michal2467300
קודם כל, אני מקווה שמובן לכולם שזה לא אמיתי. אני יודעת שאולי זה מחריד, אבל יש לי מוח קרימינלי. אני מצטערת אם זה זעזע מישהו יותר מדי.

הוא

michal2467300 13/05/2014 2290 צפיות 10 תגובות
קודם כל, אני מקווה שמובן לכולם שזה לא אמיתי. אני יודעת שאולי זה מחריד, אבל יש לי מוח קרימינלי. אני מצטערת אם זה זעזע מישהו יותר מדי.

אומרים שאלוהים אוהב את היפים. הם טועים.

הייתי נערה בודדה ברחובות, ללא משפחה ובית. קיבצתי נדבות. לבד.
כשעבר אדם לידי וראה את בגדיי במלוכלכים והבלויים. הוא אפילו לא הניד עפעף. רק התעלם והלך. כל יום הייתי אוספת שיירי מזון מפחים, מתחרה עליו עם חתולי רחוב מסכנים. כמוני.
בלילות השחורים קפאתי בקור. חליתי. עמדתי למות.

עד שהוא אסף אותי אליו. וכבר לא הייתי לבד.

הוא טיפל בי, החליף את בגדיי המלוכלכים בבגדים חדשים ונקיים, האכיל אותי, נתן לי לישון במרתף ביתו.
כשאשתו יצאה, הוא דאג לי לבידור, לקח אותי למסעדות יוקרתיות, להצגות ולבילויים. אפילו שלא היה צריך.
בהתחלה לא בטחתי בו. הוא היה נחמד מדי, מתוק מדי, עוזר מדי. היה לו המון כסף, ואישה שהוא הסתיר אותי ממנה. לא הבנתי מדוע. הוא טען שהיא תזרוק אותי לרחוב שוב.
אבל הוא דאג לי. הוא נתן לי כסף. הוא דאג לכל מחסורי. הוא עודד אותי כשבכיתי, לחש לי מילות נחמה והיה לי לכתף ומשענת. 'כמה שאת יפה' היה נוהג לומר. 'אין צורך להכתים את הפנים היפות שלך בדמעות'.
הודאתי לו. חשבתי שאולי אלוהים כן אוהב אותי.

הוא ביקש ממני להניח לו לעזור לי. ולבסוף הנחתי לו.
הוא ביקש ממני להניח לו לעודד אותי. ולבסוף הנחתי לו.
הוא ביקש ממני להניח לו לטפל בי. ולבסוף הנחתי לו.
עד שלבסוף, הוא ביקש גם דברים אחרים. אבל כשלא הנחתי לו, הוא לא הניח לי.
'לא תחזירי לי תמורה על כל מה שהענקתי לך?'
'את לא רואה כמה שטוב לך איתי?'
'חבל לבזבז את הגוף היפה הזה'
הוא סגר אותי בארונות, מנע ממני מזון ומים לימים, הכאיב לי, עינה אותי!
לבסוף הנחתי לו.

כשאני הייתי משותקת מאימה, כל מה ששמעתי היו אותן מילותיו האוהבות.
המילים שהיו לנחמה שלי, הפכו למושאות סיוטיי.

אחרי המעשים הללו, ישבתי במיטתי משותקת, בוהה בחלל בריקנות, עד לפעם הבאה.
שמעתי אותו מלמעלה, לוחש אותן מילים לאשתו.
לי הוא אמר שאני מקולקלת, ושיצטרך להביא מישהי חדשה.
אולי זה מה שגרם לי למצוא את הכוח להתנגד, לנסות לברוח. לא שזה עזר. באותו יום הוא ירד למרתף עם אקדח.
הוא ירה בי, ונתן לי לדמם. לאט. צרחתי לאלוהים.
המחשבה האחרונה שחלפה בראשי, היא שהיה עדיף כבר למות ממחלה ברחוב.

לא, אלוהים בהחלט לא אוהב את היפים.


תגובות (10)

וואו. זה עצוב.

13/05/2014 18:49

אלוהים דוווקא לא אוהב את היפים – דוגמא – אבשלום ( ספר שמואל ב׳ מלכים) יוצג כיפה תואר , והוא מת… וממש אהבתי , מבחינתי , יש שני סוגי אלוהים – הרשע – השטן והטוב – אלוהים , המלאך . אני מאמין שכל אדם מרושע ואכזרי נולד בצלמו של השטן , אלוהי הרשע , וכל אדם טוב לב ונחמד נולד בצלמו של אלוהים – המלאך. ומי שבין זה לבין זה נולד בצלם שניהם . כך שבעצם , הסיפור נחמד , מביע דעה מעמיקה פחות או יותר , הייתי מוריד במקומות סימני קריאה …

13/05/2014 18:56

ואו. זה מעולה ועצוב. קשה לחשוב שדברים כאלה באמת קורים.
את כותבת ממש יפה

13/05/2014 21:42

    *צלילי הסכמה עם תגובה זו עולים מתוך הקהל*

    13/05/2014 21:43

    תודה:)

    13/05/2014 21:43

וואו…זה סיפור כל כך…טוב האמת שאני לא יודע איך לומר את זה.
את כותבת מאד יפה.כל הכבוד :)
ורק עוד משהו קטן,אלוהים לא אוהב רק את היפים.הוא אוהב את כל בני האדם :)
מדרג 5.

13/05/2014 21:47

    לא אמרתי שהוא אוהב רק את היפים. אמרתי שפשוט אומרים שהוא אוהב את היפים.
    זה ביטוי כזה…
    ותודה!

    16/05/2014 19:14

סיפור בהחלט מחריד.., הדמות הזו שהילדה סיפרה עליו הגעילה אותי בטירוף.
הסוף הזה לא הגיע לדמות הזו, זה בהחלט לא הגיע לה. וזה מכעיס אותי קצת >__<

13/05/2014 21:48

את מוכשרת בטירוף קראתי גם את היא בוכה את כותבת סיפורים עצובים אבל יש לך כישרון

17/07/2014 21:46

אהבתי מאוד את הכתיבה.
הסיפור דווקא ריאלסטי, וזה מה שיפה.

17/07/2014 21:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך