הזמר הידוע

אלי משעלי 26/02/2016 849 צפיות אין תגובות

זה היה בדיוק בתפר בין שנות השבעים לשנות השמונים, ממש על בדל הימים.
להקות רבות וזמרים ידועים הגיעו להופעות בארץ. ירושלים, תל אביב וחיפה. שלוש הופעות כמקובל וקהל נלהב ומשתולל.
בדיוק בתפר של בין שנות השבעים לשמונים, מגיע לארץ זמר מאד מפורסם מאנגליה.
ההודעה בכלי התקשורת בישראל על הגעתו של זמר זה הכתה גלים וסובבה לאנשים את הראש.
ירושלים של שנת שמונים, יפה מתמיד. כבישים חדשים נסללו, ניצנים ראשונים של גשרים ואבן פינה למנהרות המהירות שנסללו בשנים הבאות. עיר חדשה ותוססת מול עיר עתיקה והיסטורית שם הורדוס הניח את אבן הפינה לאפיזודות רבות ומגוונות.
על הבמה בבנייני האומה עומד זמר הפופ הכי מפורסם ונמכר בעולם. תספורת מזלג על ראשו ובגדי עור צמודים. האם אתם חושבים שאני סקסי הוא שאל את הקהל? והקהל קפץ השתולל ורקד על הכיסאות.
בוקר יום רביעי, זמר מאד מפורסם ומאד צרוד יוצא לתור את עיר הקודש. במכונית אטומה ועם שני אופנוענים מקדימה תר אחר כל פינה ואתר בעיר הבירה.
נפעם מחומות העיר העתיקה ומשתוקק לסייר בשווקים האתניים הצבעוניים. נכנסו הזמר המפורסם למסעדה מאד מפורסמת ברחוב הגיא.
אבן ירושלמית, מבנה ערבי עם כל המאפיינים האתניים והמסורתיים. קשתות על התקרה. שולחנות מעוצבים וכסאות גבוהים ונוחים.
ללא הודעה מוקדמת נכנסו הזמר המפורסם ופמלייתו למסעדת "אבו סמיר" והתיישבו ליד השולחן.
אבו סמיר לא הבין מי אלו אותם אנשים רבגוניים ורעשניים, מוזרים ותוססים. נכנסו למסעדתו ומבקשים לפרוט על מזונו.
אבו סמיר הגיש למשלחת המכובדת מאנגליה את מיטב התפריטים לפי בחירתם ולפי בחירתו הוסיף ושדרג את מנותיו.
בקומה העליונה של המסעדה שקדה בתו של אבו סמיר בהכנת הסלטים הערבים המסורתיים. נבילה מאד אהבה מוסיקה ערבית ישנה אך גם אהבה מאד מוזיקת פופ פופולארית עכשווית. היא אהבה גם לחלום ולהפרות את דמיונה בלהט ושעט.
בחדרה של נבילה תמונות רבות של זמר מאד מפורסם מאנגליה. תקליטים אשר שומעת בזמנה הפנוי יומנים ושאר פרפראות. כל כך העריצה את הזמר שהחלום שלה היה להיות בהופעה שלו, חלום שהתנפץ מאחר והוריה של נבילה אסרו עליה ללכת להופעה של הזמר היושב ממש קומה מתחתיה.
ירושלים העתיקה, חומות העיר המרשימות, הצריחים והמגדלים. הר הבית והכותל המערבי, מגדל דויד ומשכנות הסולטאן לרגליו. בכל האתרים המקיפים בקרו הזמר המפורסם ופמלייתו ולקראת ערב חזרו שוב למסעדתו של אבו סמיר והפעם לכוס קפה וקינוח.
בכניסה למסעדה עמדה נבילה המומה ונרגשת, נבילה לא הבינה את שמתרחש סביבה ואיך מושא הערצתה עומד ממש לידה. פעורת פה נסה על נפשה כל עוד כוחותיה ודופק ליבה מאפשרים לה ועלתה במהירות לחדרה הממוקם באותו בניין באחת הקומות העליונות.
לרגעים לא שמעה את הנקישות הקצביות על דלת חדרה אך מייד קמה לפתוח את הדלת. בכניסה לחדרה עמד רוד סטיווארט בכבודו ובעצמו. הוא דיבר באנגלית ונבילה לא הבינה את דבריו אך אחותה תרגמה לה.
הביקור המוזר והמפתיע בחדרה של נבילה הסתיים וחלף כרוח הפרועה, סטיווארט שב על עקבותיו ונבילה נותרה עם חלל ריק בליבה ומבוכה גדולה.
על השולחן הקטן בחדרה השאיר הזמר שני כרטיסים להופעתו הקרובה בתל אביב.
חלפו ארבעים שנים ועל הבמה בפארק הירקון עומד ומפזז זמר מזדקן ומאד ידוע. ונבילה ונכדיה קופצים ורוקדים. נבילה מדמיינת שעל הבמה עומד רוד סטיווארט אך אשליותיה נשארו כבעבר והנן רבות ומרובות.

© כל הזכויות שמורות לאלי משעלי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך