הודעת פרישה חלקית העלאה אחרונה למי שלא ראה

moran-direction 05/10/2013 749 צפיות 8 תגובות

אני מגיעה להחלטה על זה שאני פורשת אבל לא לגמרי, אני ייכנס לאתר לקרוא פעם בכמה ימים אבל לא אגיב ואעלה סיפורים פעם בכמה ימים, כל זה קורה עקב לימודים, אני מודה, קשה לי,
קמה בשש בבוקר מתארגנת ורצה להסעה, חוזרת בשלוש ונרדמת צהריים, קמה בחמש, שיעורים וכאלה, זמן בגן משחקים עם אחותי, ערב, מקלחות ארוחת ערב ולישון, זה הסדר יום הקשה שלי בעקבות הלימודים, השבוע לא הייתי בכלל באתר וזה מאכזב כי אני לא מגיבה ולא קוראת, ולכן יש לי בקשה, אל תפגעו מזה שאין לי זמן, תנסו להבין אותי כי קשה לי, אני כיתה ט׳ לימודים והכנה לבגרויות וכו׳ וקשה לי מאוד…

אני לא מפסיקה לכתוב ולהעלות לאתר, וגם לא פורשת מכאן, אבל אני לא אהיה פה כמעט בכלל וזה נורא!

אז אני רוצה לבקש, מי שאני משתתפת בסיפורים שלו, אשמח שישלח לי למייל את הסיפור כדי שאקרא בזמני הפנוי זה יקל עלי ויעזור לי :)
זה באמת חשוב לי כי הסיפורים שאני משתתפת בהם שזה סיפורי מפורסמים אותם אני הכי אוהבת לקרוא והם חשובים לי אז אני אתן מייל ןכל מי שרואה בבקשה לשלוח את הסיפורי מפורסמים שאני לוקחת חלק בהם..

אני מבטיחה שברגע שלוח הזמנים שלי ירגע מעט אני יחזור לפעול פה באתר ולא במייל וגם אני אגיב ואקרא ןיעלה סיפורים אבל בינתיים תצטרכו להבין את הקושי שלי…

אז תודה מראש והנה המייל שלי:

[email protected]


תגובות (8)

צומי אחת!
כמה פעמים את מעלה?
שמי שבאמת אכפת לה תשלח הודעה או שתכשתבי ב.'קצת עלי'.
זה גם צומי,
גם עברה על החוקים של האתר,
וגם ספאם!!!

אבל הכי גרוע? את עושה את זה כי את צומי.
את רוצה שישימו לב שמורן. פורשת ולכמה שיותר יהיה אכפת וכמה שיותר ידעו על זה! צומי!

05/10/2013 13:15

ספרתי, זו הפעם השישית שהעלת את זה..
זה עוד חוק שעברת עליו.

05/10/2013 13:17

דארק אנגל מספיק, בואי נהיה מתורבתים.
היא צודקת שעלת יותר מידי פעמיים אבל אנגל לא מגיע לאפחד להיקרא צומי

05/10/2013 13:19

אבל היא באמת כזאת..

05/10/2013 13:23

תפני אליה באישי ותדברו בנעימים ולא תטיחו אחת בשנייה , זה לא יפה.
אז אנא תתנצלי או לפחחות אל תגיבי דברים כאלה.
ורק שתדעי שצומי זה לא תמיד רע, זה מישהו שזקוק לתשומת לב כי משהו עובר עליו.

05/10/2013 13:25

טוב לא חשבתי על זה ככה..
סליחה.. אני מקווה שתסלחי לי..
אבל די מוגזם שהעלת מספר פעמים.. את יכולה גם לפריצת בקצת עלי.. ככה שכשיכנסו לפרופיל שלך יראו את זה..

05/10/2013 13:28

וגם התעצבנתי בגלל משהו שקורה פעם בחודש והוא ממש כואב ונגמר הכדורים.
וגם בגלל שכואב לי הגב כמה ימים.
אז כול דבר מעצבן אותי.. תסלחו לי על זה.. ואני גם די ישירה אז סורי..

05/10/2013 13:32

דרק אנגל דבר ראשון יש דרך לדבר וה"ישירות" שלך עברה הרבה גבולות, יש לך בעיה לכי למייל שרשום כאן!
והסיבה שזה הועלה הרבה היא כי מי שהיה לי חשוב שיראה ולא ראה, יראה , ואני לא זקוקה לצומי מאף אחד תאמיני לי אני לא זקוקה לצומי בכלל ואם הייתי צריכה לא חסר לי ממי לבקש מחוץ לאתר!
את קוראת לי צומי?! למה מה קרה? תבדקי קודם למה זה פורסם הרבה! ואם יש לך בעיות אני אשמח לשמוע במייל או אפילו כאן אבל בדרך נעימה ולא דוחה!
יש לא מעט סיבות לפרישה שלי שלא כתבתי וזאת אחת מהן, הדרך דיבור של אנשים, אבל זה בעיקר העומס שגורם לי לעשות צעד כזה.
אני לא מעוניינת לריב איתך, ביקשת סליחה והבנת שטעית זה מספיק, אנא ממך אל תגיבי ככה לאף אחד, זה גועלי ותת רמה!

דד אנג'ל, תודה על ההגנה זה לא מובן מאליו ..

05/10/2013 14:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך