מחבר סיפורים נהדרים
נראה בחלק הבא את הטיסה למאדים ואת החיים בו.

החיים במאדים (2,117) – חלק ראשון

נראה בחלק הבא את הטיסה למאדים ואת החיים בו.

שנת 2,115, חודש מאי עתה וגל בן ה-12 שיחק עם אחותו הגדולה סיגל בת ה-15 בכדור. זה אחד מהמשחקים היחידים אשר סיגל יכולה לשחק בהם אחר התאונה בכרמל בחודש שעבר – אחר נפילה מצמררת של 11 מטרים שברה את רגליה ועתה נעדר לה היכולת להזיזם.
"איך אוכל לעודד אותה?! הינה שמחה ברגע זה אך הדבר אינו נכון למרבית הזמן, אין לה אפשרות לבצע כל פעולה שהשאר יכולים, גם התחביב הכי אהוב שלה, לרוץ – עתה לא – לא יכולה!" אמר לעצמו גל וסבר על רעיון.
לפתע רובוט הבית הגיע וספר:"ארוחת הערב הגיע" והינם נעלצו לחשוב. הם הגיעו לדלת הבית האוטומטית אשר נפתחה והם נכנסו. הם ישבו בכסא ואמם לקחה את הסיר ממשטח הבישול ושפכה את המרק לצלחת. הצלחת היתה בצבע אדום כהה המודיע שהמרק חם מאוד ולפיכך נזהרו.
הם סיימו לאכול ולאחר ששתו מהתה – סיגל התקדמה לחדרה וגל הלך לגלוש באינטרנט. הוא הפעיל את המחשב ואמר את סיסמתו בשביל שהמחשב ידע מי משתמש. אחר גלישה ביוטיוב ומשחקי מחשב ראה פרסומת צצה שממש ענייינה אותו.
"נאס"א: נאס"א מציגה – פרויקט מתיישבי המאדים בישראל! הגרלה תתרחש בעוד שבוע ונקבע מי אלו אשר יטוסו למאדים יחד עם עוד נוסעים נבחרים מהמדינות החזקות. רק החמישים ההרשמות הראשונות היו בהגרלה, לפיכך למעוניינים להיות ב"תל מאדים" – הישוב הראשון על מאדים והראשון אשר לא הוקם בעולמנו! המעבורת אף נגישה!!(טיסה של כחודשים)" היה כתוב בפרסומת והוא מהר קרא לאביו.
"אולי נטוס למאדים, סיגל תמיד חלמה לטוס לשם, בבקשה"בקש גל אך אביו מאן:"גל, אל תמציא מה שבלתי אפשרי לבצע". "כתוב שם בפרסומת, הנה" ספר גל ואביו שוב מאן:"ממש כדאי לא לטוס, יש לך בית ספר ולסיגל גם, לי יש עבודה, נצטרך לעזוב את כל חברינו…".
אבא יצא מהבית וגל הסתקרן אם יש מידע נוסף ולחץ על הפרסומת. הוא אתר לשמחתו הרבה פרטים רבים שידע שישכנעו את אביו, הוא מיהר מאוד לאביו מאחר שראה שמספר הרשומים הינו 41 והוא כ-5 בפחות מדקה.
"אבא מצאתי עוד פרטים, המחיר לטיסה למנצחים בהגרלה הוא 2,000,000 במקום 3,000,000, חמישה ימים טרם החופש הגדול 2,117 נגיע לוושינגטון בארה"ב, יכינו אותנו לטיסה בת החודשים שתחילתה בראשון ליולי. יש שם מוסדות חינוך בנפרד לכל מדינה, פיצויים לכל מי שיש לו עבודה ומקומות עבודה יש. אפשר לתקשר עם כל חברינו באמצעים מיוחדים דרך הלווין ואף לראותם במחשב והכי חשוב שתמיד סיגל חלמה על זה וזה יפצה על תאונתה" אמר גל בהתלהבות.
אבא לא ידע מה להגיד אך הוא בסוף מאן:"גל, נו באמת איך הנך חושב שנצליח לחסוך שני מיליון בשנתיים?!" אך גל לא וויתר ואמר:"כל משפחתנו וחברינו ואף גם חברי לכיתה ומורי יכלו לסייע בתרומות ונגיע לסכום, אהה ובנוסף ניתן גם לטוס עם שאר המשפחה במוגבל לעשרה בני משפחה".
"טוב בסדר אך קודם יש להספיק להירשם ולנצח בהגרלה" אמר אבא של גל בתחושת התחרדות וגל רשם את פרטיו להרשמה במהירות הבזק בהתבוננות שמספר ההרשמות הוא 49! גל סיים ולחץ על "הירשם!" כברק. מספר ההרשמות עלה לחמישים ולפני עייניהם ראה כתוב:"נרשמתם בזמן, בהצלחה בהגרלה" ומתחת לכתוב מאוייר כוכב הלכת מאדים מחייך. גל בכה מהתרגשות ואמר לאביו שבשום פנים ואופן לא יגלה זאת לסיגל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך