זה מבוסס על סיפור אמיתי

הכאב שבלב

28/02/2016 806 צפיות תגובה אחת
זה מבוסס על סיפור אמיתי

הוא היה כל חיי, סיבת חיי, משמעות קטנה לחיי, הייתי בטוחה שהוא הכל בחיי ושהוא מוכן לעשות הכל למעני.

למה זרקת אותי כך? אפילו לא הקשבת עד הסוף העדפת פשוט לנתק איתי כל קשר שהיה.
לא היינו כל כך קרובים, אני לא אשמה ואתה לא אשם בזה, אין אשמים פה, הסביבה לא אשמה והמדינה גם לא אשמה שום דבר ואף אחד לא אשם במה שקרה..
אתה זה שהיית מבטיח לי דברים ולא מקיים.
אני הייתי אומרת דברים בלי לחשוב פעמיים הייתי אומרת ואחר כך מצטערת על כך.
אני מוכנה לעשות הכל כדי שנשלים ונחזור לדבר לפחות.
אני לא כועסת ולא עצבנית אני רק רוצה להשלים איתך ושנדבר כמו אז..
אני מוכנה להשפיל את עצמי בלי סוף ואני יעשה הכל כדי שתסלח לי אפילו שלא רק אני אשמה בכל.
גם לך יש חלק בריב הזה, אל תאשים רק אותי.
אתה זה שלא מוכן לדבר איתי כבר חצי שנה, אתה זה ורב איתי לא מוכן להקשיב לי, לא עונה לשיחות שלי ולהודעות שלי, לא קורא אותן ולא עושה כלום למען התקדמות חיובית כל שהיא אני מנסה לעשות הכל כדי שנשלים אבל אתה לא מוכן לזה.
לא מוכן להקשיב לי ולא כלום.
אני ישמח רק לראות אותך או רק לשמוע את קולך.

בבקשה אבא תסלח לי
תראה לי שאכפת לך ממני כמו שהיה אכפת לך ממני לפני חצי שנה טיפה יותר, בבקשה אבא תסלח לי אני אוהבת אותך כלכך ואני אף פעם לא ישכך ממך, ואף פעם לא יוותר עליו ולא יפסיק לאהוב אותך.


תגובות (1)

:' -( כתיבה מרגשת..

28/02/2016 23:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך