כן.... חלום אמיתי.

החלום המוזר שלי!

05/01/2013 895 צפיות 9 תגובות
כן.... חלום אמיתי.

הרגע התעוררתי מהחלום הזה, לכתוב מהר לפני שאני יישכח. קודם כל, אני נערה בלונדינית עם שיער קצר, ועיניים אפורות-ירוקות-כחולות.
______________________________________________________
קודם כל, הרגשתי שזה היה חלק מתוכניות ששמתי, והרגשתי שכבר חלמתי את החלק הראשון.
-חלק ראשון-
חלמתי שאני בסוג של ארוחת צהריים עם טדסה ( דמות מצוירת מסדרה שראיתי, שוגו קארה- טדסה הוא נער עם שיער בלונדיני עם עיניים ורדרדות), עם נטע(שם בדוי, נערה שלומדת איתי בשחייה. יש לה שיער חום, עיניים חומות, ומשקפיים מרובעות אך יפות) , עם נער בעל שיער חום שהיה גבוה ונער בעל שיער ג'נג' ארוך.
ואז החלום התחלף.
-חלק שני-
חלמתי שאני רואה את טדסה ועוד מישהי במכשיר נורא מוזר – שבו נהג. הוא דמה לאופנוע שעומד על צד אחד – אך מלמלה היה מושב בוא נהג טדסה ובקצה היה מוושב בו ישבה הנערה. שניהם היו במקום נורא קר – כל הרקע היה קרחונים. לטדסה ולנערה היו מעילי פרווה עבים.
ואז החלום התחלף.
-חלק שלישי-
חלמתי שאני עם חברה שלי רינה(שם בדוי. רינה היא נערה עם שיער חום ארוך, עיניים חומות והרבה נמשים, בדרך כלל על פנייה היה חיוך שובב) . היינו באותו מקום בו היו טדסה והנערה, רק שאנחנו מצאנו יבשה. אולם הייתה קרחון, אבל עדיין. הייכן שהיינו היה חם – היו מן מזרקות עם מיים חמים ופילטרים של בריכות שחייה שחיממו אותנו. לידינו היו כמובן עוד מעט אנשים. לאחר מכן אני ורינה קנינו הרבה גלידה (מה שהיה מוזר בקר כלבים הזה) ואז רינה זרקה גלידה אחד.
"למה?" שאלתי.
"כי היא לא טעימה" ענתה. ואז החלום התחלף.
-חלק רביעי- עדיין הייתי במקום הקור כלבים הזה, אך משום מה לא עם רוני. ראיתי את האנשים שהיו איתי בארוחה קודם – חוץ מטדסה.
"זו הבריחה הראשונה שלך?" שאל הנער עם השיער החום.
"בריחה?" שאלתי לא הבנה.
"בריחה זה כשאת הולכת למקום עם הבריחות החמות שהיית בהן קודם" השיב לי הנער, ואזהחל להקריא את מספר הבריחות של כל אחד.
ואז החלום התחלף.
-חלק חמישי-
הייתי עדיין במקום קור הכלבים הזה, אך אף אחד מהאנשים לא הייה איתי הייתי לבד. לפתתע ראיתי פרצוף ערפד ענקי. לא ערפד יפה ומדהים כמו בדמדומים, אלא יצור מגדיל ומוזר עם עיניים קטנות וניבים ענקיים.
"תכנסי לכלוב על זה, אם לא נהרוג אחד מהערפדים לכלוב ונפגע בחברים שלך" אמר השליט הערפדים הזה. ניסיתי לחפש תשובה אחרת, אך ברגע שהייתי מוכנה להכנס ללוב, היה בתוכו ערפד מת והוא נסגר.
"מאוחר מדי! אנחנו נפגע באחד החברים שלך" אמר שליט הערפדים הזה.
ואז התעוררתי מהחלום. זה חלום שבאמת חלמתי, וזה בערך החלום השני בערך שראיתי את הערפדים האלה מאיימים על חיי חבריי, ואולי גם שלי. משום מה, הוא באמת היה מעט מפחיד.


תגובות (9)

אהמ.. כתבת את זה נורא יפה אני חייבת להגיד,
ודבר שני אומרים שחלומות הם בד"כ ההפך ממה שחולמים :)
מקווה שעזרתי,

05/01/2013 00:44

תודה:)
ואת אומרת לי שייתכן שאחד החברים שלי ייבקש ממני שאני ייכנס לכלוב אם לא הוא יפגע באחד הערפדים?0.0

05/01/2013 00:46

חחחחחח שיר
היא מתכוונת שכול דבר בחלום
כלוב
חבר
ידיד
ערפדים
מסמל משהו מהחיים שלך
החלום מנסה להעביר לך מסר!

05/01/2013 00:48

חחח כן :)

05/01/2013 00:55

אני יודעת:)
אבל קשה למצוא מסר במשהו כזה…

05/01/2013 00:58

אולי אני יכולה לעשות פה סדרה על החלום הזה!

05/01/2013 01:00

משכית נכון נכנסת לסיפור הזה בגלל התגובה המוזרה שהייתה לי קודם?

05/01/2013 01:00

הרגע קראתי את הסיפור שוב, ושמתי לב שהיו לי קצת שגיאות כתיב>

05/01/2013 01:07

אם את רוצה לדעץ מה פירוש הדברים בחלום שלך אני יכולה להגיד לך קראתי ספר חמוד על זה..! אם הייתי זוכרת את השם של הספר הייתי אומרת לך חחחח=] אבל אני לא מאמינה במסרים סודיים זה רק התת מודע שלך!….:) מקווה שעזרתי

07/01/2013 09:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך