החיים בלי סמארטפון

24/06/2016 843 צפיות אין תגובות

אני מנסה להזכר איך ניראו החיים שלי לפני שהיה לי סמארטפון,ואפילו לפני שהיה לי בכלל פלאפון,מרוב שאני מכור לסמארטפון שהשתלט על חיי כבר קשה לי להזכר בחיים לפניו,והיו חיים,והרבה יותר טובים,במה זה התבטא?ארוחת צהריים חלק מהמשפחה או כולה יושבים לאכול תודו שזאת אמורה להיות חוויה לשבת ולאכול יחד כל המשפחה אז נכון היתה הטלווזיה גם כשלא היה סמארטפון וזה גם גזל מאיתנו הרבה מרמת החוויה שיכולנו לחוות לו היינו אוכלים יחד וברקע הטלווזיה סגורה אבל עדיין אין מה להשוות טלווזיה גם אם היא בזמן האוכל ופוגעת באפשרות לנהל דו שיח בארוחה עם המשפחה עדיין לפחות כולם צופים במשהו אחד ביחד אז זה סוג של חוויה מאחדת וגם היו ימים שזכינו גם לאכול שהטלווזיה סגורה ואז גם זכינו לתקשורת ביננו,לא דרך וואטספ או תוכנת מסרים אחרת אלא באופן ישיר פנים אל מול פנים אבל היום?ואני מאמין שלצערי זה ברוב המוחלט של הבתים אין קשר ואין תקשורת זה אשכרה גושי בשר שיושבים אחד ליד השני ואוכלים אבל הבני אדם עצמם שבתוך הגושים האלה לא נמצאים באמת אחד עם השני הבעל שם טוב זצ"ל אמר:'האדם נמצא איפה שמחשבתו נמצאת' אז כן פיזית יושבים אחד ליד השני אבל תא'כלס לא נמצאים אחד ליד השני אין תקשורת זה כמו שנקח בובות ונניח אותם אחת ליד השניה.בואו נעצור לא נזרום עם הזרם שמוביל אותנו לביוב ונרצה לצאת מהנהר המזוהם הזה ולהיות שולטים ולא נשלטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך