WonderGali
מקווה שתאהבו את זה. כל יום (חוץ משבת ושישי, שישי אולי אם יהיה ביקוש, כי לא אספיק), אני אעלה בלוג. רק במקרים יוצאי דופן אני לא אעלה.

החיים שלי || My blog

WonderGali 13/11/2019 399 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו את זה. כל יום (חוץ משבת ושישי, שישי אולי אם יהיה ביקוש, כי לא אספיק), אני אעלה בלוג. רק במקרים יוצאי דופן אני לא אעלה.

13.11.19, יום רביעי, 15:24
טוב, אז.. היי, צהריים טובים לכל מי שקורא את זה עכשיו בצהריים, ערב טוב למי שיקרא את זה בערב, ובוקר טוב למי שיקרא את זה בבוקר;)
זה לא הולך להיות עוד סיפור רגיל, זה הולך להיות מן בלוג כזה שאני אכתוב כאן על מה שאני חושבת, את דעתי, את מה שקרה ביום יום שלי, בחיים האמיתיים, בלי מסכות או פילטרים. מקווה שתאהבו:-)

אוקיי, יום רביעי, המתקפה עלינו נמשכת כבר יום וחצי.
אתמול אני הייתי באוטובוס, בדרך לתיכון שלי, שנייה לפני שאני דורכת בכותלי בית הספר, דרך של חצי שעה, ופתאום מודיעים שהלימודים מתבטלים. וואי, כמה שכעסתי שהודיעו על זה אחרי שעשיתי דרך של חצי שעה לבית ספר שלי.
מצד אחד, שמחתי כי היה אמור להיות לי אתמול מבחן בהיסטוריה ולמדתי אליו רק באחת בלילה, כשהמוח שלי לא הכי במיטבו בואו נגיד.. (אז ניצלתי את הזמן ללמוד בשלישי להיסטוריה כי מן הסתם שהמבחן יידחה ליום רביעי, כלומר, היום)
ומצד שני, אני ממש דאגתי לחברים שלי כי הם גרים בדרום ובעוטף. כל פעם שהייתה אזעקה שם אז אני שלחתי להם הודעה אם הם בסדר. כבר היה נמאס להם ממני והם עוד שנייה חסמו אותי.
אני לא כל כך מבינה את מי שגר בעוטף ובדרום. (אל תכעסו עליי תושבי הדרום והעוטף, ליבי איתכם לגמרי, אבל אני רק כותבת את דעתי, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, אני לא מחליטה על אף אחד)
אתם יודעים הרי שיש מלא אזעקות, אתם יכולים לאבד את החיים שלכם בגלל זה. גם אם ישלמו לי לא הייתי גרה שם, החיים שלי יותר חשובים מכסף).
מצד שני, אני לא הייתי נותנת לאזעקות ולחמאס ולג'יהאד האיסלאמי להחליט איפה אני אגור. פשוט זה הרבה יותר בטוח בצפון, מרכז, כאלה. אני יותר מדי היסטרית בשביל לגור בדרום חחחח.
~
היום באמת התקיים המבחן בהיסטוריה. לא ידעתי חצי מהתשובות למרות שלמדתי בשלישי. המקצוע האהוב עלי הוא אנגלית, כי אני רואה המון סדרות ושומעת הרבה מאוד שירים באנגלית. לכן אני מצליחה בזה. אני חמש יחל באנגלית. במתמטיקה ארבע.
~

אפרופו שירים, שמתי לב שאין לי כל כך הרבה שירים וזמרים בישראל שאני אוהבת. אני אוהבת ראפ,נצ'י נצ' (רביד פלוטניק) ואת טונה (איתי זבולון), כאלה. וגם ים רפאלי טוב, וגם ויק אוחנה. זהו. אני לא מתה על זמרים במזרחית כ"כ. לא איתי לוי, לא עדן חסון, לא אייל גולן, לא עדן בן זקן.
זמרים באנגלית שאני אוהבת, וואי, יש מלא.. אני לא יכולה לתאר את כולם, צריך לזה לפחות עשרים וארבע שעות לכתוב חצי מהזמרים שאני אוהבת. אני כזה שומעת הכל מהכל גם, אין לי טעם מועדף מדי באנגלית.
~

נראה לי שזהו… להתראות. מוזמנים לכתוב הערות(:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך