Secret ;)
אני מקווה שאהבתם ... זו פעם ראשונה שלי שאני כותבת סיפור אז אני יודעת שהרמה לא כזאת גבוה .. אם יש לכם שאלות אני פה :)
ואני אשמח אם תגידו לי הערות במה לשפר בכתיבה וכאלה זה ממש יעזור לי :)

הכל התפרק… פרק 1

Secret ;) 22/11/2013 552 צפיות 3 תגובות
אני מקווה שאהבתם ... זו פעם ראשונה שלי שאני כותבת סיפור אז אני יודעת שהרמה לא כזאת גבוה .. אם יש לכם שאלות אני פה :)
ואני אשמח אם תגידו לי הערות במה לשפר בכתיבה וכאלה זה ממש יעזור לי :)

הסיפור מתרחש ב2013 ,בפרק הזה הוא בשנה 2011,מאי בת 15 .

שעון מעורר מצלצל 7:00… התעוררתי לעוד בוקר רגיל ומשעמם … לשמחתי או יותר נכון לצערי…זה היה הבוקר הרגיל והמשעמם האחרון שלי …
7:27 אני עדיין שוכבת במיטה אין לי כוח הייתי עם נועה אתמול עד מאוחר ,אני גמורה… צליל של הודעה:"את באה היום?" ההודעה הייתה מנועה .."לא אני נשארת בסוף.." היום אנחנו עושים ארוחה ענקית באים חברים ומשפחה ,אבא שלי קיבל קידום ותפקיד שהוא חלם עליו כבר הרבה מאוד זמן .אז החלטתי להישאר ולעזור לאמא שלי לנקות ולבשל ..
"מאי!! התעוררת??" אמא שלי צעקה .. "כן ! "צעקתי והלכתי לצחצח שיניים ,מנסה להיזכר במה שחלמתי בלילה בזמן שאני מצחצת שיניים החלום רק מתחיל לעולות לי ו…."מאי!!!! אני צריכה את העזרה שלך!" וזהו החלום הלך .. "אני באה אני באה!" לפעמים אמא שלי יכולה להיות ממש קרציה ,אין לה סבלנות בדברים האלה היא צריכה שהכל יעשה ויקרה עכשיו. הלכתי לכיוון המטבח ,אמא שלי לבושה בטרנינג שבטח ישנה איתו והשיער הקצר שלה אסוף במין קוקו כזה שתפס אולי שתי שערות ..
השעה 18:08 עוד שעה האורחים יבאו ,אני לא יודעת אפילו מי בא.. בטח חברים של אבא והצד של המשפחה שלו, מה שכן לאה באה לא ראיתי אותה הרבה זמן ,היא רק חזרה מהחו"ל עם המשפחה .
לאה היא בת דודה של אמא של והן מאוד קרובות ,אני גם מאוד קרובה ללאה אני אוהבת לדבר איתה ,אני תמיד מספרת לה דברים .. "מאי בואי תעזרי לי לסדר את הכיסאות.." אבא שלי קרא לי ,הוא לבש גינס וחולצה יפה שקניתי לו שנה שעברה ליום הולדת ..
האורחים באו,אכלנו,אמא שלי שתתה הרבה והלכה לחדר לנוח . ,התעוררתי פתאום מנביחה של הכלב של השכנה .. נרדמתי בסלון לא שמתי לב בכלל .. איפה כולם .. "אבא?" בטח הוא במערה שלו (לאבא שלי יש חדר משלו שיש לו שם מחשב ולפעמים הוא ישן שם ) בטח כולם כבר הלכו לבית גם לאה,חבל רציתי להראות לה את הבגדים שקניתי לפני כמה ימים .. פתאום שמעתי צחקוק של מישהו מהחדר של אבא שלי ,הדלת הייתה סגורה אבל לא עד הסוף …"דיי מה אם משהו יראה אותנו!!" שמעתי קול של אישה ,התקדמתי יותר לדלת .."אף אחד לא יראה אותנו.. כולם ישנים " הצצתי דרך הפתח של הדלת וראיתי את אבא שלי מתנשק עם מישהי ,עם לאה ..


תגובות (3)

זה דווקא ממש טוב.
ברוכה הבאה לאתר!

22/11/2013 14:55

לפי דעתי זה ממש יפה :)
מחכה להמשך
-מיכל-

22/11/2013 14:57

ממש תודה ,זה מאוד חשוב לי , תודה :) :)

22/11/2013 21:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך