משעמם לי
תכתבו בתגובות מה חשבתן על זה :)

שלום לכם הסיפור שלי

משעמם לי 12/10/2013 609 צפיות 2 תגובות
תכתבו בתגובות מה חשבתן על זה :)

אז שלום השם שלי מסווג בגלל סיבות אישיות. החיים שלי הם באמת לא נושא לשיחה בעייני הם משעממים ברמות אבל בכל זאת חשביתי לשתף אתם אז מי שמעוניין שימשיך לקרוא. אני בכיתה ז׳ בעיר גם מסווגת. יש לי 3 חברות מדהימות!! אני תלמידה טובה יחסית אני מקפידה להכין שעורי בית (למרות שלדעתי בית ספר זה דבר פשוט מיותר) ההורים שלי גרושים ואני גרה עם אמא שלי. יש לי אחות ואח שכרגע נמצא בצבא והוא לוחם. יש לי כלב מהמם וחתיך בשם לולי והוא פשוט מתוק!!! לפעמים קצת קשה לי לבוא מה אני מרגישהאז גם אם אני עצובה אני שומרת את זה בבטן כי אני חושבת שזה לא יעניין אף אחד. בכל מקרה הסיבה שגרמה לי להתחיל את הסיפורים שלי זה בגלל בעיות במשפחה… יש לי כמה בעיות עם המשפחה מצד אבא שלי. לפעמים הם פשוט עולים לי על העצבים!!!!!!! אבל אם אמא שלי זה שונה לגמרי, לאמא שלי אני מספרת כל מה שיושב לי על הלב ואני מרגישה הכי בנוח. אני אשמח להכיר כאן חברות חדשות. אני לא כל כך חושבת שאני מהממת, אבל זו דעה שלי. בעבר פגעו בי וניצלו אותי בהרבה צורות אבל עכשיו אני לא נותנת לאף אחד לדרוך עליי שוב!! לפעמים הייתי שמחה עם יהיה לי חבר חמרןת שאני יודעת שזה על בטוח לא יקרה. אני הייתי שמחה לקרוא גם את הסיפורים שלכן!! אזז זהו זה הסיפור שלי ומחר אני אכתוב סיפור חדש.


תגובות (2)

היייי!
אני מכירה אותך ואת אחת החברות הכי טובות שלי!
ואני המלצתי לך על האתר!
יאי!
את כותבת נורא יפה ^^

13/10/2013 04:47

היי *** זו גם חברה שלך מהמציאות. אז טוב, כמה חוקים:
כמו רוב האנשים פה, לקרוא לאורי ריקי.
אף פעם לא לזלזל בכתיבה שלך
מעכשיו לספר לי הכל (במציאות)
נ.ב
שכחת לספר לי איך היה בייון.
– דפני (שם בדוי. תשאלי את מי שהיום שאלה מה הכיונוי שלך)

14/10/2013 07:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך