החמדמד (:

Strength. 16/09/2017 600 צפיות אין תגובות

ל—- החמדמד❤
לפני שהלכת לך לצבא, חשבתי שמשהו ישתנה מן הסתם, אבל לא תיארתי לעצמי איך השינוי הזה ישפיע עליי וכמה שאתגעגע אלייך. מודה שזה מוזר לחזור הביתה אחרי בית ספר ולא לראות אותך חורש ללימודים, טוחן מול הטלוויזיה או סתם עם רגליים על השולחן ובמחשב. אבל לצערי, אין לי ככ מה לעשות עם זה, חוץ מלנצל את הזמן שאתה מגיע בלדבר ולדסקס על החיים. אתה מתמרמר על שלך, אני מתמרמרת על שלי, ואיכשהו, המצב נהיה יותר נחמד. אומנם אני לא תמיד מראה את זה, אבל אני מאוד מתגעגעת אלייך, ואני יודעת שגם אתה אליי. אני יודעת שאתה עדיין פה איתנו, אבל הכל ככ שונה וזה פשוט.. מוזר. כמו פאזל שחסר בו חלק.
אני רוצה שתדע שאתה האדם הכי חכם ונבון שאי פעם יצא לי להכיר, ואין עוד כמוך. הידיעה שיש לי אותך, גם אם זה לא פיזית, שווה יותר מהכל. אני הכי מעריכה אותך, ואתה מודל לחיקוי בשבילי. אנשים כמוך עוד לא יצא לי להכיר, ואני בטוחה במאת האחוזים שגם לא יצא לי.
אני רוצה להגיד לך תודה על זה שאתה קיים ואתה בחיים שלי, אתה נותן לי המון כוחות. בין אם זה לדבר, בין אם זה לצחוק, בין אם זה לדון בדברים שקורים, בין אם זה לצאת לאנשהו, או כל דבר אחר שאתה כלול בו.  זה לא מובן מאליו. תודה.
אני אוהבת אותך המון המון ושוב, תודה על הכל❤
ממני, אחותך הקטנה, —


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך