סיפור על וואן דיירקשן הלהקה האהובה עלי (:
מקווה שאהבתם !!

החיים האמיתיים פרק 1

06/10/2013 492 צפיות אין תגובות
סיפור על וואן דיירקשן הלהקה האהובה עלי (:
מקווה שאהבתם !!

החיים האמיתיים פרק 1 :
זה היה עוד יום גשום אך רגיל בבית משפחת סמית' . שהתכוננה לארוחת הערב .
'אשלי , אליסון , רדו למטה האוכל מוכן' צעקה אמי מכיוון המטבח מתיישבת על הכיסא עם אבי .
'כבר יורדת..' צעקתי לכיוון המטבח מורידה מאוזניי את אוזניות הביטס החדשות שלי ושמתי על השידה ..
יצאתי מחדרי לחדר של אליסון .
'אליסון רדי למטה האוכל מוכן..' צעקתי לה היא הייתה עם אוזניות וכנראה לא שמעה .
'את מתחילה להשמע כמו אמא ..' היא צחקה , הורידה את האוזניות ובאה לכיווני.
תמיד היינו 'חברות הכי טובות' היינו מחשיבות את עצמנו לא כאחיות אלה כחברות . תמיד אני מספרת לאליסון את הסודות שלי והיא את שלה לי .
ירדנו יחד לכיוון המטבח . התיישבנו והעברנו חוויות עם המשפחה .
אחרי הארוחה עזרתי לאמי לסדר את הבית לכבוד בן דודי וחברו . הם באים אם הוריהם לשתות קפה. ההורים שלהם בטח הכריחו אותם .
צלצול הפעמון 'העיר' אותי מהרהורי .
'אשלי תפתחי את הדלת.' אמרה אמי . בלי בילבולים מיותרים פתחתי את הדלת , ומשפחת 'מילר' נכנסה לביתנו .
*
'מי אתה ומה אתה עושה לי בחדר ?' שאלתי נער אחד ששיחק לי במחשב . הוא נראה לי מוכר , הוא בא עם ג'ורדן .
'הארי . הארי סטיילס .' אמר בנעימות
'אה .. זה אתה , חבר של ג'ורדן ?' אמרתי והמשכתי 'אשלי . אשלי סמית' נעים להכיר ' חייכתי עליו חיוך מתוק .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך