החיים הם סרט וכל יום הוא סיפור מחדש

לא כתבו

כל מה שקורה בחיים הוא חלק מסרט עצום הנקרא "החיים". כל יום הוא סיפור שמופרד מהסיפור הקודם באמצעות הלילה. בלילה גם יכול להיות סיפור – עם מתעוררים ועושים משהו או חולמים על משהו.
מה שקורה ביום הוא חלק מסיפור הנקרא "היום" ובלילה נקרא "הלילה". טיולים, אירועים, ארוחות ועוד מצטרפות לסיפורים הנהיים לחלק מהסרט "החיים".
כמו שכל סרט או סיפור בגודל שונה זה מזה – כך גם היום. כל יום אנו מתעוררים בשעה אחרת והולכים לישון בשעה אחרת. לפעמים יש מקרים שבכלל לא הולכים לישון ולפיכך הסיפור "היום" נהפך לסיפור "היממה והיום" או אם מיד הולכים לישון אחרי הלילה אז "היממה", זה תלוי…
גם החיים כך. יש כאלו שחייהם ארוכים יותר או קצרים יותר מאחרים. כל סרט "החיים" של כולם באורך שונה ומספר סיפורי "היום" גדול או קטן יותר.
לפעמים "הסיפורים" חופפים ל"סיפורים" אחרים – אם שני ילדים הולכים לבית קולנוע אז יש להם אותו "משפט" ב"סיפור" -אני הלכתי לבית הקולנוע אם חברי.
סרט "החיים" של הדורות האחרונים במיוחד חופף לסרט "החיים" של הדורות הקודמים לו. למשל החיים של יאלי הקטן תלוים בחיי הוריו וחופפים אליהם.
לכל מי שחי בעולם – צמחים, בעלי חיים ובני אדם יש חיים שהם סרט. כל הסרטים מתחברים ל"רשת החיים" אשר מתמשכת לצמידות. "מעגל החיים" הוא בעצם היסודות של "רשת החיים" ובלעדו הרשת תיעצר ולא יהיה חיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך