החמישייה הבלתי מנוצחת- פרק 5

time machine123 21/04/2016 595 צפיות אין תגובות

נעמה התעוררה לבוקר חדש, אך כשבאה להוציא מתיק הרחצה את הדאורדוראנט , פתאום ראתה שהדורדוראנט איננו. מברשת שיניים ישנה וגם משחת שיניים אך הדאודוראנט נעלם . היא ערכה בחיפושים בכל החדר ולא מצאה אותו ,היא הלכה לערוך חיפושים בכל החדרים , אך הדורדוראנט אבד כלא היה מעולם . היא נכנסה לחדר וכשהציצה לשםנעמה הופתעה לראות את דניאל מורחת מהדאורדורנט שלה. באותו רגע היא איבדה את העשתונות והיא רצה והתנפלה על דניאל שבאותו רגע כבר איבדה את הרוגע.
הילה קמה מהמיטה לאחר שראתה שהחל מאבק בין השתיים. היא שמה לב למריבה , וניסתה להפריד בין השתיים. נעמה לקחה מידיה של דניאל את הדאורדוראנט שלה. הילה הרימה את דניאל מהרצפה כשזו כבר היתה עצבנית איבדה את כל סבלנותה.
נעמה יצאה מהחדר בלי לומר מילה נוספת , האוויר בחדר נעשה קר.
נעמה חזרה לחדר, ולקחה מגבת , חצאית וחולצה חדשים מהמזוודה הפתוחה. אביגיל ומיטל חזרו לחדר אף הן בצעדים חפוזים ורוגזים במטרה לטול שמפו , בגדים וסבון רחצה. בחדר המרחצאות גברו הרוחות וסערו השלוש על הילה וחברותה . כשזו נכנסה בגאווה ובתחושת ניצחון כאילו גברה על נעמה . נעמה פתחה את השמפו ופתחה במתקפת אדירה כנגד הילה והשפריצה עליה את כל השמפו. הילה ניסתה לצעוק, להשמיע קול אבל היא לא יכלה לגבור על נעמה שכבר גררה אותה בשכיבה לכיוון המקלחת. היא פתחה את המים שפכה עליה זרם של מים קרים שנשפכו עליה בלי הפסקה, היא ניסתה לצאת להתחמק, לצעוק לחברותיה שיצילו אותה. אביגיל ומיטל ניסו לעצור את המתקפה שנפתחה כנגד הילה והן ניצבו כשהאחת החזיקה בידה השמאלית של נעמה כשהשנייה החזיקה בידה הימנית של נעמה הן גררו אותה בכוח לא הצליחו לגבור עליה . נעמה הוסיפה לגרור בנות נוספות מהחבורה של הילה. להחזיר להן אותו דבר על כל עלבון ועלבון של הילה , על כל דמעה שלה.
" נעמה תפסיקי" התחננה אביגיל אבל זו לא שמעה לה " די נעמה, בבקשה אני מבקשת ממך בבקשה תפסיקי זה בסוף יגמר בבכי רע. די נעמה את יודעת שלא פותרים באלימות. פותרים את הדברים בדיבורים לא באלימות פיזית, בבקשה נעמה" אך זו לא שמעה בקולה והמתקפה רק גברה והחריפה.
" נעמה , די , נעמה מספיק תעזבי את הודיה היא לא אשמה במה שקרה לך" אמרה מיטל ונעמדה בין השתיים וניסתה להפריד את נעמה, אך זו תוקפת , מחסלת , גומרת , לא מרחמת. "מה את עומדת לצידה שאני אבין? את לצידה? אני לא מאמינה עלייך לא עלייך " התריסה נעמה כנגד מיטל אבל זו עמדה על שלה וניסתה לעצור את נעמה " אני לא לצידה , אני לא לצידה בסדר? , רק אני רוצה שתפסיקי לנהוג באלימות יש דרכים אחרות כדי לפתור את הבעיה לא ככה, ככה לא נעמה" הוסיפה מיטל , אבל אז השתיים שמעו קולות נוספים היה זה קולתיהן של אורית , ושירטל שבקושי זזה וכמעט החליקה , ובידיה החזיקה שמפו, בגדים וסבון רחצה.

" מה קורה? , מה יש לך? , נעמה תעני לי , היא לא עונה, מה קורה אביגיל ומיטל, איפה אתן , תגידו לי מה עובר לנעמה בראש שהיא ככה? " שאלה אורית בעיניים שואלות , והמתקפה רק הלכה והחריפה . זיו נכנסה ושאלה את שירטל אם היא צריכה עזרה במקלחת . שירטל לא ענתה, אפילו לא פצתה פה " איזה מוזרה!!! למה היא לא עונה מה נתקע לה הלשון או מה? , אורית , איזה מוזרה תסלחי לי אולי צריכים לתת לה כמה זריקות כדי שהיא תדבר. שהיא סוף סוף תפתח את הפה?, איפה השמפו והבגדים שלך? איפה? אבל איפה? מה היא מוגבלת או מה? , אימא,לה אני מדברת אליה והיא לא עונה לי מה יהיה איתה?" הגיבה זיו וכמעט התגלגלה מצחוק , אורית ניגשה אל שירטל ומסרה לזיו את השמפו , ואת הבגדים של שירטל היא הושיטה לזיו. " אני רוצה לומר-מש-הו , זה השמפו שלי וגם הבגדים שלי ו-" נקטעו דבריה של שירטל, והיא לא הצליחה לומר את המשפט במלואו, זיו היתה בהלם גמור ולא הגיבה. שירטל נכנסה למקלחת והתלקחה במים פושרים. זיו עזרה לה לחפוף את השער וגם לסבן את הגוף . שירטל אזרה אומץ והחליטה שעליה להודות לזיו . זיו מאוד העריכה מאוד את שירטל מאז אותו יום , חיבבה זיו את הנערה ההיא. ההיא לא מדברת , לא משתתפת בשיחות וגם שותקת כמו דג מה מצאת בחברה שלה. מה יש בה . רק שתיקה.
בחדר המרחצאות הרוחות סערו עד מאוד, המתח בין נעמה להילה הולך ומסתבך. הילה החזירה לנעמה כמעשיה והעיפה אותה , נעמה החליקה קיבלה מכה בכתף וירד לה שטף של דם. " יא חיה " הפליטה נעמה לעבר הילה שנראתה לעומתה נינוחה , משלבת ידיים " אח כואב לי , כואב לי , כואב לי , את לא בן אדם את בהמה בהמה שמעת אותי? , בני אדם לא מתנהגים ככה. בני אדם צריכים להתנהג בתרבותיות , בנימוס, לכבד אחד את השני . משהו שבך אין. אין לך את הכבוד , אין בך עדינות , אין בך שום דבר " הוכיחה נעמה את הילה במבטים נוקבים ומיטל ניסתה לבקש ממנה להרפות מהילה " אמרנו בלי לחמם את האווירה , לא ככה נעמה , אמרנו בלי עצבים , ואת עברת את הקווים האדומים , האלה שאסור לעבור עליהם . ואני מאוד מצטערת אם אני מתערבת זה רק נובע מטוב לב. מטוב לב. שאני לא רוצה שתתבלבלי שתחשבי שאני לרעתך. אני פורשת , ניפגש בחדר האוכל של הפנימייה ,והפעם בנסיבות יותר טובות. שאני מקווה שעד אז תהיי בחדר האוכל. ביי." אמרה מיטל ויצאה לכיוון חדר האוכל.
חדר האוכל לבש לבן . שירטל מצאה את עצמה לבד. מלבדה , לא היה בחברתה אף איש.
עד שהגיעה כרמית , עם לירן , שרית , אורית וחמוטל. כרמית הגיעה עם חומר לימוד בשחייה והתיישבה ליד שירטל . השולחן היה מלא עד אפס מקום. נעמה השתגעה מחוסר ארגון ומחוסר ניקיון , ולקחה את המטאטא והחלה לטאטא את חדר האוכל, מתחילותו ועד סופו.
כרמית הכינה לכל הבנות נס. היו כאלו שרצו תה או שוקו. שירטל שתתה את השוקו באיטיות , ושפכה על החצאית של לירן את רוב השוקו. לירן התעצבנה על שירטל והלכה להחליף חצאית חדשה.
שירטל הביעה את רצונה לקום ולנקות את השוקו שנשפך. היא קמה מרצונה החופשי וניקתה את הכתמים של השוקו. הבנות הציעו לשירטל לבוא איתן לקיוסק של הפנימייה , לקנות שוקולד במטרה לפייס את לירן. שירטל כתבה פתק התנצלות עבור לירן וקישטה את הדף בלבבות ובפרחים, בסוף הפתק היא כתבה שהיא מתנצלת על ששפכה עליה את השוקו.
ולאחר ההפסקה , כשהבנות מסרו את פתק ההתנצלות ללירן ואת המקופלת שקנו לה. זו קרעה את הפתק והשליכה אותו לפח שהיה לידה. את השוקולד היא זרקה על שירטל והלבינה אותה ברבים. " איזו חוצפה " נשמעה קולה של אורית " ככה ההכרת תודה שלך לילדה שכתבה פתק התנצלות , יש ילדות שלא כותבות פתקים עם התנצלות . לפחות תגידי לה תודה. התודה שלך לא שווה כלום. אם זו הכרת תודה , את בהמה את לא יודעת להעריך את טוב ליבם של האנשים. אנשים שעושים פרצופים ולאחר קורעים פתקים. הילדה הזאת שיושבת ראויה להרבה יותר מהכרת תודה. היא יכלה לא לכתוב לך פתק התנצלות ולהשאיר את העניין כפי שהוא!!. ואת קורעת? איזו מין חברה את? היא מביעה את רצונה להתנצל בפנייך ממש גועל נפש איך שאת מתנהגת בכזאת בהמתיות. " התעצבנה אורית . ובצדק. היא כותבת לך פתק התנצלות ואת שותקת לנגדה. איך את מסוגלת ככה לנהוג בפניה. ואיך שירטל יכולה להישאר כנועה . אני הייתי כבר מזמן מגיבה ובהתאם למעשיה. ללא דין וחשבון. שירטל נעלבה ונעלמה באופק. בינתיים כרמית ואורית רדפו אחרי שירטל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך