amitlevy
תודה רבה שקראתם את זה. זה ממש מחמם את הלב שמישהו מתעניים לי בחיים.

היום שלי!

amitlevy 10/04/2022 188 צפיות אין תגובות
תודה רבה שקראתם את זה. זה ממש מחמם את הלב שמישהו מתעניים לי בחיים.

הכל התחיל ביום חמישי 7.4 היום שבו הייתה לי תחרות בלט! טוב… זו לא בידיוק תחרות באנו להנות אבל בכל זאת כל אחת מקבלת מדלייה.
ציוותו אותי לילדה שקוראים לה יהל. לפני התחרות שהתקיימה בשעה 19:00 בשעה 12 כולנו באנו לחזרה גנרלית אני השתתפתי במופע השלישי שהוא בעצם המופע האחרון. כל כך התרגשתי בנוסף לזה הייתי מאוד לחוצה ומתוחה מה אם לא אצליח לרקוד? מה אם אקפא מול כולם?
אימא שלי הרגיעה אותי ובאה איתי לחזרה הגנרלית.
כאשר חזרנו מהחזרה עברנו בסופר לקנות לי סיכות וגומיות כי הייתי צריכה.
נמנמתי לאחר מכן כדי שיהיו לי אנרגיות לרקוד. כל מי שהשתתפה במופע השלשי באה 40 דקות לפני המופע זאת אומרת ב 18:20 באו גם חברות שלי ואח שלי.
יונתן שהוא אח שלי, מיקה חברה שלי, רותם חברה + בת דודה, אביגיל חברה + בת דודה, וחברה שלי אלכס גם באה והפתיעה אותי.
היה כל כך כיף רקדתי ונהניתי אולי התבלבלתי בתנועות פה ושם אבל היה מדהים! לבסוף כולנו יצאנו לקבלת מדליות ותעודות.
יהל זכתה במדליית זהב שזו המדלייה אחת לפני ההכי גבוהה כי ההכי גבוהה היא זהב+ אני קיבלתי כסף+ שזה גם שווה, יחסית לפעם ראשונה ו… חכו לזה…
קיבלתי מלגה לניו יורק! לקורס קיץ שלהם! לאקדמייה לבלט האמריקנית! עם 15% הנחה לכרטיס! למרות שזה לא כל כך הרבה… אבל בכל זאת! ניו יורק! עיר החלומות שלי! אבא ואימא אמרו שהם יבררו פרטים כי אני בכל זאת ילדה בת 10 (עוד 14 ימים אני חוגגת 11 ב – 24.4) ואם אני אטוס לבד אז הם לא יסכימו…
אבל לא נורא פעם הבאה.
אחרי זה בדרך הבייתה סמנו שירים באוטו ושרנו בקולי קולות!
כשהגענו הבייתה הלכנו לארוחת ערב אצל מיקה הכנו חביתות וצנים, אבוקדו, סלט וצ'יפס. אחרי שסיימנו לאכול עזרנו למיקה לנקות ורותם חזרה לבית שלה.
אני ואביגיל נשארנו לעשזור אני סידרתי למיקה את החדר ואביגיל עשתה ספונג'ה.
אחרי זה הדלקנו נר ועשינו למיקה מסאג' ב11 בלילה.
אבא של אביגיל אורון בא לאסוף אותה וסיכמנו שאני אתקלח ואז אעלה אליהם לישון אצל אביגיל אני ואביגיל ראינו סרט "די ג'יי סינדרלה" רק שהוא היה מדובב וזה קצת עיצבן אותי אבל לא נורא. הלכנו לישון ב2 וחצי בלילה. וזה היה אחד הימים הכי טובים בחיי!
הסוף!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך