הזדמנות להשתנות

25/08/2013 588 צפיות 6 תגובות

אני נזכרת בעבר שלי, ומנסה לשנות. לשנות את הכל. לשנות את היחס שלי לכולם, לשנות את מעשיי..
אני לא מבינה למה העלבתי ילדה שמנה. אני לא מבינה למה העלבתי בן אדם שבסך הכל רוצה ללמוד. אני לא מבינה למה העלבתי אחד שרצה לחיות, ולא להקשיב למה שכולם אומרים..
אני ילדה מגעילה. פשוט מגעילה. אני הייתי מעליבה, מקללת, מחרימה אחרים..
אתם מכירים את השיר החדש של מיילי סיירוס, we can't stop? כי אני כן, ואני לא מבינה למה אנשים אחרים רואים אותו כשיר זנותי ומגעיל.כן, היא לא מתלבשת משהו. והקליפ לא ממש יפה.. אבל אי פעם הסתכלתם על המילים של השיר?
"Remember only God can judge ya, Forget the haters cause somebody loves ya"
"תזכרו שרק אלוהים יכול לשפוט אתכם, תשכחו מהשונאים כי מישהו אוהב אתכם."
כל פעם כשאני קוראת את המילים האלה, אני מרגישה רעד כזה. נורא התחברתי למילים.. הבנתי שבעצם אני לא יכולה לשפוט אחרים, רק כי הם יותר חלשים ממני. רק אלוהים יכול לשפוט אחרים.
אני בעצם, הייתי שונאת. שנאתי. אני שנאתי אחרים, רק כי ביקשתי משהו והם לא הקשיבו לי. אני הייתי חיה חיי מלכה, עם הפמליה שלי.
הפמליה הייתה מורכבת משני סוגים: רוב הבנות, שהיו סתם בנות שנדבקות על מנת לרצות אותי,
ושאר הבנות, שהן היו חלק מהבנות שאותן הייתי מחרימה בעבר. הן היו פחדות שאעשה להן את זה שוב, ופשוט הצטרפו אליי והקשיבו לכל מילה שאמרתי. הן עשו טעות. טעות איומה. במקום לתמוך בבנות האלה, שעוברות את מה שהן עברו לפניי זה, הן היו משתתפות בחרם נגדן.

תפסיקו לשפוט אנשים. תפסיקו לרדת על אנשים.
הם שמנים, כי הם אוהבים לאכול.
הם טיפשים, כי הם טועים לפעמים.
הם שקרנים, כי הם לא מספרים הכל.
הם מכוערים, כי הפרצוף שלהם לא מושלם.
בגלל שהם נחמדים, הם מזוייפים.
הם מוזרים, כי הם לא כ-מ-ו-ך.
למה ציפית? לבן-אדם מושלם? אז לא. אין אדם מושלם. ואסור להתווכח..
ואני מדברת איתכם בתור אחת, שהייתה גורמת לבריונות בכיתה שלי כל השנים האלה.

אז זאת ההזדמנות שלי, לשנות את הכל. זאת ההזדמנות שלי, להפוך לנחמדה יותר.. אני מתחילה בית ספר חדש, במקום חדש, ושם אני רוצה להתחיל דף חדש ונקי.
זאת ההזדמנות שלי, לשנות את עצמי לטובה. להיות סוף סוף האחת שלא הייתי כל השנים האלה..
ואני לא יודעת אם כולם יסלחו לי על מה שעשיתי. אבל אני אעשה הכל, ה-כ-ל! רק כדי שיסלחו לי. ככה אני אוכל לפתוח דף חדש.
ועכשיו, רק שתדעו.. אם אי פעם פגעתם במישהו, גם אם זאת לא הייתה בריונות, זאת ההזדמנות שלכם לבקש סליחה על הכל ..
זאת ההזדמנות שלכם לומר 'טעיתי' ו'אני מצטער'..
ומכאן, אתם יכולים להתקדם הלאה, ולדעת שסלחו לכם :)
סליחה .


תגובות (6)

וואו זה אמיתי ?

25/08/2013 13:58

כן .. זה משהו שכתבתי עכשיו, כשקלטתי מה הייתי עושה בעבר ..

25/08/2013 14:02

זה פשוט …. וואו !
מבריונית, הפכת להיות יותר נחמדה. ללא ספק פתחת דף חדש.
אני בטוחה שכולם יסלחו לך.. אני יודעת שאני הייתי סולחת לך אם הייתי מישהו מהכיתה שלך. רואים שאת באמת מנסה להשתנות. ואני מקווה שתצליחי לשנות את עצמך :)
שתדעי, אני כאן בשבילך בכל מצב. את יכולה לפנות אליי תמיד כשתרצי !

25/08/2013 14:35

אני רק רוצה להגיד לך שאת ממש תותחית!
אם את הבנת את זה ואת מוכנה לבקש סליחה את מלכה!

25/08/2013 16:04

אני רק רוצה להגיד לך שאת ממש תותחית!
אם את הבנת את זה ואת מוכנה לבקש סליחה את מלכה!

25/08/2013 16:04

גם ביום כיפור אפשר לבקש סליחה בתזמון יותר מתאים ;)
אני מסכימה עם דמי ועם רות, כל הכבוד לך שהבנת את זה, שאת מתחרטת על זה, שאת מוכנה לבקש סליחה אמיתית מהלב. לא כל אחד היה יכול לעשות את זה, באמת שאת מ-ד-ה-י-מ-ה, לא משנה כמה ה'עבר' שלך היה רע, משנה כמה את השתנית והכרת בעצמך!

26/08/2013 02:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך