. אני מאוד אוהבת איזשהי מפורסמת ואז בפייסבוק כתבתי את השם שלי והשם משפחה שלה …בוקר למחרת כולם צחקו עליי וכינו אותי בשמות לא נעימים בכלל בכלל .לא הבנתי מה הבעיה בזה .מה מצחיק כולכך ?? סבלתי בשקט . אחר כך קרה דבר יותר נורא .לחברתי הטובה מגי (my bff) היה בת מצווה .בגלל שאני מאוד אוהבת לשיר אז שרתי לה שיר שמוקדש רק לה .העלתי את השיר לפייסבוק וחשבתי שייפרגנו לי .. אבל לא .. אפילו החברות שלי מהכיתה צחקו עליי ובעיקר הבנים המטומטמים האלה .כול יום בהפסקה הדליקו את השיר הזה והשמיעו לכול הכיתה ולכול הבית ספר .באותו יום ברחתי הבייתה .. בלי להודיע לאף אחד .. בעיניים אדומות מבכי סיפרתי להורים שלי .. הם ישר קראו למחנכת .זה היה הסיפור הכי מזוויע בחיים שלי עד עכשיו .לא רציתי לחזור לבית ספר . . לא רציתי לראות את הפרצוף של אותו ילד שהתחיל עם כול זה .סיפרתי הכול למחנכת והיא אמרה שתטפל בזה .היא טיפלה ..אבל זה נמשך יותר כי הוא אמר שאני מלשנית פגומה …התחלתי לקלל אותו ונכנסנו לריב … ברחתי מהכיתה שוב לכיוון דשא בבית ספר .. התיישבתי שם .. בהפסקה שתי החברות הכי טובות שלי הגיעו וחיבקו אותי הכי חזק .. בסוף יום ראיתי את אותו ילד מסתכל עליי ואומר :"חכי שנייה " רצתי הכי מהר שלי לכיוון הבית שלי .. תפסתי את הילקוט ורצתי מהר .. ממש קרוב ללובי הוא עצר ותפס אותי … הביט עליי ואמר … את שלי ..
"אתה מטומטם נפשית ? יא חתיכת חראא אל תיגע בי " .. ועזבתי אותו "מה ישלך "? הוא שאל .."זרקתי עליו את הילקוט שלי והוא נפל והתיישב לריצפה … עמדתי לידו בנתיים שהוא מת מכאבים .. הסתכלתי עליו .. הוא לא מבין אותי ואני לא אותו …….


תגובות (3)

את ממשיכה??
את מציעה לך להמשיך!

23/11/2013 03:28

תמשיכי ! מעניין :P

23/11/2013 03:45

תודה :)

23/11/2013 04:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך