נויה 123
אם אתם לא רוצים, תאמינו לי שאתם מפסידים ואני לא סתם משוויצה... :) לוב יו

הודעה חשובה!!!! :)

נויה 123 13/01/2015 688 צפיות 5 תגובות
אם אתם לא רוצים, תאמינו לי שאתם מפסידים ואני לא סתם משוויצה... :) לוב יו

אז אני חוזרת אחריי 5 חודשים. אבל אל תדאגו- לא בזבזתי את הזמן: כתבתי מחדש את…….

את…..

את………………

את הבטחה של אש וקרח!!! למי שמכיר ולמי שלא מכיר, הנה התקציר החדש דנדש:

ג'ניפר הייתה רק בת עשר כאשר אמה מתה. נאמר לה על-ידי סבתה שאמה נפטרה משריפה שהתחוללה בבית הישן שבעיר. אמה הייתה הדבר החשוב לג'ניפר מכל. כאשר ג'ניפר הייתה בת שלוש-עשרה, שלוש שנים לאחר מכן, היא סוף סוף הבינה שהשרפה הייתה רק סיפור כיסוי, כי אמה נרצחה בידיו של כוח על טבעי מסוים, ולמרות כל מאמציה לגלות מהו, היא לא הצליחה. בגיל שמונה-עשרה כבר הייתה לציידת מוכשרת שרוצה לנקום בשם אמה, והרגה כ-50 יצורים על טבעיים: אנשיי זאב, ערפדים, מכשפות, וכל יצור אחר שאי פעם תוכלו לחשוב עליו. אבל כחודשיים לפניי יום הולדתה התשיעי היא נחטפת, מועברת למקום חדש שבו היא מגלה את האמת המרה שמשנה את חייה וגורמת לה לעבור לצד היצורים העל טבעים. היא חושבת שדיי קשה לה גם ככה, אבל העניינים מסתבכים עוד יותר כאשר מגלים שיש מלחמה באופק ואהבה חדשה נכנסת לחייה של ג'ניפר….

אם אתם רוצים לקרוא את הפרק הראשון, תכתבו בתגובות וכשיהיו לי 10 תגובות שרוצות, הפרק יעלה באותו יום כי אני לא כותבת ספרים שאנשים לא רוצים לקרוא…. תתחילו לרשום :)


תגובות (5)

את צריכה לכתוב בשביל עצמך, לא בשביל אנשים אחרים.
אני כותבת סיפור ויש לי רק קורא אחד, אבל אני עדיין ממשיכה לכתוב אותו כי סתם משעמם לי ובא לי לעשות את זה :)
אני ממש רוצה שתתחילי לכתוב את זה, שוב!!!
אז תכתבי את זה גם אם לא יהיו הרבה תגובות! תכתבי את זה בשבילי, אני אהיה קוראת קבועה, מבטיחה!!! :)

13/01/2015 23:40

קודם כול זה ממש מעניין לשמוע מה עוד אבל לא קיטלגת את הסיפור במקום הנכון זה פנטזיה ולא סיפורי חיים אני אישית מעדיפה פנטזיות ובגלל שלא שמת את זה במקום הנכון יכול להיות לעולם לא הייתי קוראת ערפדים ואנשי זאב זה הג'נר האהוב עלי אז חבל שאת מבלבלת ואז יהיה מאוד קשה להגיע אל הסיפורים שלך תעבירי את הסיפור לפנטזיה ואני ממש אשמח לקרוא זה נישמע ממש מעניין.

נ.ב את לא צריכה לכתוב בשביל אף אחת רק בשביל עצמך לא משנה אם קוראים או לא כתיבה היא הדרך שלנו להיכנס אל תוך עצמנו על ידי כך אנחנו פורקים רגשות ולומדים על עצמנו ועל מצבים רבים את לא צריכה לעשות חשבון לאף אחד! מי שעושה אומנות הוא עושה אותה קודם בעבור עצמו ואגב רק מהתקציר נירא שיש לך כישרון והייתי רוצה לקרוא עוד לילה טוב

14/01/2015 00:00

למה את לא מעלה כבר תפרק? זה מרגיז

15/01/2015 02:22

תמשיכי את אוהבת מוות לקרוא ולכתוב סיפורים אז תעלי כבר את הפרק ואל תישאלי אף אחד זה לא מענין מה הם חושבים אז פשוט תעלי את הפרק

15/01/2015 08:49

נו מחכים

15/01/2015 22:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך