הדבש השחור
טקסט זה מחיל המון הומר שחור ונכתב ללא מטרה לפגוע...

החיים עם מגבלה הם חיים מזרים 1 – הומור שחור

הדבש השחור 01/09/2020 287 צפיות אין תגובות
טקסט זה מחיל המון הומר שחור ונכתב ללא מטרה לפגוע...

(אני על הבמה מסביבי המון תיקים המטפל יושב בפינת הבמה)
(איוון נכנס)
אני: אייוון! מה העניינים? לא נפגשו כמה חדשים מה קורה?
(איוון מסמן לי לחכות עם היד ומתקתק על לוח השפה שלו)
אני: איוון מצטערת אני לא רואה, המילים בלוח קטנות מדיי. ואני לא.. (נבוכה) אני צריכה להחליף מספר במשקפיים כנראה, אני לא רואה..
(איוון אומר אברות חסרות משמעות)
אני: רגע בוא ננסה שוב (מתקרבת) לא אני עדיין לא רואה מצטערת
(איוון אומר אברות חסרות משמעות ומנופף בידיים)
אני: מה אתה מתעצבן עליי?! אני מצטערת מה אני יעשה שאני לא רואה (מתוסכלת) חכה רגע אני אתגלגל מסבב. אני לא אהיה מולך, אני אתקרב אליך. אם נשב אחד ליד השני אני אראה יותר טוב תלוח….
(אני מנסה לזוז אחרה ולדחוף את התיקים שסביבי עם הגלגלים אבל ללא הצלחה)
אני: אוף! למה יש לאנשים פה יש כל כך הרבה תיקים! חכה שניה אני אקרא למטפל שלך הוא יעזור לי להזיז אותם.
(פונה למטפל שיושב בצד השני של הבמה)
אני: סליחה אתה יכול לעזור לי שניה ל… אוף! (מיואשת לגמרי) הוא מבין רק אנגלית שיט! (נאנחת) איוון תעזור לי…. יכול הלפ מי לדבר איתו
(המטפל מנופף בידים כמו איוון)
מטפל: אונלי אנגליש
(איוון צועק אברות חסרות משמעות אבל הפעם ממש חזק המטפל נבהל ומתקרב אליו והוא מתקתק משהו במהירות על הלוח. המטפל מזיז את התיקים שסביבי וחוזר לשבת)
אני: או! תודה לאל! עכשיו אני יכולה לעבור! בוא נראה עכשיו אני רואה את המילים? (השהייה אני מנסה להתכופף קדימה ולאמץ את העניים) אוף! אני עדיין לא רואה! אוף! איוון איך אומרים לדבר?
איון: ספא!
אני למטפל: אתה יכול הלפ מי ספא איתו? (מדברת עם הרבה תנועות ידיים)
(המטפל מרים כתפיים ועושה פרצוף)
אני: אוף הוא לא מבין אותי איון איך אומרים יכול?
איוון: קה!
אני למטפל: אתה קה הלפ מי ספא איתו? (מיואשת לגמרי)
(המטפל מתקרב לאיוון ואני מחייכת בשמחה כי אני בטוחה שהוא הבין אותי ואז המטפל מתקתק משהו על הלוח של איוון איוון עונה לו בג'בריש והם מתחילים לנהל שיחה ואני שותקת אחרי כמה שניות אני אומרת) אני: רצית לדבר איתך ובסוף אתה… (ממשיכם לדבר בקול יותר רם ותוך כדי יוצאים)
אני: אתם עדים לזה שניסיתי
(יוצאת)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך