השחיינית המיסתורית
אתם חושבים שעשיתי את הדבר הנכון?

החלטה

אתם חושבים שעשיתי את הדבר הנכון?

זה מקרה שקרה לי היום רק רציתי לדעת עם אתם חושבים שעשיתי את הדבר הנכון.
הייתי בפלאפון (כמו תמיד) הייתי באיזה אפליקציה וילדה מסוימת כתבה לי משהו, אני לא מכירה את הילדה הזאת היא מארצות הברית (לפי מה שהיא כותבת) ויש לה תמונת פרופיל ועוקבים והכל (זה לא אינסטגרם) ובאיזה שלב היא שאלה אותי עם אני רוצה לעשות צ'אט איתה בוויבר, כתבתי שאין לי וויבר ואולי וואט סאפ אז היא כתבה שהיא לא יכולה לתת את המספר שלה ולמען האמת גם אני לא. אז היא שאלה אולי בטנגו ואמרתי לה שזה לא נפתח לי, שאלתי אותה איך קוראים לה במציאות והיא לא ענתה לי היא רק שאלה אותי אם אני יכולה להוריד טנגו או אם יש לי אפליקציה אחרת, התחלתי לחשוד בה כי אני לא מכירה אותה והיא לא ענתה לאף אחת מהשאלות ששאלתי אותה על החיים שלה, אז פשוט כתבתי לה, אני לא יכולה והיא לא כתבה יותר כלום.
בדרך כלל אין בעיה שאנשים כותבים לי דברים או עושים לייק על מה שאני כותבת (זה לא פייסבוק או טוויטר), אני כותבת את זה כדי להבהיר שאין שום מידע עלייה.
בסוף לא דיברתי עם הילדה הזאת בכלל ואני לא בטוחה שהיא אמיתית כי לא ענתה לאף אחת מהשאלות שלי והייתה נחושה כל כך לדבר איתי בצ'אט.
זה קרה רק לפני חצי שעה-שעה בערך


תגובות (10)

ב-רור

04/10/2015 00:00

ברור שכן

04/10/2015 00:08

אני לא מבינה כל כך מה הדילמה, אם כבר עשית את הבחירה-בכל מקרה, נתקלתי כבר במקרים כאלו, ועשית את הדבר הנכון.

04/10/2015 00:17

זה דילמה בגלל שאני נתקלת בה הרבה באתר ויש לנו חברים משותפים ואני לא רוצה להרוס את זה, אחר כך היא גם מחקה את ההודעה שהיא שאלה אותי עם אני רוצה לדבר איתה בצ'אט כדי שזה יראה כיאלו אני התחלתי אני מבינה שעשיתי החלטה טובה אבל עדיין רציתי לשמוע חוות דעת

04/10/2015 00:22

אני חושבת שעשית נכון

04/10/2015 01:45

אם ונניח היא באמת ילדה, היא כנראה לא נותנת מידע מפחד, אבל אי אפשר לדעת מי מאחור. לכן עשית נכון, ואני גם מציעה לא להמשיך ולנהל שיחה איתה, יש עוד הרבה אנשי שיחה אחרים.
אל תסמכי אל אף אחד שאת לט מכירה אף פעם!

04/10/2015 18:54

תודה אני מבינה שעשיתי את המעשה הנכון, היא גם מחקה חלק מההודעות כך שה יראה כיאלו אני התחלתי והיא לא לקחה חלק בזה ולא לחצה עליי למרות שהיא כן, אבל תודה לכל מי שנתן דעתו

04/10/2015 18:59

אני מסכימה עם כל התגובות שמעליי, עשית את הדבר הנכון (;

04/10/2015 19:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך